Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä shampoota käytät?

Vierailija
16.07.2019 |

Olen käyttänyt Cutrinin tuotteita, mut nyt niiden hinta pompsahti 30%. Lisäksi näyttävät olevan niin erikoistuneita, että jokaiselle perheenjäsenelle pitäisi olla on tuote. Siispä kysyn: mitä shampoota ja hoitoainetta käytät ja miksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHS (Erittäin Hieno Suomalainen) tervashampoo ja mustikkahoitoaine. Aivan riittävän hyvät minun hiuksilleni, joita ei millään aineilla tai hoidoilla saa talttumaa. Tulee puhdasta ja helposti selviävää. Ja kivaa pitää rahat Suomessa.

Vierailija
2/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muut käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marseillensaippuaa käytän päänahkaongelmien takia. Pitkään tukkaan tuon lisäksi kannattaisi käyttää vähän jotain öljyä ja pesun jälkeen huuhdella laimealla etikkaliuoksella, ettei mene kovasti takkuun ja kuivu. Mä kaadan joskus teetä päähäni kun setu tuu rauhoittavan ihoa.

Ostin kuukausi sitten uuden vihreän kuution vitosella, eikä se näytä pienentyneen juuri ollenkaan, vaikka pesen sillä myös koko kropan. Onhan noita shampoopalojakin, mutta itselleni tämä yksinkertainen oliiviöljysaippua on ollut paras.

Ymmärrän kyllä, jos ajatus ei tunnu oikein hyvältä. Itse olen kuitenkin tässä pysynyt, vaikka välillä olen muutakin välillä kokeillut.

Vierailija
4/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussien tuotteita olen viime aikoina kayttanyt. Tuoksuvat hyvalle ja hoitoaine tuntuu oikeasti hoitavan. 

Vierailija
5/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten XZ Muumi shampoo 2 in 1

Ei ole edes vitsi

Vierailija
6/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin palashampoita käytän, toimii minulle tosi hyvin. Niillä on monia erilaisia. Nyt tuuheuttava Seanik-niminen sininen palashampoo käytössä.

Vierailija
7/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ niittyvilla on oma lemppari. Sillä pesen joka toinen päivä, joka toinen päivä lactolinen shampoolla semmoinen pikapesu. Kerran viikossa syväpuhdistava shampoo koska käytän muotoilutuotteita, tässä vähän vaihtelen merkkiä. 

Vierailija
8/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

el vitalia. En ole prismasta oikein muuta löytänyt. Pantene pro v oli aiemmin aina mulla, mut se lopetettiin jostain syystä. Mikä halpis marketti merkki olisi hyvä? Pesisi huolellisesti, ja tuuheuttaisi, pilaamatta hiuksia?

Vierailija
9/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulfaatitonta herkistymisen vuoksi, SLS -ongelmia. Perhanan curlygirlit meinaavat viedä kaupoista kaikki, joten olen harkinnut paluuta saippuapesuun.

Vierailija
10/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ. Kotimainen avainlipputuote, pysyy edes jotkut työpaikat Suomessa.

Ja ovat silikonittomia.

Vierailija
11/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurme Avokadopalashampoo. Kosteuttaa sopivasti, käytän, vaikkei ole tummat hiukset (enkä ymmärrä miksi tuo on just tummille, kun joukossa ei ole esim. hennaa).

Vierailija
12/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin. Välillä shamppoopaloja, joku punasavi oli ainakin pitkään käytössä ja olutshamppoopala, välillä ollut myös oliiviöljysaippuapala, sit ihan vaihtelevasti markettishamppoot käytössä. Mulla on värjäämättömät hiukset, hyvässä kunnossa (latvat kyllä nyt tosi kuivat, mutta muuten) joten en tarvitse mitään erikoissahmppoota. Aikoinaan käytin kampaamon tuotteita esim cutrin mutta en näe niille enää tarvetta.

Vierailija
13/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvital

Vierailija
14/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 15 eri tuotetta. Ei jaksa listata.

Vierailija
15/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnashampoota ja erittäin hienoa suomalaista shampoota. Näitä vaihtelen.

Vierailija
16/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin Jumping Juniper.

Vierailija
17/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän XZ tuotteita. Perheen miehet taas Erittäin hienoa Suomalaista terveshampoota ja tytär kampaamosta ostamiaan.

Vierailija
18/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nothing Very Sensitive Moisture Shampoo. Tällä ei kutia kuiva päänahkani. Melko tyyristä, mutta kestäähän tuo kympin pullo minulla kuukausia.

M38

Vierailija
19/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe peseytyy päästä varpaisiin oliiviöljysaippualla. Yksi pala maksaa noin 3 euroa ja riittää reiluksi kuukaudeksi minun pitkiin hiuksiini ja miehen sekä pojan lyhyisiin kuontaloihin. Noin kerran viikossa teen loppuhuuhtelun etikkavedellä. Hiukset ja päänahka voivat hyvin, eikä edes kaksihaaraisista ole tietoakaan, vaikka olen ehkä laiskin kampaajalla kävijä ikinä. Sävytän hennalla hiukseni n. kerran kuussa.

Vierailija
20/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perhe peseytyy päästä varpaisiin oliiviöljysaippualla. Yksi pala maksaa noin 3 euroa ja riittää reiluksi kuukaudeksi minun pitkiin hiuksiini ja miehen sekä pojan lyhyisiin kuontaloihin. Noin kerran viikossa teen loppuhuuhtelun etikkavedellä. Hiukset ja päänahka voivat hyvin, eikä edes kaksihaaraisista ole tietoakaan, vaikka olen ehkä laiskin kampaajalla kävijä ikinä. Sävytän hennalla hiukseni n. kerran kuussa.

Minä kokeilin tuota, mutta pari viikkoa aloittamisesta lavuaarista alkoi löytyä hiustuppoja pesun jälkeen. Kuivatti minulla päänahkaa todella ronskisti. En tiennyt mistään etikkahuuhtelusta, ehkä se olisi auttanut?

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi