Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostanut M.Aitolehden valmennuksia?

Vierailija
16.07.2019 |

Tai niitä ruokajuttuja?
Jos olette, niin miksi ostitte ne?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun tietää. En meinaan ymmärrä mistä hän vetää sen 120 000€ ansiotuloja/vuosi

Vierailija
2/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Kuka idiootti voi ostaa tollasia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänen fanittajista kukaan käy vauva-palstalla?

Seuraajiakin kymmeniä tuhansia, luulisi että joku edes täällä.

Vierailija
4/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettuja seuraajia.

En tiedä yhtäkään kuka olisi ostanut.

Vierailija
5/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluun tietää. En meinaan ymmärrä mistä hän vetää sen 120 000€ ansiotuloja/vuosi

Ei kai se niistä noita tuloja vedä, vaan yhteistyökumppanuuksista. Mainostelee milloin mitäkin krääsää ja litkua, ja oli mm. Picadelin kans iso kamppis tuona 120 k vuotena. Et jos saa vaikka viidestä krääsän postauksessa kuukaudessa tonnin, toinen tulee aurinkorasvan mainonnasta, pari tonnia Picadelin tyylisestä kampanjoinnista ja pari alusvaate/treenivaate-kollaborastiosta. Siihen päälle tonnilla treenimyyntiä, niin jo vain on 120 tonttuu koossa!

Mut tietysti kaikki toi vaatii paljon työtä koneella

Vierailija
6/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antaa säännöllisin väliajoin myös syväluotaavia haastatteluita milloin mihinkin mediaan, josta kuittaa myös muutaman tonnin. Viime vuoden tienesteihin lukeutuu myös purjehdukseen osallistuminen, josta saattoi saada jopa 10-20 k

Vierailija
7/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niistä Aitolehden instan kommentoijista päätellyt, että ne seuraajat ovat jotain teinejä ja vanhoja äijiä.

Joskus jotain järkevää ja asiallista kritiikkiä vilahtanut, mutta ne on nopeasti poistettu.

Käyn mielenkiinnosta lukemassa julkkisten instoja, siellä on hassuja juttuja.

Vierailija
8/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut :D Oli tarve laihtua ja Martinan valmennuspaketti vaikutti edulliselta. Kuitenkin ruokavalio vaikutti hankalalta ja liikuntaohjelma sekavalta, niin en motivoitunut tekemään koko juttua. Fb-ryhmässä oli paljon kyselyjä, joihin Martina vastaili harvakseltaan ja lyhyesti.

On ilmeisesti ollut paljon onnistujiakin, niin ehkä syy oli minussa.

Vierailija
9/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa eilisessä laituri-instakuvassa on nänni valahtanut napaan..mut hän onkin jo 37v, kaikkihan me rupsahdetaan.

Vierailija
10/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ostanut :D Oli tarve laihtua ja Martinan valmennuspaketti vaikutti edulliselta. Kuitenkin ruokavalio vaikutti hankalalta ja liikuntaohjelma sekavalta, niin en motivoitunut tekemään koko juttua. Fb-ryhmässä oli paljon kyselyjä, joihin Martina vastaili harvakseltaan ja lyhyesti.

Tuon tyylisiä, mutta parempia, löytyy netistä ilmaiseksikin...jos älyää etsiä.

Vierailija
11/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tyylisiä, mutta parempia, löytyy netistä ilmaiseksikin...jos älyää etsiä.

Joo liityin jälkeenpäin ihan kuntosalille, jossa minulle tehtiin ohjelma. Ei oo tarvinnut nettivalmennuksia sen jälkeen.

Vierailija
12/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että joku vielä Aitolehdellä kehtaa mainostaa.  Jatain rajaa sentään.

Vierailija
13/13 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa eilisessä laituri-instakuvassa on nänni valahtanut napaan..mut hän onkin jo 37v, kaikkihan me rupsahdetaan.

Kyllä se kuva kohta poistuu

#onnellinen#kiitollinen#siunattu#...😁