Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä keittiöpyyhkeille joissa vuosiluku?

Vierailija
18.07.2019 |

Näitä tulee miltei joka vuosi lahjaksi. Olen tähän mennessä käyttänyt normaalin keittiöpyyhkeen tavoin, mutta nyt niitä on jo liikaa.
Ympäristöaktivistit, miten hävittäisit nämä? Kirpparilla tuskin kukaan ostaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut löytöeläinkodit ottavat vastaan pyyhkeitä. Kokeile tarjota sellaiseen.

Vierailija
2/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lähimmäistä löytöeläintalosta tai eläinsuojeluyhdistyksestä. Jos asut pääkaupunkiseudulla, ainakin Hesy ottaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa niitä käytettiin saunassa pefletteinä.

Vierailija
4/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät koko sarjan.

Vierailija
5/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajätteeseen, tai UFF:lle tmv. jos on pakko päästä eroon. Anna ilmaiseksi Torissa. Vie eläinhoitolaan. Käytä siivouksessa. Onhan noita kohteita.

Vierailija
6/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vuosiluku liittyy pyyhkeiden uusiokäyttöön?

Vierailija
7/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske lahjoittajan lopettaa. Sano että talous- ja wc-paperi vastaa paremmin tarpeitasi.

Siivousta tuskin harrastat, mutta nuo ovat hyviä pöly- ja autonpyyhkimisrättejä.

Tai lähetä mulle läjä, nämä 50 vuotta vanhat puolipellavaliinat alkavat hajoilla.

Vierailija
8/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy lähimmäistä löytöeläintalosta tai eläinsuojeluyhdistyksestä. Jos asut pääkaupunkiseudulla, ainakin Hesy ottaa vastaan.

Useimmat löytöeläintalot ottavat puhdasta lakana- ja pyyhetavaraa. Sitä kuluu loukkaantuneiden ja ei-toivottujen eläinparkojen hoidossa ja synnytyksissä.

Vierailija
9/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uusavuttomuutta taas! Vie vaikka jonnekin hyväntekeväisyyskirppikselle jos nyt et muuta keksi. Joku ostaa sen sieltä, joku ehkä haluaa jonkun tietyn vuosiluvun. (Oma tai lapsen syntymävuosi tms.)

Vierailija
10/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niistä kestotalouspaperia. Leikkaa paloiksi ja saumuroi reunat ja käytät niitä siihen hommaan, mihin käyttäisit talouspaperia. Ja peset sitten ja käytät taas.

Vierailija
11/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vuosiluku vaikuttaa käyttöön? Ei mua ainakaan haittaa jossain pyyhkeessä, mitä väliä? Jos et itse käytä siivouksessa tjsp, niin lahjoita kirppikselle, löytöeläintaloon tms.

Vierailija
12/12 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy. Kaikkea kerätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä