Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50v. naisella vielä kaipuuta miehen viereen?

Vierailija
03.06.2025 |

Vai menikö se aika jo ohitse?

Naista olen etsimässä pitkän suhteen jälkeen ja pitäisi tietää katsonko tuotakin ikäluokkaa vai onko ne jätettävä väliin ja nuorempia haettava?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on. - Mutta ei kaikilla. 50 vuotias saattaa painottaa eriasioita miehessä kuin 15 vuotias tai vaikka 35 vuotias nainen. Tutkitusti  yksinelävät naiset pärjäävät ja voivat eritavoin keskimääri paremmin kuin miehet. Toki yksinelävien miehet ovat heitä joilla menee eritavoin kaikkein parhaiten mutta ovat myös heitä, joilla menee monin tavoin kaikkein surkeiten. Naisten siis kannattaa olla ainakin tarkempi kenen kanssa  ovat tai mahd.asettuisivat (tai ovat asettumatta) parisuhteeseen. - Yksineläminen ei tietenkään kerro suoraan kenenkään parisuhdetilannetta.  

Vierailija
2/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla 47-vuotiaana oli ja löysinkin silloin ihanan miehen. Nyt 7 vuotta myöhemmin on edelleen kaipuu hänen viereen jonne onneksi halutessaan aina pääsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on ja he eivät kestä olla minuuttiakaan ilman miestä. Joku mielisairaus tuokin on..

Vierailija
4/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Olen saanut lapset aikuisiksi ja omilleen. Äitiä hoidin monta vuotta yksin ja nyt on edesmennyt. Nyt ei ole ketään josta huolehtia, joten harrastan ja matkustelen ja nautin elämästä kaikin tavoin.

Vierailija
5/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on ja he eivät kestä olla minuuttiakaan ilman miestä. Joku mielisairaus tuokin on..

Mutta tuo sairaalloinen tarve ei katso ikää. - Se mikä on onni, niin suurin osa 50 vuotiasta ymmärtää jo, että voi vimmaiesti haluta olla kumppanin rinnalla mutta enää ei todennäköisesti tule saamaan kumppaninsa kanssa lapsia. - Lapsien haluamisessa ei ole mitään pahaa, eikä halusta olla kumppanin vierellä, mutta jos ne ovat ainoita elämään merkitystä ja itselle hyvää luovia luovia sioita, jokin on pielessä. 

Vierailija
6/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ja olin 51v. kun tapasin mieheni.

Vierailija
7/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Välillä hormonaalinen kaipuu, pakko saada joku. Välillä ihan seuran ja läheisyyden vuoksi.

N52.

Vierailija
8/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos oikein sopiva tulis vastaan, voisin harkita, mutta pärjään kyllä ilmankin. 

Vierailija
9/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Itse olen jo 60-vuotias ja kaipaisin mieheni läheisyyttä. Ongelma on vain se, että olen päästänyt ulkonäköni liikaa rupsahtamaan enkä ymmärrettävästi enää kelpaa miehelleni. Mutta oma vika.

Vierailija
10/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan etsintään, ääliö.

Vierailija
11/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki. Itse olen jo 60-vuotias ja kaipaisin mieheni läheisyyttä. Ongelma on vain se, että olen päästänyt ulkonäköni liikaa rupsahtamaan enkä ymmärrettävästi enää kelpaa miehelleni. Mutta oma vika.

Joo, ilman muuta 60-vuotias näyttäisi hehkeältä parikymppiseltä, ellei olisi "päästänyt" itseään rupsahtamaan, koska eihän vanheneminen suinkaan ole väistämätöntä. 🙄 Yhtä rupsahtanut se ukkokin on, tai siis olisi, jos kumpikaan näistä ihmisistä olisi oikeasti olemassa.

Vierailija
12/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästikään tiedä naisista mitään.

Vierailija
13/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä välillä haaveilen, mutta olen sopeutunut siihenkin että olen loppuelämän yksin. Ei se varmaan ole ikä joka lopettaa kaipauksen, ihmiset on yksilöllisiä. Mieli on nuori vaikka kroppa ikääntyy.

Vierailija
14/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä välillä haaveilen, mutta olen sopeutunut siihenkin että olen loppuelämän yksin. Ei se varmaan ole ikä joka lopettaa kaipauksen, ihmiset on yksilöllisiä. Mieli on nuori vaikka kroppa ikääntyy.

Niin ei se varmaan ole ikä mutta silti toisinaan täysin kokematta minkäänlaist aparisuhdetta joskus melkein kaduttaa, että miksi en nuorempana yrittänyt saada kumppanin vaikka väkisin. Ei siinä tietenkään mitään järkeä olisi ollut mutta välillä vain harmittaa, että oma kohtalo on ja on ollut elää aina sinkkuna. Nuorempana "väkisin kumppanin  saamisen" olsi voinut valehdella itselleen olevan kyse nuoruuden hölmöydestä ja kyvyttömyydestä nuorena hillitä omia impulssejaan kun nyt vanhemana täysn kokemattomaan saa varoa ettei ajaudu tai päädy inceliksi vaan edellleen jaksaa uskoa, että parisuhde on mahdollsiuus ei velvollsiuusi eikä se, että on sinkku tee kenestäkään yhtään huonompaa (, jos kohta ei parempaakaan) ja edelleen jollen kykene antamaaan lainkaan arvoa omalle elolleni, niin on luultvasti turha odottaa sitä muilta. - Oma arvo ei nouse sillä, että kokisi muiden olevan välineitä tuottaa itselle iloa ja nautintoa tai muutoin elää toisten kustannuksella/ mahdollistamana. Ei muita halveksimalla ei muita syyllistämällä.(..)  

Vierailija
15/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on. Mikään ei ole parempaa kuin läheisyys ja kumppanuus.

Juttelin taannoin kuusikymppisen kaverin kanssa, joka on kahdesti eronnut. Pari vuotta eron jälkeen hän nautti sinkuudestaan, mutta nyt kauhea kaipuu iho ihoa vasten.

Vierailija
16/16 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v:nä useimmat naiset ovat upeimmillaan ja seksuaalisuutensa huipulla. 

Ja vielä kelpaa näin 65v:näkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan