Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan pieraisseet seksin aikana?

Vierailija
16.07.2019 |

Ja jos olette, niin tahallana vai vahingossa ja mitkä olivat reaktiot?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin kotiin välittömästi jos joku siiderivalas pieree naamalle 69:ssä.

Tasokasta mies.

Vierailija
22/34 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti, mut mun saksalainen vaimo tykkää kyllä joskus istahtaa just ennen kakkahätää mun kalun päälle ja sitten kun alkaa ruskeaksi vehje muuttumaan niin se pusertaa loputkin jöötit kaluni pälle. Näyttää toki irstaalta mutta laukean melkein samantien kun se on samalla niin kiihoittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI MITÄ JUTTUJA

Vierailija
24/34 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun ottaa parrua hanuriin niin alkaa pieru pärisemään.

Vierailija
25/34 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan. Todella suuri kynnys pieraista seksin aikana, kuten muutenkin poikaystävän seurassa.. Minua vieläpä alkaa aika monesti pierettää seksin aikana (ehkä ihan siksi että jännitän asiaa) ja nautinto jää puolitiehen kun keskityn niin kovasti siihen ettei vaan pieru karkaa.

Kuinka pian te muut naiset uskalsitte pieraista miehen seurassa? Ja entä miehet?

Siinä vaiheessa kun yhdessä asutaan, on ihan turhaa yrittää olla pieremättä. Tulee vain vatsa kipeäksi. KAIKKI pieree. Muutin yhteen miesystävän kanssa 2 kk seurustelun jälkeen, ja siitä sitten aloin päästellä. Maailma ei kaadu pieruun :)

Tää. Suhde on ns. pierutasolla.

Sekstaillessana on monesti sellaisessa asennossa että ei sille mitään voi. Molemmat sen tietää. Joskus sanon suoraan et ny on nii kaasuine olo etten kyl tiä vihtiikö sekstailla.

Vierailija
26/34 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin työreissulla Dubaissa on kakka haissut.

Vierailija
27/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan täällä oikeat 'maxi-super-extra -pieriäisorgiat' !

Vierailija
28/34 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös piereminen ole seksikästä? Vaikka bikinit päällä: https://www.liekkipieru.fi/video/super-hot-bikinipieru-hiekkarannalla

... hiekkarannalla ei pikku pierut haittaa :)

Vierailija
29/34 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi nainen pieraissut vahingossa kun olen nuollut pillua tai pyllyä. Ihan hirveä lemu ja kyllä himot loppuu siihen.

Vierailija
30/34 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyammeessa oli tarkoitus kusta miehen päälle mutta sitä pinnistellessä tuli ensin pitkä ja hyvin kaikuva pieru.

Vierailija
31/34 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että nainen vahingossa kännissä päästi pökäleen. Ei ollut erityisen kiihoittavaa

Vierailija
32/34 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpyammeessa oli tarkoitus kusta miehen päälle mutta sitä pinnistellessä tuli ensin pitkä ja hyvin kaikuva pieru.

Tuliko haiseva pieru?

Vierailija
33/34 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vahingossa. Mies oli kookas ja vaikka olin märkä ja saanut jo lähärissä tottua miehen reippaisiin otteisiin, eka työntö takaapäin todellakin tuntui. Seksi jatkui ja mies oli niin kestävä, että sain orgasminkin. Vähän petyin kun uusia treffejä ei tullut koskaan. Olisiko välisoitto sittenkin häirinnyt miestä. N26

Vierailija
34/34 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta siitä ei kuulunut yhtään ääntä. Pelkkä haju vaan.