Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin täällä av:lla ihmiset pitävät mielipiteistään kiinni ;D

Vierailija
27.05.2006 |

asiat menneet suunnilleen näin." Lordi ei ikinä voita sitä Suomen euroviisu karsintaa!"

-kun lordi voitti; " Lapsetkin pelkää tuota, nyt hävettää kun semmonen lähetetään edustamaan!"

kun lordi pääsi jatkoon viisuissa; " tuuria! ei tule pärjäämään, saa nollat finaalissa!"

kun voitti; " hyvä Lordi, hyvä Suomi, ollaan ylpeitä!"

kun kuvat tuli lehteen.." seiska boikottiin, törkeetä!" " lordille kunnioitusta ja yksityisyyttä!"

sitten seuraavaksi kaikki menee innoissaan katsomaan, kun sen kosketin soittaja Awan kuva on netissä Ruotsalaisessa lehdessä.. siis halusivat nähdä awan oikean kuvan ja innoissaan arvostelivat sen ulkonäköä.

Jos haluaa tukea niiden ottamaa linjaa, ei sitten mene itse katselemaan tietentahtoen niitä kuvia.

Lyön vaikka vetoa, että kaikki nämä boikotoijat ovat sen kuvan katsoneet siitä kannesta aivan tarkoituksella.

Nyt sitten taas kauhistellaan, kun nähtiin niiden oikea lavashow.

tätä on ollut kyllä hauska seurata ;)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

- En uskonut, että Lordi voittaisi Suomen karsinnan.

- olin aidosti iloinen ja ylpeä, kun Lordi voitti.

- Kun Lordi meni finaaliin olin todella iloinen, voittoon en uskonut, mutta top10 sijaan uskoin.

- Kun Lordi voitti olin edelleen iloinen ja ylpeä.

- Kun kuvat tulivat lehteen kävin kirjoittamassa nimeni adressiin.

- Awan kuvaa en ole nähnyt, enkä halua nähdä.

- Lavashowta en ole kauhistellut, koska tiesin minkälainen se on.

Vierailija
2/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli tämmönen yleistys, mutta hauskaa kun aina löytyi niin paljon jokaiseen kannanottoon ihmisiä, että jo väkisinkin samat vaihtoivat mielipidettään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Toivoin, ettei Lordi voita Suomen karsintaa

- Kritisoin sitä kun se voitti (en kyllä AV:lla mutta muuten) koska minusta se oli pelottava lapsille jotka katsoo innoissaan viisuja

- Ennen viisufinaaleja kuitenkin " totuin" Lordin ja aloin kannattaa sitä, koska Lordi oli jotenkin helposti lähestyttävä viisupiireissä

- Olin tosi ylpeä ja iloinen kun voitti, ja ajattelin että ne " mitäs tilasitte" -hymiölaput olivat hellyyttäviä, tekivät niistä ihmisiä

- Allekirjoitin Seiskan addressin

- Katsoin Awan kuvan mutta en Putaansuun kuvaa

- Ihmettelin eilistä lavashowta - mielestäni olisivat voineet huomioida että viisujen myötä telkkaa katseli paljon pieniä lapsia ja vähän " popularisoida" ohjelmaansa

Vierailija
4/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitetaanko viisuja vai jotain muuta esitystä? t:tyhmä

Vierailija
5/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En edes tiennyt että ne olivat ehdokkaina Suomea edustamaan.

-kun voittivat karsinnat, kauhistelin.

-kun pääsivät jatkoon niin nauratti.

-kun voittivat koko kisan, olin ihmeissäni.

-kun pyysivät rauhaa medialta, pidin niitä hölmöinä.

-Kun kuvat julkaistiin, ei se hetkauttanut minua mitenkään.

-kun näin eilen telkkarista esiintymisen, häpesin (kiva kun ne lähtee tuolla lavashowlla kiertämään Eurooppaa).

Vierailija
6/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niiden pitänyt muuttaa periaatteitaan, tapojaan ja showtaan yhden voiton takia?

Hohhoijaa...

Vierailija
7/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiertelivät Eurooppaa, ja " kukaan" ei tiennyt niistä mitään. Nyt " kaikki" tietävt Lordin ja että se edusti Suomea Euroviisuissa. Yleisöön on tullut paljon muitakin kuin tollasen hevimusan ystäviä.

Vierailija
8/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallimaailmassa yleisöä nuoleskelevia bändejä kutsutaan " huoraajiksi" .

Vierailija
9/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en katsonut koko euroviisujen suomen karsintaa

..kun kuulin että lordi voitti, pudistelin päätäni

..kun lordi voitti euroviisut, olin pahoillani

..seiskan jupakasta olin sitä mieltä että ihmiset menivät liian pitkälle vastustamisessaan

..lordin kauppatorin keikka oli juuri sellainen kun saattoi odottaakkin

..en edelleenkään voi sietää koko bändiä

Vierailija
10/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri jostain telkasta että 9-14 -vuotiaat ovat suurimpia Lordin kannattajia. Eihän ne ole varmasti edes bändistä muuta nähneet kuin HRH:n. Miten voit vaatia, että nämä lapset mukautuvat bändiin josta eivät tiedä mitään?

Ihmettelen kyllä sitäkin, että ketkä metallimaailmassa kutsuvat " huoraajiksi" sellaisia bändejä jotka mukauttavat lavashow' n lasten silmille jos tietävät että paikalla on väkisinkin paljon lapsia. Tietääkseni kun varsinkin vähän kovamaineisemmissa (ja sen myötä pidempään keikkaa tehneissä) on paljon isiä mukana. Onko nämä " huoraajiksi" kutsujat sitten faneja tai ns. faneja?

Vierailija
11/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se Lordin show ei tosiaan ollut mitenkään vaarallista 9-14 vuotiaiden silmille! Etenkin jos vanhemmat olivat mukana.

Vanhempien tehtävä on kertoa showsta, namareista, tyylistä jne. Tai sitten antaa lasten vain kuunnella, ei katsoa.

Vierailija
12/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Would You Love a Monsterman Levyraadissa)

Vierailija
13/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tuskassa on aina ihan oikea eikä mukautettu lavashow vaikka yleisön seassa saattaa olla lapsia.

Eri asia on, jos keikka nimenomaan suunnataan lapsille. En vain ole kuullut yhdenkään hevibändin tekevän sellaista.

Vierailija
14/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhempiakaan lavashowsta varoitettu. Suurin osa oletti varmasti, että lavashow on samanlaista kuin Euroviisuissa eli raketteja ja soittoa ja puvut. Vauvat ja moottorisahat olivat yllätys ainakin minulle, vaikka vahtasinkin etukäteen mediassa paljon tietoja illasta.

En tiedä Morre onko sulla 9-14 -vuotiaita lapsia, mutta kyllä monet sen ikäiset (ja isommatkin, kuten täältä AV:lta huomaa) ahdistuvat nähdessään kaverin moottorisahan ja lahtausesiliinan kanssa. On tosi ajattelematonta sanoa, että siinä showssa ei ollut mitään vaarallista nähtävää. Ei fyysisesti vaarallista varmastikaan, mutta entäs henkisesti? Pahempi juttu oli vielä se, että homma tuli yllätyksenä eivätkä vanhemmat siitä etukäteen pystyneet varoittamaan.

Mielestäni käytät nyt kyllä kahta eri arvosteluasteikkoa: metallibändi vs. euroviisubändi. Lordi esiintyi eilen Euroviisujen voittajana, ei metallibändinä. Se olisi pitänyt huomioida lavashowssa.

Vierailija
15/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Eri asia on, jos keikka nimenomaan suunnataan lapsille. En vain ole kuullut yhdenkään hevibändin tekevän sellaista.

Se suunnattiin lapsille: tiedossa oli, että paikalla tulee ilmaiskonsertissa ja vielä " ihmisten aikaan" olemaan paljon lapsia, jotka ovat innoissaan Lordin voitosta ja hassuista maskeista.

Vierailija
16/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Esim. Tuskassa on aina ihan oikea eikä mukautettu lavashow vaikka yleisön seassa saattaa olla lapsia.

Vierailija
17/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhempien tehtävä on ottaa bändin tyylistä ym. selvää. Ei yhden biisin perusteella koko lavashow selviä.

Jos bändin teema on kauhu, hirviöt ym. niin ei suurta älykkyyttä vaadi että osaisi odottaa lavashowsta saman tyylistä (Euroviisuista huolimatta).

Vierailija
18/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliherkkien lapsiensa katsoa showta.

menkää itseenne!

Vierailija
19/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne neljäntuulen- tai Suomenlippuhatutkaan ihan vakisettiin kuuluu. Vai kuuluko? En ole perehtynyt kyseiseen bändiin.

Vierailija
20/47 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen konsertti EI suunnattu lapsille. Se, että on tiedossa että paikalla on lapsia, ei tee konsertista vielä lapsille suunnattua.