Miten saan takaisin miehen, jonka kanssa minulla oli salasuhde?
Vinkit kehiin! On nyt eronnut, kun vaimo sai suhteestamme tietää ja ei sitten ottanutkaan minua ja lapsiani. Vilpittömästi pyydän nyt asiallisia neuvoja! Meitä yhdistää sama jalkapallo- ja sählyharrastus ja töissäkin olimme ennen samassa paikassa. Niin paljon olisi yhdistäviä asioita. Ja olemme molemmat kilpailuhenkisiä!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on lap-si-a. Kelpaat panoksi, mutta ei kukaan ota vapaaehtoisesti vihdoinkin vapauduttuaan jotain työleiriä kun on tarjolla sinkku naisiakin ilman lapsia.
Naurettavaa. Se että sinä ajattelet näin naurettavalla tavalla ei tarkoita että kaikki tekisivät niin.
Ihmiset ovat uniikkeja, ihan jokainen on! Ei kumppania valita sen perusteella mitä hänestä voi saada. Siinä on kyse tunteista.
Olet sairas, tunteeton ja pinnallinen.
Ok. Sovitaan sitten niin että tässä ap:n tapauksessa mies ei vain tajua omaa parastaan ja missään päin maailmaa ei ole miehiä joita innostaa lapseton sinkku nainen ilman lapsia enemmän kuin jo kertaalleen käytetty, toisen miehen lapset pallona jalassa kulkeva, moraaliltaan löyhä yh. Ja tiedoksi hyvin moni ihminen valitsee kumppaninsa sen perusteella mitä siltä saa, toisille se on seksi, toisille status, raha, rooli sosiaalisissa ympyröissä jne ja siitä syntyy se ensimmäinen viehätys ihmiseen. Harvalla ihmisellä on parisuhteessa tunteita mukana, enemmänkin tyytymistä siihen mitä sai kun ei saanut mitä halusi, läheisriippuvuutta, joku joka vaan on taloudessa, syitä on monia muitakin kuin rakkaus ja se näkyy. Hyvin harva on parisuhteessa rakkaudesta. Se on onnekas pieni joukko jolle sattuu tämä oikeus.
Mitä ihmettä?!
Otat ap:n esimerkiksi ja teet yleistyksiä perustuen siihen miten juuri sinä ajattelet.
Mutta kun kaikki eivät ajattele niin, ei edes enemmistö. Surullista jos elämä on sinusta tyytymistä.
Rakkaus on ainoa oikea vaihtoehto, elämällä valheessa pilaat itsesi ja muidenkin elämän.
Mies kyllästyi sun huonoon reikään, joten hän ei halua sitä enää. 😊Sun kannattaa kaupitella sitä rööriä vaikka jossain torilla. 😊😄
Siinäpä taas hieno esimerkki, kun työpaikalla aletaan vehtailla. Sano nyt vielä, että tulette taas joskus tulevaisuudessa olemaan samassa työpaikasta, niin vielä suurempi joukko ihmisiä saa karsia parin reikäpään touhuista.
Voisiko joku vastata asiallisesti. En ole enää samassa työpaikassa, koska miehen entinen vaimo alkoi levittää juoruja minusta ja vaihdoin työpaikkaa. Tein hänestä kunnianloukkaussyytteen, aivan sairas ihminen. Hänellä ei ollut oikeutta haukkua minua ympäriinsä ja varsinkaan lasten ystävien vanhemmille. Mitä se hänelle kuuluu, tunteilleen ei mitään voi ja mies rakasti ja rakastaa varmasti edelleen minua. Vastatkaa alkuperäiseen kysymykseeni, kiitos. Ap
Ei se mikään hyvä isäkään ole. Hyvä isä ei petä lastensa äitiä jonkun satunnaisen sutturan takia. Kuvottava mies. Hyvä kun vaimo tajusi ottaa eron vaikka surullista että siinä meni ydinperhe. Harva kuitenkaan haluaa jatkaa pettäjän kanssa. Se mies vähän niinku menetti kasvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vastata asiallisesti. En ole enää samassa työpaikassa, koska miehen entinen vaimo alkoi levittää juoruja minusta ja vaihdoin työpaikkaa. Tein hänestä kunnianloukkaussyytteen, aivan sairas ihminen. Hänellä ei ollut oikeutta haukkua minua ympäriinsä ja varsinkaan lasten ystävien vanhemmille. Mitä se hänelle kuuluu, tunteilleen ei mitään voi ja mies rakasti ja rakastaa varmasti edelleen minua. Vastatkaa alkuperäiseen kysymykseeni, kiitos. Ap
Jaahas. Siinä se sitten tuli.
Koita vaikka törmätä siellä harrastuksissanne tähän mieheen ja jutella iloisesti hänelle. Jätä entinen vaimo omaan arvoonsa ja älä ainakaan hauku sitä miehelle. Näytä, miten mukava ja haluttava olet, kyllä ne yhteiset muistot taas teidät yhteen vie. Kaikkea hyvää! Tunnenkohan sinut, kun kuulin juuri samanlaisesta tapauksesta lapseni jalkapallosta... Tosi rakkaus kyllä tulee luoksesi vielä!
Olen itse varattu ja ihastunut pariin otteeseen, kylläkin ihan vapaisiin miehiin, toisella lapsia toisella ei. Ihastukset eivät johtaneet mihinkään, kunhan kärvistelin kiihkoissani. Toki haaveilin kiihkeästä seksistä heidän kanssaan mutta kun alkoi järjellä pohtia mitä kaikkea pitäisi pistää uusiksi elämässä niin lasten kuin omalta kannalta, niin totesin että ei maksa vaivaa ruveta miestä vaihtamaan. Minulla toki erona se että pysyttelin salaisissa haaveissa enkä lähtenyt kokeilemaan käytännön toimia.
Mutta elämä on mukavaa eikä sitä jonkun satunnaisen himon kohteen takia noin vaan kannata pistää uusiksi.
Vapailla markkinoilla ollessa muuten vonkasi yksi ukkomies aikoinaan ja samoihin lakanoihinkin eksyttiin. Sitten alkoi ärsyttää semmoinen muutaman kuukauden välein soittelu, niin soitin vastaajaan mukaitkuisen puhelun että haluan kanssasi naimisiin ja kas, ei kuulunut äijästä mitään sen jälkeen niinkuin arvelin tapahtuvankin.
Ei sillä mitään väliä ole, että onko se ihana työkaveri varattu vai ei. Jos kerran ihastuu ja se on molemminpuolista, niin turhaa himmailla. Siitä vaan. Kerran täällä vaan eletään ja jos varattu mies on sinusta kiinnostunut, niin tuskin hän haluaa enää vaimonsa ja lastensa kanssa olla, vaan valitsee sinut. Näin minullekin kävi ja vaikka minullakin on neljä lasta, niin mies halusi minut ja jätti vaimonsa. Se hiveli itsetuntoani ja auttoi minua toipumaan omasta erostani. Löysin tosin itse toisen miehen, joka sopikin minulle paremmin, mutta sellaista se elämä on ja itseään on aina ajateltava ensin. Ja mies on varmasti ihan onnellinen nyt, kun ei tarvitse enää olla vaimonsa kanssa, jota minulle haukkui ja on nyt enemmän vapaatakin hänellä, kun ei tarvitse niin usein olla lastensa kanssa. Eli suosittelen olemaan varattujen kanssa.
Tahdon läpi saaminen ja kilpailuhenkisyys eivät vaikuta oikeilta syiltä ryhtyä suhteeseen. Miksi puhut suorituksista: urheilu, työ, lapsistasi huolehtiminen?
Aika usein käy noin. Jos pettäjåmiehen vaimo lemppaa, niin se mies ei valitse kakkosnaista.
Nuo ovat tyypillisesti sovinisteja, joilla on kaksoisstandardit eli omat säännöt ja säännöt muille. Kaksoisstandardi näkyy myös naisten jaottelussa "hyviin ja huonoihin". Arvaa kumpaan katehogoriaan se mies on sut laittanut ja kummasta löytyy hönen mielestään "vaimoaines".
Havainto: jos lähdit työstä suhteen paljastuttua, mikset halua työtäsi takaisin? Miksi vertailet itseäsi miehen exään? Miten kilpailuhenkisyys sopii yhteen työn menettämisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tyttö, unohda koko juttu.
Olit vain salasuhde.
Mieheni ei hylkää minua, lastamme, eikä elämäämme, vain seksiin perustuvaan suhteeseen.Koettu on. Ja elämä jatkuu. Ja jatkuu.
Hei Kimmo Tiilikaisen vaimo 🙋♀️
Vierailija kirjoitti:
Vain harva, tosi harva, jo liitossa oleva mies, jättää kumppaninsa, jonkin merkityksettömän salasuhteen takia.
Ei Kimmo Tiilikanenkaan jäyyänyt eikun...
Ok. Sovitaan sitten niin että tässä ap:n tapauksessa mies ei vain tajua omaa parastaan ja missään päin maailmaa ei ole miehiä joita innostaa lapseton sinkku nainen ilman lapsia enemmän kuin jo kertaalleen käytetty, toisen miehen lapset pallona jalassa kulkeva, moraaliltaan löyhä yh. Ja tiedoksi hyvin moni ihminen valitsee kumppaninsa sen perusteella mitä siltä saa, toisille se on seksi, toisille status, raha, rooli sosiaalisissa ympyröissä jne ja siitä syntyy se ensimmäinen viehätys ihmiseen. Harvalla ihmisellä on parisuhteessa tunteita mukana, enemmänkin tyytymistä siihen mitä sai kun ei saanut mitä halusi, läheisriippuvuutta, joku joka vaan on taloudessa, syitä on monia muitakin kuin rakkaus ja se näkyy. Hyvin harva on parisuhteessa rakkaudesta. Se on onnekas pieni joukko jolle sattuu tämä oikeus.