Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä et ikinä söisi treffeillä?

Vierailija
17.07.2019 |

Mitään tulista. Tai lakritsia. Spagetin syöminennon pientä sen
rinnalla kun naama muuttuu punaiseksi....................

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustikkaa en söisi, en halua sinistä suuta.

Myös punaviinistä tulee tummat hampaat.

Vierailija
22/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka-treffeillä kävisi ilmi, että toinen on fanaattinen kasvisyöjä tai vegaani, nostaisin kytkintä ihan välittömästi. Koska se merkitsisi sitä, että emme pystyisi jatkamaan näitä yksiä treffejä pidemmälle kuitenkaan niin sama lopettaa homma heti alkuunsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spaghetti varmaan. On hankalaa syödä sitä siististi ravintolassa, kaikki keskittyminen menisi sen pyörittelemiseen, ja silti kastiketta roiskuisi pitkin turpaa.

Vierailija
24/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä kiva syödä sottasta ja syöttää toista.

Vierailija
25/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaa koska rouske

Vierailija
26/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään soijanakkeja ta muita vastaavia feikkilihajäljitelmiä. Kasviksia kyllä syön mutta nuo suututtavat.

Vierailija
27/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsan jälkeen pissa haisee kuvottavalle. Tuskin ensitreffeillä mitään pissiin liittyvää tapahtuisikaan.

Vierailija
28/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain simpukoita tai ostereita en söis, yök!

Vierailija
29/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään jaksa esittää muuta kuin olen joten esim. spagetin kanssa sikailisin ihan estottomasti. Laku ja mustikkapiirakka (siis sellainen oikea mustikkainen joka todella mustaa hapaat) kyllä ehdoton no-no, koska en myöskään pystyisi olla hymyilemättä 😄

Vierailija
30/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruoka-treffeillä kävisi ilmi, että toinen on fanaattinen kasvisyöjä tai vegaani, nostaisin kytkintä ihan välittömästi. Koska se merkitsisi sitä, että emme pystyisi jatkamaan näitä yksiä treffejä pidemmälle kuitenkaan niin sama lopettaa homma heti alkuunsa

Uteliaisuudesta kysyn, miksi olet noin ehdoton?

Vierailija
31/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spaghettia (paitsi Italiassa) tai croissanttia

Vierailija
32/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä käydä ruokatreffeillä, sillä ihmisten ruokailutavat ja ruokavalio kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
33/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja tutuille. Aviomieheni ja minun ekoilla treffeillä päätimme kumpikin tehdä toisiimme sivistyneen vaikutelman ja tilasimme simpukoita (!). En ollut ennen syönyt, joten kävin äkkiä vessassa googlettamassa, miten homma tapahtuu. Samaan aikaan - tämä kävi myöhemmin ilmi - treffikumppanini oli stalkannut naapuripöytää samalla asialla. Kumpikin luuli, että toinen osaa syödä simpukoita.

No se ilta meni mukavasti, juttua riitti ja simpukat olivat ihan jees. Olin jo aika ihastunut ja vatsassakin tuntui hassulta. Tunne oli molemminpuolinen, sekä ihastuksen että vatsan suhteen. Kummallekin tuli ihan kamala ruokamyrkytys simpukoista ja jatkot jäivät väliin. Minä yrjösin jo matkalla puistoon ja mies oli tosi herrasmiesmäinen. Sitten alkoivat oireet hänelläkin. Ehdin juuri ja juuri kotiini, ennen kuin toinen pää alkoi laulaa.

Luoja että tälle on naurettu jälkikäteen. Itseäni hävetti ihan hirveästi, kun koetin olla niin hienoa ja sitten yrjöän karmealla GRLÖÖÄÄÄÄÄHillä Espan puistoon. Miehen suhtautuminen oli hyvin käytännönläheinen. Maatilan poikana hän oli nähnyt kaikkea. Kumpikin kaivautui yksiöihinsä spyyttailemaan ja viestimään siinä välillä, minkä pystyi.

Toisilla treffeillä söimme pitsaa.

Niin että simpukoita.

Vierailija
34/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa!

Vierailija
35/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olen itse iloisesti kaikkiruokainen ja kaikki kohtaamani fanaattiset kasvissyöjät ja vegaanit ovat olleet todellakin fanaattisia eli paheksuvat muiden ruokavalioita ja ovat ahdistavia.

Vierailija
36/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain simpukoita tai ostereita en söis, yök!

Enkä kaviaaria eli kalan mätimunia🤮

Vierailija
37/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että olen itse iloisesti kaikkiruokainen ja kaikki kohtaamani fanaattiset kasvissyöjät ja vegaanit ovat olleet todellakin fanaattisia eli paheksuvat muiden ruokavalioita ja ovat ahdistavia.

Harmi. Itse olen vegaani, mies sekasyöjä, ja minä valmistan molempien ruoat.

Vierailija
38/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään rasvaista. Mahani menee helposti sekaisin rasvaisesta ruuasta, enkä halua istua ruikulipaskalla koko treffien ajan.

Vierailija
39/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain tyyliin etanoita. Laskiaispullaki ois vaikee!

Vierailija
40/53 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettia ja hampurailaista ja krapuja.

Eivät ole eka treffien ruokaa, ainakaan minulle.