Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pelaaminen viehättää miehiä?

Vierailija
17.07.2019 |

Miksi aikuiset miehet pelaavat vielä kolmekymppisinä jotain ihmeen fantasiapelejä missä huidotaan örkkejä miekalla tai ammutaan zombeja? Eikö tällaiset ole lasten ja teinipoikien pelejä? Urheilu ja autopelit vielä ymmärrän, mutta en näitä fantasioita enkä sota- ja kauhupelejä.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä pää tai kova side.

Vierailija
2/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen 43-vuotias nainen ja pidän mm. Resident Evil-sarjasta, jossa ammutaan mm. zombeja. Eli mihin perustuu tuo olettamus, että vain miehet pelaisivat noita actionia sisältäviä pelejä?

Ja kyllä tuollaisen pelin pelaaminen on ainakin minulle huomattavasti parempaa viihdettä kun saippuasarjan tuijottaminen televisiosta.

Vierailija
4/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset katsovat typeriä romanttisia komedioita?

Vierailija
5/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, minä lähemmäs nelikymppinen nainenkin pelaan näitä pelejä! Ja ei, kaikkia pelejä ei ole todellakaan tarkoitettu lapsille ja teineille. Mukavaa ajanviihdettä ja moni peleistä vaatii strategiaa: on hyvää aivojumppaa. Itse en taas viihdy yhtään sukkapuikkojen tai aikuisten värityskirjojen parissa.

Vierailija
6/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ne viehättäisivät suurinta osaa ihmisistä, jos vain kokeilisivat.  Aivan kuten elokuvatkin. Tietokonepeleillä on vaan vieläkin sellainen maine, että ne on mukamas miesten juttu. Tuntemistani naisista ne jotka eivät pelaa eivät ole koskaan edes kokeilleet pelejä. Eikä kaikki pelit ole räiskintää, fantasia- ja sotapelejä. Pelejä on ihan laidasta laitaan. myös peleissä voi olla koskettavia tarinoita.

Yksi syy naisten pelaamattomuuteen on myös siihen vaadittava teknologia. Jos haluaa mukavasti pelata, niin siihen ei mikään aleläppäri riitä. Kynnys kokeilla on korkealla, jos pitäisi ensin ostaa/koota laadukas pöytäkone ja vielä maksaa pelistä.

Vierailija
7/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHAN KAIKKI NAISET katsoo temppareita, salkkareita ja bacheloria?  Miksi IHAN KAIKKI NAISET ovat aivottomia lammassieluja? Miksi IHAN KAIKKI NAISET tuijottavat sinkkuelämää-roskaa?

Miksi IHAN KAIKKI NAISET sitä ja tätä? 

Vierailija
8/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen mies, ja voin rehellisesti kertoa , että kyllä niitä naisiakin on, jotka tuollaisia pelejä pelaavat. Minulla on ollut mm. yökerhoissa monen (niin tuttujen, kuin tuntemattomienkin) naisen kanssa hyviä ja hauskoja keskusteluja tietokonepeleistä, ja moni heistä on kertonut pelaavansa mm. tässä ketjussa jo mainittua Resident Evi-sarjaa tai vaikka Ninja Gaiden-sarjaa (jossa myös huidotaan miekalla erilaisia demoneita). 

Tuo on niin kuollut ajatus, että vain miehet pelaisivat niitä toimintaa ja actionia sisältäviä pelejä.

Vierailija
9/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvituksen puutettahan toi on.. oli kiva katsoa kun päälle 40v mies vajosi tietokonepeliriippuvuuden vuoksi aika pohjalle, mikään muu ei vapaa-ajalla kiinnostanut ja henkilökohtainen hygieniakin unohtui...ja sit vielä ilkeä ja paha vaimo päätti että riittää avioliitto tollasen ameeban kanssa ja lähti. Siinä olisi teille pelinaisille hyvä saalis nyt tarjolla ;) ja kyllä tuli puhuttu tai yritetty puhua mut kaikki kuitattiin huomionhakuisuudeksi. 

Vierailija
10/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelaavat ihan yhtä lailla mutta siitä huolimatta gamer-kulttuurissa otetaan vain miehet huomioon, miksiköhän näin?

Vierailija
11/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sitten ovat nitä niitä pelejä, jotka soveltuvat naisille?

T: nelikymppinen nainen joka pitää mm. Devil May Cry -ja Dark Souls-sarjoista.

Vierailija
12/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä poika 44-v mieluummin pelailen kaikenlaisia pelejä, kuin katselen mitään haisevia naiseksikin kutsuttuja olentoja omilla kämpillä. Rahaa on ja varaa ostaa kaikki pelit ja vehkeet. Tulevaisuudessa sitten robotti hoitamaan seksihommat.

Vierailija
13/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 44v. nainen, joka myös rakastaa zombie-, räiskintä-, örkki -, sota - yms. - pelejä. Ja ihan kunniallinen tylsä veronmaksaja olen. Em. pelit ovat mitä parhainta rentoutusta ja aivojen nollausta vaikkapa raskaan työpäivän jälkeen. Aloittaja voi ihmetellä ihan rauhassa, mutta minä tyttö pelaan! 😀

Vierailija
14/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pelaavat ihan yhtä lailla mutta siitä huolimatta gamer-kulttuurissa otetaan vain miehet huomioon, miksiköhän näin?

Koska naiset ovat huonompia pelaamaan kuin miehet.

Vierailija
15/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan vaan parempi, että ammuskelen erikoisjoukkojen/terroristien/paramilitaarien yms. saappaissa virtuaalihahmoja siellä ruudun takana kuin oikeassa elämässä. Eli toteutan niitä puolia itsestäni, joita en halua toteuttaa oikeassa elämässä.

Vierailija
16/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista väkivaltaa sisältävistä fantasiapeleistä ei ole lapsille tarkoitettuja. Suurimmassa osassa on ikärajana 18 vuotta.

27-vuotias nainen

Vierailija
17/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan world of warcraft:ia ja olen 51 vuotias mies.

Vierailija
18/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelaan WoWia, ja olen nainen..

Vierailija
19/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään pelata moisia pelejä. Ihan sellaisia missä vaan ammuskellaan, ja sitten sellaisia missä on joku juoni ja tarinakin mukana.

N25

Vierailija
20/89 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän voisi kysyä ap:n kaltaisilta ihmisltä, että miksi hyvän ja tarinavetoisen pelin pelaaminen on muka ajan haaskausta, mutta tosi-tv:n katsominen ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän