Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 35-40v naisten oikeasti vaikea löytää pääkaupunkiseudulta kunnollista miestä/tulevaa lastensa isää?

Vierailija
16.07.2019 |

Eli jos ei nyt puhuta mistään listoista, vaan ihan ns. normaalista kunnon miehestä, joka käy töissä, haluaa perheen, ei juo ei polta ei lyö jne.

Mikä tilanne ihan oikeasti on?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän myöhäistä lasten kannalta jo tuossa iässä. Kakkoskierroksella olevan voi toki löytää, mutta harvoin ne haluaa lisää lapsia.

Samaa mieltä, minusta on jopa erittäin positiivista, ettei lapsia tehdä joka naiselle.

Ja tässähän ketjussa moni mummoäiti kauhistuu, että "kylläpäs, kylläpäs minäkin sain esikoisen luomuna 47 v, hups keikkaa vaan!"

Niin, mutta 35 v sinkulla alkaa kyllä olla kiire kun hupenevilta markkinoilta pitäisi löytää _se_oikea_, varmistua asiasta ja sitten 37,38,39... v:nä pääsisi yrittämään lasta. JOS mies on se oikea eikä joku väärä ja sitten ollaankin jo neljänkympin vähemmän paremmalla puolella.

Että kyllä voi perheenperustamisen kannalta olla hyvinkin myöhäistä tai ainakin epätoivoista tuossa iässä. Itse etsisin enää vaan kumppania ja lapsihaave olisi ihan vain "ehkä"-listalla.

Vierailija
62/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupajoo. Hyvin helppoa sen seuran löytäminen täytyy olla naisille kun on varaa olla töykeitä. Eipä voi kun sanoa että suomalaisille naisille on kusi noussut päähän.

Ulkomailla sitten löytyy rutkasti naisseuraa helposti. Ei kyllä ihme että moni mies on siirtynyt muualle.

Kyllä se noista naisten listoista ja nirsoudesta se vaikeus kumpuaa. Varsinkin deittipalveluissa selvästi alemman tason naiset (koulutus, ulkonäkö, sosiaalinen status) jakelevat surutta pakkeja tavismiehille joilla on korkeakoulutus. Ilmeisesti kuvittelevat edelleen harhoissaan sen komean prinssin saapuvan yksisarvisella ja noutamaan kotiovelta.

No kai se nainen voi päättää itse kuitenkin tuntuisiko olevan mitään yhteistä sen miehen kanssa?

En minä ainakaan rupeaisi millekään jonkun korkeakoulutetun kanssa, kun ei siitä mitään tulisi kuitenkaan. Sama koskee niitä komeita prinssejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisiko pääkaupunkiseudulta asunnon omistava nainen, muualta tulleen miehen asumaan luokseen?

Vierailija
64/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tulevaa lastensa isää?"

Vinkkinä näin mieheltä, älä missään nimessä käytä tuollaista ilmaisua, yksi tehokkaimmista tavoista karkoittaa miehet. Olen itse 31v mies ja hyvin voisin kuvitella hankkivani lapsia jos se oikea löytyy, mutta jotenkin tulee sellainen "karmiva" tunne kun nainen on jo ennen tutustumista päättänyt että tulee lapsia.

Lastenteko on asia joka tulee silloin kun ollaan tunnettu pitemmän aikaan ja ajankohta alkaa tuntumaan sopivalta lastenhankintaan. Se on myös yhteinen päätös missä pitää kunnioitttaa toisen mielipidettä. Ja ainakin minun mielestä puolison mielipide on tärkeämpi kuin lastenteko. Ellei kumppanini haluaisi lasta mutta minä haluan, hyväksyisin lapsettomuuden koska kumppani on tärkein.

Kun tinderissä jne lukee "haluat lapsia", "etsin mahdollista tulevien lasten isää" jne niin lentää vasemmalle niin että heilahtaa. Karmiva tunne tulee, vaikka en ole lapsivastainen.

Vierailija
65/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on suhteessa enemmän koulutettuja naisia ja elämänkoulumiehiä. He eivät luonnollisestikaan "kohtaa".

Helsinkiläiset koulutetut miehet ovat hedonistisia uratykkejä, joiden prioriteetteihin lisääntyminen ei kuulu. Heitä on myös vähän, mutta he ovat sitäkin tasokkaampia. Paljon tasokkaampia kuin naiset keskimäärin. Miehissä on hajonta on suurempaa kuin naisissa. On todella tasottomia, mutta myös supertasokkaita enemmän kuin naisissa.

40 on tietysti jo melko kypsä ikä hankkia lapsia. Voi tietysti adoptoida tai esim. käydä hoitamassa tuttujen lapsia.

Helsingissä on todella paljon enemmän esim. STEM-alojen asiantuntijatehtävissä olevia miehiä kuin uratykkejä. Sellaisia pertti perusinsinöörejä tai matikan opettajia, jotka tykkäävät työstään, mutta aikaa riittäisi myös perheelle. Ei koulutetuista sinkkumiehistä ole pulaa edes Helsingissä

Vierailija
66/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tulevaa lastensa isää?"

Vinkkinä näin mieheltä, älä missään nimessä käytä tuollaista ilmaisua, yksi tehokkaimmista tavoista karkoittaa miehet. Olen itse 31v mies ja hyvin voisin kuvitella hankkivani lapsia jos se oikea löytyy, mutta jotenkin tulee sellainen "karmiva" tunne kun nainen on jo ennen tutustumista päättänyt että tulee lapsia.

Lastenteko on asia joka tulee silloin kun ollaan tunnettu pitemmän aikaan ja ajankohta alkaa tuntumaan sopivalta lastenhankintaan. Se on myös yhteinen päätös missä pitää kunnioitttaa toisen mielipidettä. Ja ainakin minun mielestä puolison mielipide on tärkeämpi kuin lastenteko. Ellei kumppanini haluaisi lasta mutta minä haluan, hyväksyisin lapsettomuuden koska kumppani on tärkein.

Kun tinderissä jne lukee "haluat lapsia", "etsin mahdollista tulevien lasten isää" jne niin lentää vasemmalle niin että heilahtaa. Karmiva tunne tulee, vaikka en ole lapsivastainen.

Olet 31v mies ja sinulla on jo oltava naiselle vastaus jo ennen tapaamista haluatko lapsia. Olet 51v kun esikoisesi täyttäisi 20v. Mieti siitä onko sullakaan enää loputtomasti aikaa vetkutella asian kanssa. Sulla on mahdollisuus vielä samanikäiseen naiseen jonka kanssa ehtisit saada useamnankin lapsen.

Äläkä puhu suuria että hyväksyisit lapsettomuuden jos tyttöystävä on vela. Todellisuus on että jos sinussa herää tarve saada jälkikasvua tulee varmasti ero. Se on ollut syy myös miksi lasta haluavat naiset ovat lähteneet muuten hyvästä suhteesta. Älä edes kuvittele että sinun kohdallasi olisi toisin.

Vierailija
67/67 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiähän on pk-seudulla vähemmän, koska monet miehet tykkää piileksiä maaseudulla, kun taas naiset lähtevät kaupunkiin opiskelemaan ja töihin.

Ja ikävä totuus kyllä on, että miehissä on ääripäitä enemmän, kun taas naiset ovat tasaisen vahvaa porukkaa. Eli juoppoja luonneongelmaisia työnvieroksujia löytyy miehistä enemmän kuin naisista, toki myös todella menestyvää porukkaa. Eli sun vaatimuslista on monille miehille liian kova.

Keskivertohyviä naisia on paljon, keskivertohyviä miehiä vähän. Tämä asetelma suosii heteromiehiä ja lesbonaisia.

Heteronaisena lähtisin maaseudulle etsimään suvunjatkajaa.

Naisista 30% on mt- ongelmaisia.

Ja suomalaisilla naisilla 100 % :lla on luonnevika, noiden mt-ongelmien LISÄKSI. Saa siinä ihmetellä miksi kukaan täysipäinen mies tuollaista riesaa ja miinaa ristikseen haluaisi. Eikä tilastojen valossa onneksi kovin moni enää haluakkaan. Toivottavasti naiset tulevat siellä Hell-singinssä ja sitä ympäröivän apinakehän sisällä julkisella sektorilla elätteinä keskenään, hyvinkin onnelisiksi.