Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aktiivimallipuolueesta vastikkeetonta soputumisrahaa nostavat Jari Lindström, Pirkko Mattila, Simon Elo, Tiina Elovaara, Jussi Niinistö, Reijo Hongisto, Kimmo Kivelä, Anne Louhelainen..

Vierailija
16.07.2019 |

..Vesa-Matti Saarakkala, matti Torvinen ja Timo Soini
Millaisia ajatuksia tämä herättää niissä työttömissä joiden etuutta on leikattu?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ap jättänyt ilmaisen rahan ottamatta? Veikkaan, että ei.

En ole sinisten kannattaja mutta vastaus kysymykseesi

jos olisin puolustellut mallia julkisuudessa ja ollut mukana ajamassa sen läpivientiä hallituksessa en todellakaan olisi hakenut sopeutumisrahaa

Valehteletko ihan kaikissa asioissa?

Ei minun tarvitse valehdella kun olen ollut koko ajan mallia vastaan. 

ap

Älä viitsi. Ei sellaista suomalaista ole syntynytkään, joka kieltäytyisi ilmaisesta rahasta. Sellainen ihminen olisi hirviö omaa perhettään ja sukuaan kohtaan. Ja jos ei halua antaa lapsilleen rahalla saatavia asioita, kyllä terve ihminen keksii sille käyttöä. Siksi hurskastelusi on erittäin vastenmielistä ja typerää eli juuri sopivaa  tämän palstan oman hännän nostajien joukkoon.

Miksi sinä olet noin kyyninen ja epäkohtelias tuntenatonta ihmistä kohtaan?

On -onneksi- vielä olemassa ihmisiä joilla on moraali kohdillaan ja jotka seisovat sanojensa ja mielipiteidensä takana (vaikka ne eivät aina toisi taloudellista yms hyötyä) eivätkä käännä takkia mennen tullen.

Taas eri.

Olen rehellinen, sinä et ole. Asia on näin yksinkertainen.

Milloin sanojensa syömistä ja takinkääntöä on alettu kutsumaan rehellisyydeksi? Sinä et ole mikään mitta, yksinkertainen olet jos vakavissasi kuvittelet kaikkien toimivan kuten sinä.

Nyt en enää vastaa sinulle vaikka laukoisit mitä typeryyttä tai loukkausta.

Vierailija
42/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyypillistä kokoomuscuckpersujen toimintaa. Puhutaan yhtä ja tehdään toista ja sitten valehdellaan asiasta.

päälle vielä joku hyvä(n maun vastainen) twiitti tai kuva instaan, josta käy ilmi kuinka paljon parempia ihmisiä ollaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumisraha on keino pelastaa noi päättäjät. Voi tehdä vallassa ollessaan mitä tahansa ikäviä päätöksiä, mistä ei sitten tarvitse itse kärsiä, kun ”työpaikka” menee alta.

Vierailija
44/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Terho ei listalla. Saanut töitä???? Siellä on eräs lakimies omatsto.

Vierailija
45/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö DI ex meppi ja ex kansanedustaja havujavp...kele oo saanut töitä.

Vierailija
46/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olisin puolustellut mallia julkisuudessa ja ollut mukana ajamassa sen läpivientiä hallituksessa en todellakaan olisi hakenut sopeutumisrahaa

ap

Älä viitsi. Ei sellaista suomalaista ole syntynytkään, joka kieltäytyisi ilmaisesta rahasta. Sellainen ihminen olisi hirviö omaa perhettään ja sukuaan kohtaan. Ja jos ei halua antaa lapsilleen rahalla saatavia asioita, kyllä terve ihminen keksii sille käyttöä. Siksi hurskastelusi on erittäin vastenmielistä ja typerää eli juuri sopivaa  tämän palstan oman hännän nostajien joukkoon.

Voi kun ei ole mitään ilmaista rahaa. Se on aina tuottavien yksilöiden omasta pois yhteiseen pottiin.

Koita keskittyä olennaiseen, jos vain suinkin pystyt. Nyt ei näytä hyvältä.

Tuota paljon olennaisempaa on vaikea keksiä.

Vierailija
47/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tuommoisilla spekseillä voi töitä löytää hallitusammattilainen.

Hallitusammattilaisena työskentelevä olympiavoittaja Marjo Matikainen-Kallström, 53, saa pörssiyhtiöstä, työeläkeyhtiöstä ja etujärjestöstä 50000 euroa vuodessa - nostaa silti sopeutumiseläkettä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201803292200846756

Vierailija
48/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tuommoisilla spekseillä voi töitä löytää hallitusammattilainen.

Hallitusammattilaisena työskentelevä olympiavoittaja Marjo Matikainen-Kallström, 53, saa pörssiyhtiöstä, työeläkeyhtiöstä ja etujärjestöstä 50000 euroa vuodessa - nostaa silti sopeutumiseläkettä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/201803292200846756

Bryggare ja Matikainen löysivät oivan tavan kupata "urheilijaeläkettä" jo nelikymppisenä

Vierailija
49/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetäänköhän näillä meriiteillä uudestaan ehdolle ;)

Vierailija
50/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

On -onneksi- vielä olemassa ihmisiä joilla on moraali kohdillaan ja jotka seisovat sanojensa ja mielipiteidensä takana (vaikka ne eivät aina toisi taloudellista yms hyötyä) eivätkä käännä takkia mennen tullen.

Taas eri.

Milloin sanojensa syömistä ja takinkääntöä on alettu kutsumaan rehellisyydeksi? Sinä et ole mikään mitta, yksinkertainen olet jos vakavissasi kuvittelet kaikkien toimivan kuten sinä.

Olisi parempi jos et olisi edes kirjoittanut naurettavan tekopyhiä idioottimaisuuksia tällekään palstalle. Rahasta kieltäytyviä varajeesuksia tässä ketjussa riittää yrittämässä kerätä pisteitä toisilta hupiukoilta.

No esim Sauli Niinistö on kieltäytynyt.

Vierailija
51/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Taas eri.

Olisi parempi jos et olisi edes kirjoittanut naurettavan tekopyhiä idioottimaisuuksia tällekään palstalle. Rahasta kieltäytyviä varajeesuksia tässä ketjussa riittää yrittämässä kerätä pisteitä toisilta hupiukoilta.

Viimeistään nyt osoitit olevasi trolli, ei kannata enää yrittää.

Vierailija
52/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään perusteita että tarvitsisi yhtään parempia tukia kuin muutkaan työttömät.

Vierailija
54/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aiheena on kyllä sellainen sketsihahmoletka...

Ikävä kyllä ihmisillä usein on tapana haluta eri säännöt itselleen mitä muille. Varokaa aina moralisteja: heidän mielestään muut ovat aina laiskoja, epärehellisiä ja vahdittavia ja heitä pitää tästä syystä rankaista. Omalla kohdalla taas kaikki on aina selitettävissä, koska heidän oma moraalinsa on tietenkin mitä korkein. He ovat omasta mielestään poikkeusyksilöitä. Lyhtyjä pimeyden meressä!

Vierailija
55/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aiheena on kyllä sellainen sketsihahmoletka...

Ikävä kyllä ihmisillä usein on tapana haluta eri säännöt itselleen mitä muille. Varokaa aina moralisteja: heidän mielestään muut ovat aina laiskoja, epärehellisiä ja vahdittavia ja heitä pitää tästä syystä rankaista. Omalla kohdalla taas kaikki on aina selitettävissä, koska heidän oma moraalinsa on tietenkin mitä korkein. He ovat omasta mielestään poikkeusyksilöitä. Lyhtyjä pimeyden meressä!

Tämä.

Vierailija
56/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään perusteita että tarvitsisi yhtään parempia tukia kuin muutkaan työttömät.

Paremminkin päinvastoin.

Vierailija
57/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos Sampo Terho löytänyt jo kykyjään vastaavaa työtä?

Sampon pisteet nousi kun nimi ei ole listalla

Vierailija
58/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät he kun kerran kaikki muutkin? Mene sinä laiska ap ITSE työhön niin sen jälkeen saat paheksua. Niin kauan pidä turpasi kiinni.

Vierailija
59/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok eli keskustelu meni noiden kahden kolmen jankkaamiseksi.

Tuo sama jankkaaja pyörii täällä lähes päivittäin. Tunnistaa huonosta luetunymmärtämistaidosta.

Vierailija
60/112 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät he kun kerran kaikki muutkin? Mene sinä laiska ap ITSE työhön niin sen jälkeen saat paheksua. Niin kauan pidä turpasi kiinni.

Minulla on kyllä työpaikka. Mikä minusta tekee laiskan verrattuna sinuun kysympähän vaan?

ap