Miksi lista-lissun miehenhaku-keskustelu poistettiin?
Oli makoisaa settiä. (Ja ihan asiaakin joukossa).
Kommentit (7)
Ihan asiaa joukossa? Eli turhaa öyhötystä suurin osa. Vastasitkin itse kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit aiheesta tehdä? Nämä "sejasekeskustelu poistettiin" ketjut ovat kyllä hupaisia. Ajatteletko, että ne keskustelut palautetaan, jos teet oikein monta aloitusta aiheesta? :D
Ei tietty palauteta. Mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi meni sensuuriin? Lissu itsekö ei kestänyt suoraa puhetta, vaikka sen kestämistä tulevalta työnantajaltaankin Palkkaa minut-listassaan vaatii? ;D
Ap
Minä ilmiannoin ainakin vaikka en ole Lissu enkä edes tunne häntä
Vierailija kirjoitti:
Lissu selvisi sen verran että tajusi pyytää ketjun poistoa? Toivottavasti tietää, ettei netistä oikeasti niin vaan poisteta asioita :)
Sinulla taitaa olla pakkomielle lissusta? En ole Lissu, mutta ehdotin ketjun poistoa koska koko ketju oli parjaamista ja osaltaan meni kunnianloukkauksenkin puolelle.
Aivan käsittämättömän isoksi kasvoi yksi kriteerilista :D oli se minustakin outo mutta en tajua miten jotkut niin pahoittivat mielensä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit aiheesta tehdä? Nämä "sejasekeskustelu poistettiin" ketjut ovat kyllä hupaisia. Ajatteletko, että ne keskustelut palautetaan, jos teet oikein monta aloitusta aiheesta? :D
Ei tietty palauteta. Mutta olisi mielenkiintoista tietää miksi meni sensuuriin? Lissu itsekö ei kestänyt suoraa puhetta, vaikka sen kestämistä tulevalta työnantajaltaankin Palkkaa minut-listassaan vaatii? ;D
Ap
Minä ilmiannoin ainakin vaikka en ole Lissu enkä edes tunne häntä
Miksi?
Voithan aloittaa omalla nimelläsi ja naamallasi keskustelun aiheesta, vaikka Facebookissa tai omilla verkkosivuillasi :)