Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisivätkö miehet hoikista, jos tietäisivät mitä se vaatii?

Vierailija
16.07.2019 |

Enkä nyt tarkoita niitä, jotka oikeasti pitävät normaalipainoisista? Vaan niitä, jotka eivät erota urheilullista anorektikosta.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se vaatii? Sitä että ei syö kuin hippo joka ikinen päivä? No problem!

Vierailija
2/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vaatii? Lampaiden uhrausta alttarilla jotain mystisiä liirumeita hokien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehillä ne lihakset kasvavat itsestään ihan tuosta vain.

Vierailija
4/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset ovat aina subjektiivisia. Tai jos joku haluaa kiivetä Mount Everestille, niin sehän ei ole vaatimus ollenkaan. Mutta voi sitä kiukuttelun määrää, jos sinut siihen pakotettaisiin ..

Sinccis

Vierailija
5/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä onkin. Miehet saavat syödä massan eteen. Naiset joutuvat huhkimaan ja olemaan syömättä.

Ja puhun edelleen hoikasta vartalosta, en normaalipainosta.

Vierailija
6/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla ei ainakaan ole koskaan vaatinut yhtään mitään,  hyvät geenit.

Vierailija
7/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se todella vaikeata naisille: älä syö liikaa

Vierailija
8/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä. Eivät ainakaan ymmärrä, jos hoikka nainen ei taivukaan mässyorgioihin ja pelkkään löhöilyyn 24/7 vaan tarvii omaa aikaa esim. kuntoiluun ja "niuhottaa" ruokapuolella.

Monet miehet kuvittelevat, että hoikat ovat hoikkia jumalan armosta, vaan totuus on toisenlainen. Hoikat joutuvat kieltäytymään paljosta eikä se välttämättä ole ongelma heille - ennemminkin muille.

Olen kyllästynyt myös siihen, että hoikan pitäisi pyydellä anteeksi hoikkaa olemustaan vailla itsekuria plörähtäneiltä kanssasisariltaan. Näitä rehevämpien naisten veemäisiä (=kateellisia) katseita näkee joka päivä ja ne ovat jopa huvittavia. Olen ihan hyvällä omallatunnolla ylpeä vartalostani, koska sen eteen olen tehnyt töitä teinivuosista alkaen.

Vierailija
9/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehetkö pitävät vain luuviuluista?

Kyllä minun silmääni miellyttää sellainen passelinpotra nainen.

Vierailija
10/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoa ja syömättömyyttä ja miehet vieläpä tietäen vaativat sitä.

Vierailija
11/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä onkin. Miehet saavat syödä massan eteen. Naiset joutuvat huhkimaan ja olemaan syömättä.

Saa syödä, jos syö oikein. Ei herkuttelua kuin n. kerran viikossa. Muuten kurinalaisesti ja säännöllisesti. Itse huhkin 4 kertaa viikossa salilla, enkä silti saa itsestäni erityisen raamikasta. Joku hyvägeeninen mies näyttää hoikalta ja raamikkaalta käymättä salilla koskaan. Eli et voi koskaan tietää kuinka paljon kukin panostaa.

Vierailija
12/73 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ikäänkuin se parsakaalin, kanan, riisin syöminen on niin suurta juhlaa.

Syönti käy ennen pitkää työstä. Jos olisit bulkannut lähemmäksi sataa kiloa terveellisellä ruualla, niin tietäisit sen miten työlästä ja aikaa vievää syöminen todella on. Et kaipaisi sitä.

Tuon kokeneena olen mieluummin syömättä, teen pätkäpaastoa ja pärjään kevyemmälläkin rungolla. Se jatkuva syönti että pääsisi edes ylläpitokaloreihin on aivan sairasta.

Mutta täällä jotkut varmaan luulee, että se on donitseilla ja sipseillä herkuttelua se syöminen. Ei ole. Puhtaista lähteistä suurten kalorimäärien syönti on VAIKEAA, tai paremmin sanottuna työlästä. Käy kuin työstä, suorastaan.

Vierailija
13/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 38v saakka hoikka (bmi 19, 3 lasta) ja sen jälkeen normaalipainoinen (bmi 23, 4 lasta).

En ole koskaan kieltäytynyt mistään, rakastan herkkuja. Osa varmaan selittyy geeneillä mutta varmaan 80% syöntitottumuksilla.

Annokset on pieniä ( se irvailtu 3 lihapullaa ja peruna, salaattia toki paljon), naposteltavat on terveellisiä (esim pähkinät), mulle riittää lämpimäisistä 1 pulla tai 1 pala kakkua. En santsaa koskaan. Sokerijugurttien sijaan rakastan marjasmoothieta johon laitan makeuttajaksi palan banaania.

Juhlissa ja ravintolassa syön kaikkea mitä tarjolla on. Nyt puheenaiheena olevissa buffeteissa otan ruokalusikallisen kaikkea - siitäkin tulee lautanen ihan täyteen! Usein tosin jätän pääruuan väliin ja siirryn suoraan jälkkäreihin.

Sipsejä pari kertaa vuodessa, mäkkäriä ehkä kerran kuukaudessa. Limuja ja sidukoita inhoan. Irtokarkkeja rakastan, kerran viikossa 100g riittää

Ei kuulosta kitudieetiltä? Päiväkalorit kuitenkin n 1500

Vierailija
14/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla etenkin normaalipainon alemmalla puoliskolla pysyminen vaati hyvin tiukkaa ruokavaliota, paastoa ja niukkaa energiansaantia. Se vaati myös bulimiaa, koska nälkä riistäytyi sillä syömisellä useinkin sellaisiin mittoihin, ettei syömistä pystynyt enää kontrolloimaan.

Näin minulla. Joillakin se onnistunee luonnostaan.

Vierailija
15/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pitäisivät, eihän omat mieltymykset ole rationaalisia vaan kumpuavat paljon syvemmältä.

Itse olen valinnut mieluummin nauttia elämästä, myös hyvästä ruoasta ja kylmästä kaljasta, kuin yrittää miellyttää mahdollisimman monia miehiä. Onnekseni olen löytänytkin miehen, jolla on sama asenne.

Vierailija
16/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei ole elänyt jatkuvassa kalorivajeessa kitudietillä ei tiedä mistä puhuu. Kuten joku tuolla edellä sanoi, että bulkkaaminen käy työstä, niin samoin käy kitudietillä eläminen. Ja kitudietillä eletään 247, josta jokainen minuutti on kieltäymystä ja taistelua elimistön ravinnon tarvetta vastaan. On todella eri asia motivoida itsensä käymään viisi kertaa viikossa salilla kuin taistella syömistä vastaan useita kertoja päivässä. Ajan mittaan ruokahalu toki vähenee ja hommassa siirrytään seuraavalle levelille, mutta kenenkään on turha kuvitella etteikö syömättömyys tai minimaalisilla kaloreilla eläminen ja sen kuvion ylläpitäminen veisi huomattavan suurta osaa ihmisen henkisestä kapasiteetista.

Vierailija
17/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä normaalin sitten pitäisi olla ellei hoikka? Normaali nimenomaan on hoikka.

By the way, miestenkään rasvaprosentin pitäminen alle 15 ei ole ihan helppoa. Syömisiään ja juomisiaan saa varoa. Ainakin näin kun alkaa olla viisikymmentä mittarissa.

Vierailija
18/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen ollut hoikka siis melkein alipainoinen tuonne 45 vuotiaaksi ja saanut syödä mitä vaan koska vaan enkä ole lihonut. Nyt viiskymppisenä lihon heti jos en käy salilla ja katso mitä suuhuni laitan, tosi vaikeeta kun on tottunut syömään miten vaan. Lihoin vuodessa 5kg huomaamatta tai vaatteet alkoi kiristää ennenkuin tajusin tuon. Nyt olen laihduttanut takaisin tuon läskin ja koko ajan töitä painon eteen on tehtävä.

Vierailija
19/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ei ole elänyt jatkuvassa kalorivajeessa kitudietillä ei tiedä mistä puhuu. Kuten joku tuolla edellä sanoi, että bulkkaaminen käy työstä, niin samoin käy kitudietillä eläminen. Ja kitudietillä eletään 247, josta jokainen minuutti on kieltäymystä ja taistelua elimistön ravinnon tarvetta vastaan. On todella eri asia motivoida itsensä käymään viisi kertaa viikossa salilla kuin taistella syömistä vastaan useita kertoja päivässä. Ajan mittaan ruokahalu toki vähenee ja hommassa siirrytään seuraavalle levelille, mutta kenenkään on turha kuvitella etteikö syömättömyys tai minimaalisilla kaloreilla eläminen ja sen kuvion ylläpitäminen veisi huomattavan suurta osaa ihmisen henkisestä kapasiteetista.

Kukaan ei sinua tuohon pakota.

Vierailija
20/73 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sinua tuohon pakota.

Ei tietenkään. Tämä kommentti oli nyt vaan sen tosiasian valottamiseksi, että hoikkuuden saavuttaminen ja ylläpitäminen ei ole ihan niin yksinkertaista kuin jotkut (miehet) tuntuvat usein kuvittelevan. Jotkut toki ovat luontaisesti hyvin hoikkia, mutta heilläkin painon pitäminenalhaisena tulee todennäköisesti vaatimaan enemmän tietoista toimintaa. Ja suurimmalla osalla se vaatii paljon työtä ja kieltäymystä.

Siihen on kyllä syynsä miksi mennävuosien huippumallit elivät kokaiinilla ja kahvilla - niissä ei ole kaloreita.