Mitä et ikinä söisi treffeillä?
Mitään tulista. Tai lakritsia. Spagetin syöminennon pientä sen
rinnalla kun naama muuttuu punaiseksi....................
Kommentit (53)
Jos ruoka-treffeillä kävisi ilmi, että toinen on fanaattinen kasvisyöjä tai vegaani, nostaisin kytkintä ihan välittömästi. Koska se merkitsisi sitä, että emme pystyisi jatkamaan näitä yksiä treffejä pidemmälle kuitenkaan niin sama lopettaa homma heti alkuunsa
Spaghetti varmaan. On hankalaa syödä sitä siististi ravintolassa, kaikki keskittyminen menisi sen pyörittelemiseen, ja silti kastiketta roiskuisi pitkin turpaa.
Treffeillä kiva syödä sottasta ja syöttää toista.
Mitään soijanakkeja ta muita vastaavia feikkilihajäljitelmiä. Kasviksia kyllä syön mutta nuo suututtavat.
Parsan jälkeen pissa haisee kuvottavalle. Tuskin ensitreffeillä mitään pissiin liittyvää tapahtuisikaan.
Joitain simpukoita tai ostereita en söis, yök!
En yleensäkään jaksa esittää muuta kuin olen joten esim. spagetin kanssa sikailisin ihan estottomasti. Laku ja mustikkapiirakka (siis sellainen oikea mustikkainen joka todella mustaa hapaat) kyllä ehdoton no-no, koska en myöskään pystyisi olla hymyilemättä 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos ruoka-treffeillä kävisi ilmi, että toinen on fanaattinen kasvisyöjä tai vegaani, nostaisin kytkintä ihan välittömästi. Koska se merkitsisi sitä, että emme pystyisi jatkamaan näitä yksiä treffejä pidemmälle kuitenkaan niin sama lopettaa homma heti alkuunsa
Uteliaisuudesta kysyn, miksi olet noin ehdoton?
Spaghettia (paitsi Italiassa) tai croissanttia
On hyvä käydä ruokatreffeillä, sillä ihmisten ruokailutavat ja ruokavalio kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.
Terkkuja tutuille. Aviomieheni ja minun ekoilla treffeillä päätimme kumpikin tehdä toisiimme sivistyneen vaikutelman ja tilasimme simpukoita (!). En ollut ennen syönyt, joten kävin äkkiä vessassa googlettamassa, miten homma tapahtuu. Samaan aikaan - tämä kävi myöhemmin ilmi - treffikumppanini oli stalkannut naapuripöytää samalla asialla. Kumpikin luuli, että toinen osaa syödä simpukoita.
No se ilta meni mukavasti, juttua riitti ja simpukat olivat ihan jees. Olin jo aika ihastunut ja vatsassakin tuntui hassulta. Tunne oli molemminpuolinen, sekä ihastuksen että vatsan suhteen. Kummallekin tuli ihan kamala ruokamyrkytys simpukoista ja jatkot jäivät väliin. Minä yrjösin jo matkalla puistoon ja mies oli tosi herrasmiesmäinen. Sitten alkoivat oireet hänelläkin. Ehdin juuri ja juuri kotiini, ennen kuin toinen pää alkoi laulaa.
Luoja että tälle on naurettu jälkikäteen. Itseäni hävetti ihan hirveästi, kun koetin olla niin hienoa ja sitten yrjöän karmealla GRLÖÖÄÄÄÄÄHillä Espan puistoon. Miehen suhtautuminen oli hyvin käytännönläheinen. Maatilan poikana hän oli nähnyt kaikkea. Kumpikin kaivautui yksiöihinsä spyyttailemaan ja viestimään siinä välillä, minkä pystyi.
Toisilla treffeillä söimme pitsaa.
Niin että simpukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että olen itse iloisesti kaikkiruokainen ja kaikki kohtaamani fanaattiset kasvissyöjät ja vegaanit ovat olleet todellakin fanaattisia eli paheksuvat muiden ruokavalioita ja ovat ahdistavia.
Vierailija kirjoitti:
Joitain simpukoita tai ostereita en söis, yök!
Enkä kaviaaria eli kalan mätimunia🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että olen itse iloisesti kaikkiruokainen ja kaikki kohtaamani fanaattiset kasvissyöjät ja vegaanit ovat olleet todellakin fanaattisia eli paheksuvat muiden ruokavalioita ja ovat ahdistavia.
Harmi. Itse olen vegaani, mies sekasyöjä, ja minä valmistan molempien ruoat.
En mitään rasvaista. Mahani menee helposti sekaisin rasvaisesta ruuasta, enkä halua istua ruikulipaskalla koko treffien ajan.
No jotain tyyliin etanoita. Laskiaispullaki ois vaikee!
Spagettia ja hampurailaista ja krapuja.
Eivät ole eka treffien ruokaa, ainakaan minulle.
Myös punaviinistä tulee tummat hampaat.