Haittaisko sinua jos miehesi saisi uuden naispuolisen ystävän suhteenne aikana?
Tapasin kivan miehen harrastuksen parissa ja meillä on paljon yhteistä, minulla ei kauheasti ole tällä paikkakunnalla ystäviä joten haluaisin kovasti mennä kahville hänen kanssaan, kun hän kerran pyysi. Mietin vain että tuleeko tästä h**vetinmoinen soppa, kun mies on naimisissa (vanhat kokemukset kummittelee mielessä). Itse olen lesbo joten kyse on puhtaasti kaveruudesta.
Eli miten on av-mammat, haittaisko teitä jos miehenne saisi uuden naispuolisen kaverin?
Kommentit (18)
Kyllä haittaisi, mies kun on juro ja ei juurikaan puhele tuntemattomille. Jotain siinä olisi silloin takana.
Miksi ihmeessä se haittaisi. Ei ole normaalia jos toisen ystävät haittaavat :D
Ei haittaa. Miehelläni on töissäkin muutama hyvä naispuolinen työkaveri ja en ole siitä huomannut vielä mieltäni pahoittaa. Porukka töissä käy esimerkiksi syömässä erilaisilla kokoonpanoilla, työpaikan järjestämissä kesä- yms. juhlissa ja muutaman päivän työmatkoilla ulkomailla, mutta mitä se minua haittaa?
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja meillä on kolme teiniä. Viihdymme hyvin niin kahdestaan ja koko perheen kanssa ja en tunne mitenkään oloani uhatuksi naisten takia. Päinvastoin on todella mukavaa, että miehellä on mukavia naisia ystävänään ja hän saa jutella heidän kanssaan mitä nyt juttelevatkin.
Ja mies tietää että olet lesbo? Tarttisko sen muija kaveria? Rupee molempien kaveriks? Tai et voi tietää mitä sen muija tykkää. Ota selville ennen kaveerausta ja kai oot sanonut miehellekin että olet lesbou?
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Miehelläni on töissäkin muutama hyvä naispuolinen työkaveri ja en ole siitä huomannut vielä mieltäni pahoittaa. Porukka töissä käy esimerkiksi syömässä erilaisilla kokoonpanoilla, työpaikan järjestämissä kesä- yms. juhlissa ja muutaman päivän työmatkoilla ulkomailla, mutta mitä se minua haittaa?
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja meillä on kolme teiniä. Viihdymme hyvin niin kahdestaan ja koko perheen kanssa ja en tunne mitenkään oloani uhatuksi naisten takia. Päinvastoin on todella mukavaa, että miehellä on mukavia naisia ystävänään ja hän saa jutella heidän kanssaan mitä nyt juttelevatkin.
Niin kyllä sinä huomaisit jos hän muuttuu.Meillä ainakin huomaisin jos jotain vipinää olisi.
Jos MUN mies sais uuden kaverin niin se ois huolestuttavaa, se ei välitä ihmisistä. Jos se ois lesbo niin varmaan yrittäis mulle "kaveria". Normaali mies jos ois nii en välittäis.
Ei haitannut ennen kuin mieheni ja uuden kaverin välille tuli rakkaussuhde. 20 vuoden avioliitto päättyi eroon.
Haittais koska mun mies ei oo sen tyylinen. Ihan eri asia jos olisi muutenkin aina ollut sosiaalinen ja naispuolisia ystäviä ennestään. Mutta kun asia on päinvastoin niin kyllä epäilykset heräis.
Aina joskus sitä ihmettelee, miten tai kuinka nämä jurot inroveritit muista ihmisistä ja ympäristösään vähät välittävät harvapuheiset (suomalaise)miehet onnisuvat löyämään iselleen kumppanin...
Vierailija kirjoitti:
Ja mies tietää että olet lesbo? Tarttisko sen muija kaveria? Rupee molempien kaveriks? Tai et voi tietää mitä sen muija tykkää. Ota selville ennen kaveerausta ja kai oot sanonut miehellekin että olet lesbou?
Oon enemmän kuin avoin sille että hänen puolisostaankin tulisi minun kaverini. Mies tietää että olen lesbo ja avoliitossa naisen kanssa. - ap
Vierailija kirjoitti:
Aina joskus sitä ihmettelee, miten tai kuinka nämä jurot inroveritit muista ihmisistä ja ympäristösään vähät välittävät harvapuheiset (suomalaise)miehet onnisuvat löyämään iselleen kumppanin...
Nuorena juovuksissa baarissa monen rohkaisuryypyn kera. Keski-ikäisenä raittiina ei tule enää juostua baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena juovuksissa baarissa monen rohkaisuryypyn kera. Keski-ikäisenä raittiina ei tule enää juostua baareissa.
Kuullostaa todella romanttiselta. - Selitääkö sitten tämä sinkkuutani, kun käytän niin vähän alkoholia. Tuskin - Ehkä enemmänkin sitä, että sinkkujen määrä on ennätys korkea, koska yhä harvempi nainen hurmaantunee alkoholin huuruisusti lähesymisistä, kun edellee usea mies joutuu turvautumaan rohkaisu ryyppyihin, uskaltautuakseen lähesymään naista. Lähestyminen kun ei samaisilta miehiltä luonnisu selvinpäin - Toisaalta missä se edes olisi moraalisesi hyväksyttävintä? Missä miehet tai naiset voisivat luontevasi ja avoimesti yrittää hakea ja löytää toisistaan seuraa, ellei baarit ai yökerhot kiinnosta, eikä eriyisesti koe tinderiä tai perinteisempiä netin sovelluksia omakseen.
Ex-vaimoani haittasi. Hän ei sallinut naispuolisia ystäviä/kavereita mulle. Valitsin kaverit.
Kyllä haittaisi. Ei mies ja nainen voi olla ns. ystäviä, aina siinä on jotain muuta takana. Nimimerkki kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaisi. Ei mies ja nainen voi olla ns. ystäviä, aina siinä on jotain muuta takana. Nimimerkki kokemusta on.
Kai sitä piäisi olla iloinen ja onnellinen kun voi sanoa olevansa hetero, eikä esimerkiksi bis-eksuaali, jolloin varmasi osa katsoisi, ettei tällöin saisi olla ystäviä lainkaan kun "ainahan siinä jotain on..." En minä ainakaan pitäisi jos joku pitäisi minua niin yksinkertaisena, että otaksuisi jokaisen vastakkaista sukupuola olevan ysäväni olevan minulle enemmän ja vähemmän potentiaalinen seksikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Haittais koska mun mies ei oo sen tyylinen. Ihan eri asia jos olisi muutenkin aina ollut sosiaalinen ja naispuolisia ystäviä ennestään. Mutta kun asia on päinvastoin niin kyllä epäilykset heräis.
Tämä ja paljon! mieheni on sen tyylinen, että ei hän tutustu muutenkaan paljon uusiin ihmisiin, joten joku uusi naisystävä (joita ei hänellä muutenkaan ole kuin ihan pari, ja jotka tunnen itsekin eli ovat tyyliin entisiä luokkakavereita, naapureita tai sukulaisia, taikka sitten kavereidensa tyttöystäviä tai vaimoja) olisi tosi erikoinen juttu minusta- lähinnä siksi etttä hänellä ei siis ole muutenkaan paljon naispuoleisia kavereta, eikä ole muutenkaan miestenkään kanssa kovin sosiaalinen. Olisi outoa, jos yhtäkkiä joku nainen niin kovin alkaisi kiinnostaa. Eriasia sitten, jos hän reilusti tietenkin tämän naisen mullekkin esittelis ja ei olisi mitään kahdenkeskeisiä tapaamisia ja muita, joita pitäisi salailla tms. kavereita saa olla tottakai, ja ei se haittaisi, kunhan eivät olisi tekemissä 24/7 ja huomio olis koko ajan vaan jossain toisessa muijassa.
Eipä ole haitannut. Mun miehellä on paljon kavereita, sekä miehiä että naisia. On käynyt myös naisten kanssa lounaalla ja kahvilla. Mieheni on sellainen, että kaikki tykkäävät hänestä ja hän on hyvin sosiaalinen. En ole tuosta mustasukkainen ja yhteiseloa on jatkunut jo 30 v. Olen itsekin ystävystynyt miehen parin naispuolisen ystävän kanssa ja niinkin on käynyt, että mies on ystävystynyt myös naispuolisen ystävänsä miehen kanssa ja nyt kyläilemme pariskunnittain.