Yksinäisyys jatkunut jo vuosia, iskee paniikki.
Olen 29v nuori nainen, käyn ihan töissä täyspäiväisesti, loma alkoi ja paniikki iskee kun ei ole mitään tekemistä, ei ihmisiä, ei mitään. Voimavarat ja terveys romahtamassa.
Olen täysin näkymätön, kukaan ei koskaan huomaa minua. Käyttäydyn hyvin ja olen tunnollinen, olen jopa nätti.
Ei kavereita, ei verkostoja, perhe ei koskaan pidä yhteyttä. En ole koskaan kenenkää riidellyt. Olet yhteiskunnassa vaa jäänyt jotenkin jalkohin. Aloitin vuosi sitten uudessa kivassa työpaikassa ja oikein virkeänä ja iloisena, otin kontaktia ihmisiin ja ajattelin että vihdoin ja viimein löysin paikan jossa voisi hieman rakentaa itsensä, verkostoitua ja ehkä saada jopa miehen.
Yksin ja eristäytynyt edellenkin olen.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap. Missä Helsingissä vou ihmisiä tavata ja niin että saa pysyvästi jotain elämään?
Kaverihaku.net
Tätä olin tulossa linkkaamaan :) Laita ap oma ilmoitus tuonne, niin tulee varmaan yhteydenottoja! Tuossa vielä noita kaverisovelluksia: https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/201802132200739526
"You Are Not Your Mind" (youtube)
Käyt töissä täyspäisesti? Miten se yksinäisyyteen liittyy?
Olen ap, mikä siinäkin on ettei miehet edes vilkaise. Olen tämän ikäinen ja hädin tuskin edes koskaan puhunut yhdenkään miehen kanssa. En herätä miehissä minkäänäköistä kiinnostusta, varsinkaan 30-40 vuotiaissa.
Sen sijalle kaikki omituiset tapaukset, ulkomaalaisrt, pummit lähestyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö porukka työpaikalla, että olet sinkku. Oletko tuonut tuon esille.
Tämä. Ehkä porukka miettii, että olet varattu.
Mitä se ystävien saamiseen liittyy? Käsitin, että ap on ystäviä vailla, ei niinkään iskemässä ketään.
Kaverihaku.net