Haluatko kysyä uskovaiselta perheenäidiltä?
Haluatko kysyä uskovaiselta perheenäidiltä jotain uskonelämään tai perhe-elämään liittyen?
Kommentit (98)
Uskotko että olen suomen vegaanisin ihminen?
Miksi käytät itsestäsi nimitystä "uskovainen"? Yleensä kristityt käyttävät sanaa "uskova" tai ilmaisua "uskossa oleva". Oletko itse asiassa lainkaan uskossa, vai loruiletko vain?
Ei minussa olekaan.
Monia vain kiinnostaa, millaista uskovaisen elämä on, ja monesti melko mielenkiintoisiakin käsityksiä ja oletuksia löytyy. Näitä on tullut availtua paljolti ihan arkielämässä netin ulkopuolella, joten miksipä samaa ei voisi tehdä täälläkin.
:)
Pääsenko kuoltuani Oodinin saliin Valhallaan?
Vierailija kirjoitti:
Uskotko että olen suomen vegaanisin ihminen?
Enpä taida.
-ap
Kaikkihan me johonkin uskotaan, mihin sinä uskot?
Ymmärrätkö että uskot mielikuvitusolioon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät itsestäsi nimitystä "uskovainen"? Yleensä kristityt käyttävät sanaa "uskova" tai ilmaisua "uskossa oleva". Oletko itse asiassa lainkaan uskossa, vai loruiletko vain?
Kyseiset termit ovat kyllä tuttuja, mutta eivät kuvaa minua tai tavallani uskovia. Terminä "uskovainen" on juuri se, mistä omassa uskon yhteisössäni puhutaan, kun halutaan kuvata tavallani uskovia henkilöitä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Pääsenko kuoltuani Oodinin saliin Valhallaan?
Nämä muinaisuskonnot eivät ole ominta alaani. Saat toki uskoa tavallasi ja ehkä sitä kautta osaatkin vastata itse kysymykseesi.
-ap
ajatteletko koskaan vieraita miehiä tai jotain entistä poikaystävääsi seksuaalisessa mielessä / fantasioitko seksistä jonkun muun kuin miehesi kanssa? Saatko orgasmeja miehesi kanssa / harrastatko mahdollisesti itsetyydytystä? Kuulutko johonkin lahkoon / mitä uskonnon haaraa edustat ?
Pysytkö vastaamaan ? pystyt ? rehellisillä vastauksilla ? et ?
Vierailija kirjoitti:
Onko perheessäsi muita uskovia?
Kyllä, ollaan uskovaisia koko perhe. Sekä minun että puolisoni suvuissa on myös varmaan puolet uskovaisia ja puolet heitä, jotka ei oikeastaan usko mihinkään.
-ap
Et ole muita tärkeämpi ihminen joten en halua kysyä sinulta yhtään mitään.
Mitä kirkkokuntaa?
Miten tapasit miehesi?
Määrittelisitkö uskovaisen ja ei-uskovaisen?
Mihin ryhmittymään siis kuulut?
Miksi?
Eroaako oma perhe-elämäsi jotenkin muista?
Jos eroaa, niin miksi luulet, että eroaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta lasta sinulla on?
Seitsemän löytyy tällä hetkellä.
-ap
uskotko siis joulupukkiin vai hammaskeijuun?
niillä on kuulemma joku ero
Mitä sinussa on niin ihmeellistä, että sinulta pitäisi kysyä jotain?