Näin täällä av:lla ihmiset pitävät mielipiteistään kiinni ;D
asiat menneet suunnilleen näin." Lordi ei ikinä voita sitä Suomen euroviisu karsintaa!"
-kun lordi voitti; " Lapsetkin pelkää tuota, nyt hävettää kun semmonen lähetetään edustamaan!"
kun lordi pääsi jatkoon viisuissa; " tuuria! ei tule pärjäämään, saa nollat finaalissa!"
kun voitti; " hyvä Lordi, hyvä Suomi, ollaan ylpeitä!"
kun kuvat tuli lehteen.." seiska boikottiin, törkeetä!" " lordille kunnioitusta ja yksityisyyttä!"
sitten seuraavaksi kaikki menee innoissaan katsomaan, kun sen kosketin soittaja Awan kuva on netissä Ruotsalaisessa lehdessä.. siis halusivat nähdä awan oikean kuvan ja innoissaan arvostelivat sen ulkonäköä.
Jos haluaa tukea niiden ottamaa linjaa, ei sitten mene itse katselemaan tietentahtoen niitä kuvia.
Lyön vaikka vetoa, että kaikki nämä boikotoijat ovat sen kuvan katsoneet siitä kannesta aivan tarkoituksella.
Nyt sitten taas kauhistellaan, kun nähtiin niiden oikea lavashow.
tätä on ollut kyllä hauska seurata ;)
Kommentit (47)
Minusta on todella vaikeaa, jos kaikki tieto täytyy selvittää itse. Morrekin voisi miettiä päivän kuluessa, että kuinka monesta eri lähteestä tietoa tulee ja millaista vahinkoa siitä voi aiheutua, jos tuo tieto ei pidäkään paikkaansa. Sitten voi miettiä vielä sitä, onko vähimmäisvaatimus asioiden oma-aloitteinen selvittäminen.
Mulle ei muuten tullut edes mieleen että Lordin teema on kauhu ennen kuin mies eilen sitä showta katsellessa alkoi luetella että tuossa on corpse bride, tuossa mädännyt ruumis jne. En tiedä olisiko vastaanväittäjien mielestä kuulunut mun vastuulle myös selvittää bändistä enemmän kuin televisiossa kävi ilmi - ehkä. Silloin olemme vaan tosi eri linjoilla.
Mutta muksu heräilee päikkäreiltään, toivon hyvää päivänjatkoa ja pikkusen enemmän ymmärrystä ihmisille jotka eivät ole samassa elämäntilanteessa. Kanssakäyminen helpottuu :)
Morre:
Lordin tapauksessa on hyvä syy olettaa, että show saattaa olla rankemman puoleinen.
Mikä hyvä syy oli olettaa näin? Jos se oli tämä kauhuteema, niin tosiaan sitä en ainakaan hoksannut. " Hyvän syyn" pitäisi olla selvästi tiedossa ja hyvinkin ilmeinen.
Mutta nyt huutelee jo äitiä, hyvät jatkot.
En tarkoita, että aina kaikki tieto olisi selvitettävä itse.
Mutta jos bändi esiintyy hirviömaskeilla, niin eikö se herätä mitään hälyytyskelloja?
Ymmärtäisin koko kohun paremmin jos Tomi Metsäketo olisi tehnyt tuollaisen shown. Ei ole MITÄÄN syytä olettaa että Metsis kaivaisi moottorisahan esiin ja pilkkoisi päitä. Mikään hänen musiikissaan, tyylissään ja esiintymisessään ei ole viitannut sellaiseen. Joten silloin on ymmärrettävää, että kukaan ei tosiaan odottanut sellaista showta.
Morre:
Lordin tapauksessa on hyvä syy olettaa, että show saattaa olla rankemman puoleinen.
Vierailija:
Mikä hyvä syy oli olettaa näin? Jos se oli tämä kauhuteema, niin tosiaan sitä en ainakaan hoksannut. " Hyvän syyn" pitäisi olla selvästi tiedossa ja hyvinkin ilmeinen.
Jotkut näköjään unohtivat asian, kun menestystä tuli.
Vierailija:
Jos on hyvä syy olettaa, että saattaa olla kananmunaa, niin fiksu ihminen selvittäisi asian.