Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä naisten matkustelussa ärsyttää?

Vierailija
18.07.2019 |

Tai, jos nainen haluaa sivistynyttä miestä. Sellaista, jonka kanssa voi puhua vaikka kirjallisuudesta tai kuvataiteesta?

Kommentit (280)

Vierailija
201/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tullaan jankuttamaan Dubai-juttuja tänne... :D Joo, varmaan saattavat nämä bikinifitnessit ym. silikoniper seestään tunnetut instariippuvaiset some"julkkikset" sinne mennäkin ottamaan "hummusta", mutta mitä tekemistä tällä on tavallisen naishenkilön matkailun kanssa??? Itse rahoitettujen matkojen?? Aika harva mun tuntemani nainen edes haluaa Dubaihin, sehän on ihan feikkiä koko kohde, ei mitään oikeaa historiaa tai mielenkiintoista nähtävää. Noloa ökyilyä aavikon keskellä, no thank you.

Vierailija
202/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia ärsyttää naisten Dubai reissailu, ja jos et tiedä mistä syystä niin kopioin jonkun kirjoituksen toisesta ketjusta:

"Dubai-juttu: Ulosotossa olevat kaunottaret matkustavat säännöllisesti lomalle Dubaihin. Kaikesta muusta elämästään he avautuvat instassa ja muissa medioissa, mutta nämä Dubain "lomat" jostain syystä eivät saa heitä päivittämään somea. Takaisin tullaan kassit täynnä merkkikamaa.

Julkisuudessa on ollut todisteita, että rikkaat arabimiehet kutsuvat kaunottaria juhlimaan Dubaihin maksaen heidän lennot ja majoitukset. Usein sopimuksia tehdään myös pidemmälle menevistä palveluista, mutta kysehän on siis "bailaamisesta".

Suomalaiselle lehdistölle Dubain-lomat ovat sokea piste. Lehdistöä ei jostain syystä kiinnosta raportoida näiden matkojen sisällöstä ja ymmärrettävistä syistä kaunottaret usein vaikenevat lomien sisällöstä."

Aiheestahan löytyy googlesta vankkumattomia todisteita hakusanalla "dubai port a potty". Dubaissa reissanneet ei ole parisuhdemateriaalia, joka mies sen tietää-

Minustakaan Dubaissa matkustaneet eivät ole parisuhdemateriaalia, mutta ihan muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia ärsyttää naisten Dubai reissailu, ja jos et tiedä mistä syystä niin kopioin jonkun kirjoituksen toisesta ketjusta:

"Dubai-juttu: Ulosotossa olevat kaunottaret matkustavat säännöllisesti lomalle Dubaihin. Kaikesta muusta elämästään he avautuvat instassa ja muissa medioissa, mutta nämä Dubain "lomat" jostain syystä eivät saa heitä päivittämään somea. Takaisin tullaan kassit täynnä merkkikamaa.

Julkisuudessa on ollut todisteita, että rikkaat arabimiehet kutsuvat kaunottaria juhlimaan Dubaihin maksaen heidän lennot ja majoitukset. Usein sopimuksia tehdään myös pidemmälle menevistä palveluista, mutta kysehän on siis "bailaamisesta".

Suomalaiselle lehdistölle Dubain-lomat ovat sokea piste. Lehdistöä ei jostain syystä kiinnosta raportoida näiden matkojen sisällöstä ja ymmärrettävistä syistä kaunottaret usein vaikenevat lomien sisällöstä."

Kuinka moni palstamies elää maailmassa, jossa heidän siskonsa, serkkunsa, naapurinsa, työkaverinsa, opiskelukaverinsa tai se kiva lähikaupan kassa tekevät tuollaisia Dubain matkoja? Itse en tunne yhtäkään sellaista näistä ja minulla on iso ystävä- ja tuttavapiiri ja teen työtä nuorten aikuisten naisten parissa.

On todella vääristynyt maailmankuva jos luulee tuon olevan tavallisten suomalaisten naisten arkea.

Sulta jäi huomaamatta että nyt puhutaan NAISISTA, ei mistään siskoista tai äideistä. Johan se on tuossa lainauksessa mainittu, että kyseessä on vain oikeat naiset = kaunottaret. Miksi tähän mitään mummoja sotkemaan, ei niistä nyt ollut kyse! (/palstamiehen logiikka)

Vierailija
204/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä jotain 9/10 naisesta kertoo harrastavansa matkustelua. Se on jotenkin niin massan mukana menemistä. Huomioni heräisi välittömästi jos nainen kertoisi inhoavansa matkustelua :P

Vierailija
205/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä matkustelusta enkä Tinderistä.

Toki kiva lomalla vähän vaihtaa joskus maisemaa, mutta ei mitenkään maanisesti ja aina.

Vierailija
206/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minä olen käynyt Dubaissa :( en tiennyt, että se on jotenkin kielletty kohde. Ja olen reissusta ihan kuviakin näyttänyt, huh.

Vierailija
207/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa kun nämä kil tt imiehet aina TIETÄVÄT ja vielä tunnustavat kuinka mustat miehet (Huom näihin luetaan kaikki ei suomalaiset!) on niin paljon parempia sängyssä, ettei sellaisen jäljiltä enää kannata naista edes yrittääkään 😂. Eihän se nainen enää peräkylän Pertin r unk kualustaksi enää suostu jäämään, kun on parempaakin saanut.

Joo, sama täällä. Ihan käsittämätöntä, miten huonolla itsetunnolla nämä miehet on varustettu ja vielä miten peniskeskeistä menoa muutenkin. Että kun kerran on saanut isoa niin ei kelpaa enää kirkonkylän Penan prinssinnakki. Tää antaa muutenkin kuvan, että näillä miehillä ei ole harmainta hajua naisen seksuaalisuudesta tai nautinnon tuottamisesta naiselle ylipäänsä. Samaa jengiä varmaan kuin nää, jotka lähettää kysymättä dick picin ja suuttuu kun nainen ei innostu.

Kuvittelevat, että suomalaiset miehet ovat samanlaisia energiattomia ja itsekkäitä kuin he itsekin, joten niiden suhteen ottavat rauhallisemmin.

Eivät tajua, että peniksen mitasta huolimatta jossain on miehiä, jotka haluavat valloittaa naisen ja tuottaa tälle nautintoa, ja nauttivat siitä itsekin.

Vierailija
208/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jotain 9/10 naisesta kertoo harrastavansa matkustelua. Se on jotenkin niin massan mukana menemistä. Huomioni heräisi välittömästi jos nainen kertoisi inhoavansa matkustelua :P

Tinderissä taitaa olla kymmeniätuhansia naisia, oletan. 1/10 heistä tarkoittaa tuhansia naisia, jotka ei matkustele. Eikö tuosta määrästä löytyisi sinulle sopiva vai miten paljon naisia pitäisi olla?

Vierailija
209/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Moni nainen myös tykkää esim. ruoanlaitosta tai leipomisesta ihan harrastustasoisesti näihin syventyen, olisiko samanlainen huomionherättäjä jos sanoisi että vihaa ruoanlaittoa ja leipomista? En jotenkin usko. Ihme teinin ajatusmaailma, aina pitää olla niin erilainen ja uniikki tai muuten olet tyhmää tylsää massaa. Ei saa missään nimessä tykätä jostain asiasta josta "muutkin tykkää", huoh.

Vierailija
210/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa kun nämä kil tt imiehet aina TIETÄVÄT ja vielä tunnustavat kuinka mustat miehet (Huom näihin luetaan kaikki ei suomalaiset!) on niin paljon parempia sängyssä, ettei sellaisen jäljiltä enää kannata naista edes yrittääkään 😂. Eihän se nainen enää peräkylän Pertin r unk kualustaksi enää suostu jäämään, kun on parempaakin saanut.

Joo, sama täällä. Ihan käsittämätöntä, miten huonolla itsetunnolla nämä miehet on varustettu ja vielä miten peniskeskeistä menoa muutenkin. Että kun kerran on saanut isoa niin ei kelpaa enää kirkonkylän Penan prinssinnakki. Tää antaa muutenkin kuvan, että näillä miehillä ei ole harmainta hajua naisen seksuaalisuudesta tai nautinnon tuottamisesta naiselle ylipäänsä. Samaa jengiä varmaan kuin nää, jotka lähettää kysymättä dick picin ja suuttuu kun nainen ei innostu.

Sitten ne "kostaa" naisille sanomalla, että lällällää en olis halunnutkaan! Vaikka ensin on yritetty tuntikaupalla ja nainen oli se, joka ei halunnut. Ikään kuin tää olisi naisen kannalta joku suurikin tragedia.

Vierailija
211/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, minä olen käynyt Dubaissa :( en tiennyt, että se on jotenkin kielletty kohde. Ja olen reissusta ihan kuviakin näyttänyt, huh.

Olet nyt parisuhteeseen kelpaamaton, jos mies tietää dubai porta potty kulttuurista jotain.

Miltä tuntuu?

Surulliselta :( että meninkin pilaamaan itseni, nyyh.

Mies tosin tiesi matkasta ja minulla oli teini-ikäiset poikamme mukana, jotka oli koko ajan minun seurassa vessareissuja lukuunottamatta. Ihmeen paljon siellä oli suomalaisia keski-ikäisiä pariskuntia. Mitähän ne miehet siellä touhusi?

Vierailija
212/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää mitä sielä matkalla tehdään. Sitten viellä kehdataan tekopyhästi leikkiä arvokasta.

Vierailija
213/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.

Juuri tämä. Jos joku hotellin uima-allas on matkan pääpointti, niin silloin voisi tehdä matkan ihan yhtä hyvin koti-Suomessa. Säästyisi aikaa ja rahaa paljon ja luontokin kiittäisi. Kun ei ne hotellin uima-altaat paljon toisistaan eroa, ollaan sitten Suomessa tai missä tahansa muussa maassa. Erilaisia krääsäkauppojakin löytyy Suomesta vaikka kuinka.

Vierailija
214/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten matkustelu on tyyliä hotellin uima-allas, ranta, rantaruokala, krääsäkauppa. Ei miehiä kiinnosta sellainen. Miehet haluaa mieluummin jonnekin vuoristovaellukselle tai ajamaan rundia vesiskootterilla. Naiset taas ei tällaisista innostu.

Juuri tämä. Jos joku hotellin uima-allas on matkan pääpointti, niin silloin voisi tehdä matkan ihan yhtä hyvin koti-Suomessa. Säästyisi aikaa ja rahaa paljon ja luontokin kiittäisi. Kun ei ne hotellin uima-altaat paljon toisistaan eroa, ollaan sitten Suomessa tai missä tahansa muussa maassa. Erilaisia krääsäkauppojakin löytyy Suomesta vaikka kuinka.

Missä Suomessa on yhtä hyviä taidemuseoita kuin Pariisissa, Roomassa ja Firenzessä? Suomalaisen verison Louvresta haluaisin myös nähdä.

Vierailija
215/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ärsyttää jos yksin elävä mies reissaa ahkeraan Thaimaassa tai Tallinnassa?

Ei pitäisi olla suominaiselta pois? Ensin saa Suomessa pakit joka naiselta, mutta sitten kun turhautuneena lähtee ulkomaille etsimään seuraa niin halveksitaan? Ja miksi Suomalaiset naiset suhtautuu niin nihkeästi varsinkin Aasiasta tuotuihin puolisoihin?

Vierailija
216/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei tykkää matkustella, niin ottaa sitten naisen, jolla on jo lapsia. Olen huomannut, että melko monella naisella matkustushalut vähenevät suorastaan dramaattisesti lastensaannin jälkeen. Joillakin jopa niin paljon, että miehen on ollut vaikeaa saada naista tekemään kanssaan jokin matka. Tietäisikö joku syyn naisen matkustushalukkuuden rohmahtamiselle lastensaannin jälkeen?

Vierailija
217/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Moni nainen myös tykkää esim. ruoanlaitosta tai leipomisesta ihan harrastustasoisesti näihin syventyen, olisiko samanlainen huomionherättäjä jos sanoisi että vihaa ruoanlaittoa ja leipomista? En jotenkin usko. Ihme teinin ajatusmaailma, aina pitää olla niin erilainen ja uniikki tai muuten olet tyhmää tylsää massaa. Ei saa missään nimessä tykätä jostain asiasta josta "muutkin tykkää", huoh.

Minua huvittaa termi "harrastaa matkustelua", kun todellisuus on yksi-kaksi reissua vuodessa. Jos pelaan tennistä kaksi kertaa vuodessa, voinko sanoa harrastavani tennistä?

Vierailija
218/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Suomessa on yhtä hyviä taidemuseoita kuin Pariisissa, Roomassa ja Firenzessä? Suomalaisen verison Louvresta haluaisin myös nähdä.

Olen mies, eikä kiinnosta matkustelu minkään museoiden vuoksi. Haluan matkoilta jotain aivan muuta, kuten toimintaa.

Vierailija
219/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ärsyttää jos yksin elävä mies reissaa ahkeraan Thaimaassa tai Tallinnassa?

Ei pitäisi olla suominaiselta pois? Ensin saa Suomessa pakit joka naiselta, mutta sitten kun turhautuneena lähtee ulkomaille etsimään seuraa niin halveksitaan? Ja miksi Suomalaiset naiset suhtautuu niin nihkeästi varsinkin Aasiasta tuotuihin puolisoihin?

Sinä menet etsimään naisia, matkakohteista päätellen ehkä maksullisia. Minä menen kaupunkilomille, joissa kierrän nähtävyydet, museot, käyn parissa isommassa kirkossa, puistoissa, syön hyvin ravintoloissa ja ehkäpä ostan jotain. Etkö tosiaan näe noissa mitään eroa?

Vierailija
220/280 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa termi "harrastaa matkustelua", kun todellisuus on yksi-kaksi reissua vuodessa. Jos pelaan tennistä kaksi kertaa vuodessa, voinko sanoa harrastavani tennistä?

Harrastaahan miehetkin formuloita vaikka eivät tee muuta kuin katsovat kisat telkkarista. Mitä harrastamista tuo on?