Ostatko porsaan jauhelihaa?
Kommentit (13)
En osta, en syö lainkaan punaista lihaa. Porsaan jauhelihasta voi valmistaa vaikka lihapullia tai mitä tahansa muuta jauheliharuokaa.
En, on liian rasvaista mun makuun. Ostan mieluummin naudan tai lampaan jauhelihaa.
En osta, en syö punaista lihaa ollenkaan. Syön kanaa, kalkkunaa, kalaa.
Aasialaistyyppisiä lihapullia olen tehnyt pelkästä porsaan jauhelihasta, perinteisiin jauhelihakastikkeisiin ja pastoihin käytän nautaa.
Ostan tottakai kaikenlaista lihaa lähes päivittäin ellei sitten ole kalaa tai mereneläviä. Joka päivä syön 0.5 kiloa lihaa. Ajelen autolla ja polta muovia takapihallani. Ja kun olen humalassa niin rai skaan naisia.
En, en edes sika-nautaa. Nauta-sika vielä menee.
En, koska se on niin rasvaista ettei siitä jää paistamisen jälkeen jäljelle enää mitään.
Harvoin, mutta kun ostan, olen tehnyt siitä salciccia-pizzaa. Jauhelihaa marinoidaan punaviinissä ja mausteissa ennen pizzan päälle laittamista. Voinee korvata linnun jauhelihalla, ellei possua saa.
Luin juuri, että possun älykkyys vastaa viisivuotiasta. Saattaa meikäläisen lihan syönti vähentyä.
En ole edes nähnyt (porsas on sian poikanen). Ostan aina sika-nautaa tai nautaa.
En. Mä en syö possua missään muodossa.
Sikanautaa. Taacoja.