Mitä pidätte Mariskoolissa?
Sain lahjaksi sellaisen ja nyt mietin, mitä siinä voisi pitää? Haluan sen siis esille, mutten tyhjänä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Junttia suomalaista, ihan niinkuin muumimukit ja lokkivalaisimet.
Juntteutta kuvastaa enemmän se kun väheksyy itseään ja suomalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Juntteutta kuvastaa enemmän se kun väheksyy itseään ja suomalaisuutta.
Jep. Olet oikeassa. Häpeän olla suomalainen. Täällä sekä ihmiset, asunnot, kuin jopa koriste-esineet on kaikki samasta muotista. Mutta siitähän se vasta ihmetys nousee, jos joku erottuu massasta (hyvässä tai pahassa).
Huonon itsetunnon omaavat eivät hyväksy toisten valintoja ja häpeävät itseään sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minlla on niitä paljon, pidän tyhjänä esillä, antamassa väriä hyllyillä, lipastoilla. Ja juu, ei laisinkaan kiinnosta mitä mieltä muut on, minä asun täällä. Olen käteisellä ostanut itselleni uudesta rivarista 80 neliön upean päätyasunnon isolla pihalla, sisustan tämän juuri niin kuin itse tykkään. On antiikkia, on skandinaavista, on jokunen edullinenkin, ennenkaikkea, on tavaraa, josta itse tykkään. Ja on Mariskooleja.
Onkohan sulla silti vähän heikko itsetunto, kun vakuuttelet niin ankarasti.
Ei ole. Päinvastaisesta on joskus moitittu, olen aina ollut määrätietoinen, ne (ehkäpä juuri kaltaisesi), jotka eivät saa mitään aikaan, kokevat määrätietoisuuden uhkaksi. Kateus on myös inhottava piirre ihmisissä, sitä kohtaan joskus, ehkäpä sinäkin olet.
Kuukuppeja ennen keittämistä Antaa mukavasti väriä keittiöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minlla on niitä paljon, pidän tyhjänä esillä, antamassa väriä hyllyillä, lipastoilla. Ja juu, ei laisinkaan kiinnosta mitä mieltä muut on, minä asun täällä. Olen käteisellä ostanut itselleni uudesta rivarista 80 neliön upean päätyasunnon isolla pihalla, sisustan tämän juuri niin kuin itse tykkään. On antiikkia, on skandinaavista, on jokunen edullinenkin, ennenkaikkea, on tavaraa, josta itse tykkään. Ja on Mariskooleja.
Onkohan sulla silti vähän heikko itsetunto, kun vakuuttelet niin ankarasti.
No sinulla ainakin on kateellinen mieli. Ohis.
Rumiahan nuo ovat.
Paria lahjaksi saatua säilytän kaapissa. Kerran ovat olleet käytössä kun kukaan ei ollut laittanut tiskikonetta päälle ja ei ollut syviä lautasia tarpeeksi. Osa lapsista joutui syömään lohi-keittonsa mariskooleista.
2 saatua, sininen ja vaalean vihreä. Jouluna pähkinöitä, juhannuksena karkkia...yleensä ovat tyhillään lasiovisessa kaapissa. Cittarin alesta ostin karpalonvärisen joulukäyttöön, omaan makuun nätimpi.
Yleensä karkkia, esim. ranskalaisia pastilleja :)
Eteisessä on yksi, johon heitän aina avaimet xD
Mariskooliin saa tehtyä oikein nätin kukka-asetelman :)
Jäätelöannos kaikilla strösseleillä .
Käyttöön ruokaillessa :)
Kun katselen telkkaria lepuutan muniani purnukassa Kuultavat mukavasti vihreänlasin läpi