Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla kiinnostunut, jos hänestä ei kuulu useampaan päivään

Vierailija
16.07.2019 |

Missä vaiheessa pitää olettaa, että mies ei enää ole kiinnostunut? Olen tapaillut erästä miestä nyt muutaman kerran, ja ainakin minusta meillä on sujunut hyvin. Nyt hän on kahden viikon työreissulla, enkä ole kuullut hänestä muutamaan päivään. Kyselin itse jo aiemmin viestillä kuulumisia, joten en haluaisi aina olla aloitteentekijä. Aiemmin hän on aktiivisesti sopinut tulevia näkemisiä, mutta nyt sovittiin vain, että viestitellään. Mahtoikohan mies olla kiinnostunut vain seksistä, vai voiko hän vielä olla kiinnostunut?

P.s. tiedän, että kuulostan säälittävältä, kun roikun odottamassa viestiä mieheltä, mutta hän vaikutti oikeasti todella kivalta.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen saa hulluksi sillä, että viimeisen päälle ensin wine & dine & thrills & sex ja sitten ei ota pariin viikkoon yhteyttä. Jos naisella oli kivaa, onko se niin vaikea ottaa itse yhteyttä?

Olen ottanut itse yhteyttä jo kerran viime näkemisemme jälkeen. En vain haluaisi jatkuvasti pommittaa toista, jos hän ei olekaan enäö kiinnostunut/halusi vain seksiä.

Vierailija
22/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla hyvin reissussa laittamatta viestiä, mutta jos toinen laittaa, niin varmasti olen itsekin aktiivinen, enkä antaisi toisen ain huhuilla, mikäli olisin itsekin tarpeeksi kiinnostunut.

Tapailin aikoinaan miestä jolla oli myös työreissuja, ja välillä "niin kiireistä ettei kerkeä viestiä laittaa". Tämähän ei sitten pitänyt paikkaansa, kuten oma intuitionikin kertoi. En vain halunnut uskoa intuitiotani, koska mies puhui toista, mutta teki toista, ja halusin hirveästi uskoa ettei mies valehtele. Kaiken huippu oli kun hänellä olisi seuraavat pari viikkoa niin kiire ettei ehdi mitään muuta kuin töitä tehdä ja lapsia tavata. Jatkuvasti oli kuitenkin aktiivisena pallona facessa, luki viestit, muttei ilmeisesti "kerennyt" vastata niihin. Kun kysyin sitten perän että saiko viestini, niin alkoi syyttelemään kyttäämisestä, vaikka hänellä on niin kiire. Lähdin kaverini kanssa viikon oppuna extempore käymään yksillä, ja siellähän se mies istui kaverinsa kanssa ravintolan pöydässä, ja muutaman naisenkin olivat pöytään saaneet. Kerettiin istua siinä niin ettei mies huomannut, niin jonkun tunnin verran, ja vähän väliä mies kirjoitteli puhelimellaan viesteihin vastaillen. Minun aiemmin lähettämään viestiin hän ei toki "kerennyt" vastata.

Noh sitten mies huomasi meidät, ja näytti siltä että nyt on niin jäänyt kiinni jostain. Sanoi pöytäseurueelleen jotain, ja tuli meidän pöytäämme istumaan. Hetken siinä istuttuamme, ja hänen valittaessaan kiireitään, että ihan pikaisesti kerkesi kaverin kanssa tulla käväisemään yhdellä täällä, sanoin että pitää käydä vessassa. Lähetin poistuessani kaverilleni viestin että en ole tulossa takaisin, enkä koskaan enää vastnnut miehen puheluihin enkä viesteihin. Kovasti hän kyseli että mikä on ja olenko suuttunut jostain, ja että miksi en vastaa. Tuosta on nyt 6v aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo laittanut viestiä niin nyt on hänen vuoronsa. Keksi itsellesi jotain mukavaa tekemistä. Jos olet lomalla, niin lähde vaikka reissuun, tai jos ei muuta niin viikonlopuksi Tallinnaan yksin tai jonkun ystävän kanssa.

Vierailija
24/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on vaan huono viestittelemään. Itsekin olen. Se vaan on vaivalloista ja häiritsee kaikkea, mitä olen tekemässä. Suhteissa ollessani olen kyllä kirjoitellut käsin kirjeitä, jos on ollut etäisyyttä. On mukavampi keskittyä paremmin. En vaan pääse salamana siihen mielentilaan, että pitää olla sosiaalinen ja sitten pois siitä kuten tavatessa tai vaikka sitä kirjettä kirjoittaessa.

Voi se olla tämmöinenkin. Ei vaan osaa viestitellä, eikä ehkä tiedä, että se olisi sulle noin tärkeää. Sitten kyllä epäilisin muuta, jos selvästi tykkää viestitellä puhelimella kaikkien muiden kanssa.

M31

Hän ei kyllä ole missään vaiheessa ollut hirveän innokas viestittelijä, eikä näyttäisi olevan juurikaan paikalla viestikanavissa. Jestas tunnen itseni typeräksi teiniksi, kun kyttään ja analysoin toista :D En halua ehkä enää ikinä ihastua, jos se tekee minusta näin hölmön.

Kyllä se sitten vaikuttaa siltä, että on tosiaan vain huono viestittämään. En tuosta vetäisi johtopäätöksiä siis.

Onhan ihastuneella ihmisellä aivokemiat sekaisin. Ja aika hönttejä me ihmiset muutenkin ollaan. Se on tämän vapaan tahdon kääntöpuoli. Meillä on hienoja ajatuksia, mutta sitä on vapaa myös ajattelemaan ja tekemään kaikkea päätöntä. :)

M31

Vierailija
25/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin olla hyvin reissussa laittamatta viestiä, mutta jos toinen laittaa, niin varmasti olen itsekin aktiivinen, enkä antaisi toisen ain huhuilla, mikäli olisin itsekin tarpeeksi kiinnostunut.

Tapailin aikoinaan miestä jolla oli myös työreissuja, ja välillä "niin kiireistä ettei kerkeä viestiä laittaa". Tämähän ei sitten pitänyt paikkaansa, kuten oma intuitionikin kertoi. En vain halunnut uskoa intuitiotani, koska mies puhui toista, mutta teki toista, ja halusin hirveästi uskoa ettei mies valehtele. Kaiken huippu oli kun hänellä olisi seuraavat pari viikkoa niin kiire ettei ehdi mitään muuta kuin töitä tehdä ja lapsia tavata. Jatkuvasti oli kuitenkin aktiivisena pallona facessa, luki viestit, muttei ilmeisesti "kerennyt" vastata niihin. Kun kysyin sitten perän että saiko viestini, niin alkoi syyttelemään kyttäämisestä, vaikka hänellä on niin kiire. Lähdin kaverini kanssa viikon oppuna extempore käymään yksillä, ja siellähän se mies istui kaverinsa kanssa ravintolan pöydässä, ja muutaman naisenkin olivat pöytään saaneet. Kerettiin istua siinä niin ettei mies huomannut, niin jonkun tunnin verran, ja vähän väliä mies kirjoitteli puhelimellaan viesteihin vastaillen. Minun aiemmin lähettämään viestiin hän ei toki "kerennyt" vastata.

Noh sitten mies huomasi meidät, ja näytti siltä että nyt on niin jäänyt kiinni jostain. Sanoi pöytäseurueelleen jotain, ja tuli meidän pöytäämme istumaan. Hetken siinä istuttuamme, ja hänen valittaessaan kiireitään, että ihan pikaisesti kerkesi kaverin kanssa tulla käväisemään yhdellä täällä, sanoin että pitää käydä vessassa. Lähetin poistuessani kaverilleni viestin että en ole tulossa takaisin, enkä koskaan enää vastnnut miehen puheluihin enkä viesteihin. Kovasti hän kyseli että mikä on ja olenko suuttunut jostain, ja että miksi en vastaa. Tuosta on nyt 6v aikaa.

Se piti vielä lisäämäni, että joskus asiat on vain juuri niin kuin itse epäilee. Tai oikeastaan omalla kohdallani näin on ollut aina, en vain ole halunnut nähdä sitä.

Vierailija
26/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikottaja ja narsisti.

Vierailija
27/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä pelejä. Tee kuten toivoisit itsellesi tehtävän on hyvä elämänohje tässäkin :) Ja jos ei vastakaikua tule, totea että käsityksenne hommasta on liian erilainen ja jatka matkaa! Miksi tehdä asioista sen monimutkaisempia?

Vierailija
28/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekis tosta vielä mitään päätelmiä, kerran mies ei myöskään muuten oo kova viestijä. Itsekään en tykkää tekstailla (olen nainen) ja reissussa voi olla muutenkin kiire ja väsynyt. Jos oot jo kaks kertaa putkeen laittanut ensimmäisenä viestiä, odottaisin miehen aloitetta. 50/50 ei oo pakko mennä, mut pommittaminen ei oo lainkaan kivaa.

Yllä oli kuitenkin hyvä huomio siitä, että jos tää vaan on miehen tyyli, se ei tule muuttumaan. Eli vaikka olisitte joskus tiiviissä parisuhteessakin, saisit todennäköisimmin reissujen ajan elellä keskenäsi ilman tervehdyksiä (mulla oli tällainen suhde). Mieti, onko se sulle sopiva tapa elää, vai iskeekö ikävä ja/tai mustasukkaisuus?

Tuokin on kyllä hyvä huomio, että vaikka se olisikin vain miehen tapa, se ei tule muuttumaan. Noh, murehdin sitä sitten, jos tästä muuten jotain tulee.

Vierailija
29/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin työreissuilla on aktiivinen työaika niin kiireinen ja sisältää paljon muiden kanssa työskentelyä, että en halua silloin viestitellä kuin ihan pakolliset. Illasta kun työt alkaa loppumaan mennään syömään ja juomaan ja silloinkaan ei oikein ole hyvää tilaisuutta viestitellä. Sitten puolenyön aikaan kun kömmin kännissä hotellihuoneeseen, niin en ansinnäkään kykene viestittelemään ja jutut on sen mukaisia ettei kannata. Aamulla taas on huono-olo kun yrittää hotelliaamupalalla itseään herätellä, että siinä ei kyllä tee mieli viestitellä. Eli oikeasti ei vaan hyvää aikaa viestittelyyn tule.

Sitten kun mies tulee reissusta niin tilanne todennäköisesti muuttuu, joten ole huoleti!

M41

Vierailija
30/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin työreissuilla on aktiivinen työaika niin kiireinen ja sisältää paljon muiden kanssa työskentelyä, että en halua silloin viestitellä kuin ihan pakolliset. Illasta kun työt alkaa loppumaan mennään syömään ja juomaan ja silloinkaan ei oikein ole hyvää tilaisuutta viestitellä. Sitten puolenyön aikaan kun kömmin kännissä hotellihuoneeseen, niin en ansinnäkään kykene viestittelemään ja jutut on sen mukaisia ettei kannata. Aamulla taas on huono-olo kun yrittää hotelliaamupalalla itseään herätellä, että siinä ei kyllä tee mieli viestitellä. Eli oikeasti ei vaan hyvää aikaa viestittelyyn tule.

Sitten kun mies tulee reissusta niin tilanne todennäköisesti muuttuu, joten ole huoleti!

M41

Joo ja viennin puolella puolenyön jälkeen kännissä hotellihuoneessa on mukana maksullista seuraa - joten silloin(kaan) ei ehdi.

Vierailija
31/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutanko roikkujalta, jos itse laitan viestiä ja kysyn kuulumisia, vai pitääkö odotella, kuuluuko toisesta jotain?

Ei kannattaisi miettiä niin paljon, vaan toimia aina, miten sydän sanoo. Lähetin mun miehelle aikoinaan 20 viestiä yhteen putkeen, koska hänestä ei yhtäkkiä kuulunutkaan enää mitään. Siis noin vuorokauteen ja ihan suhteemme alussa. Hän kutsui mua kylläkin höperöksi tapahtuneen jälkeen, mutta edelleen hän mua rakastaa ja minä häntä:)

Vierailija
32/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kiinnostunut niin keksisi vaikka tikusta asiaa viestittelyihin. Nykyään deittailukulttuurissa helposti löytyy se mielenkiintoisempi ja sitten viestittely muiden kanssa jää ja muuttuu ghostaamiseksi.

Vierailija
33/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos olisi niin olisit kyllä hänen mielessä myös työmatkalla ja hei haloo, kännykkä aikana ei ole mikään mahdottomuus laittaa viestiä.

Vierailija
34/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Joo ja viennin puolella puolenyön jälkeen kännissä hotellihuoneessa on mukana maksullista seuraa - joten silloin(kaan) ei ehdi.

Joo, silloin tietysti vielä vähemmän jää aikaa viestitellä.

Vierailija
35/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos olisi niin olisit kyllä hänen mielessä myös työmatkalla ja hei haloo, kännykkä aikana ei ole mikään mahdottomuus laittaa viestiä.

Hei haloo itsellesi, miksi pitäisi viestitellä jos toinen on mielessä? Jos sinulle tulee vaikka paavi mieleen, niin sinäkö alat sille sitten viestittelemään?

Vierailija
36/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutanko roikkujalta, jos itse laitan viestiä ja kysyn kuulumisia, vai pitääkö odotella, kuuluuko toisesta jotain?

Ei kannattaisi miettiä niin paljon, vaan toimia aina, miten sydän sanoo. Lähetin mun miehelle aikoinaan 20 viestiä yhteen putkeen, koska hänestä ei yhtäkkiä kuulunutkaan enää mitään. Siis noin vuorokauteen ja ihan suhteemme alussa. Hän kutsui mua kylläkin höperöksi tapahtuneen jälkeen, mutta edelleen hän mua rakastaa ja minä häntä:)

Sulla sattui tuuri, että mies viitsi sinua vielä katsoa tuon jälkeen. Normaali mies ei paljon katselisi moista sekopäätä. Minä ghostasin aikoinaan viideksi vuorokaudeksi silloisen seurustelukumppanini, kun lähdin ryyppyreissulle. Kyseli muutaman kerran (alle 5 kertaa) koko aikana, joten en antanut kenkää. Nyt on oltu naimisissa jo yli 10 vuotta. :)

Vierailija
37/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä pelejä. Tee kuten toivoisit itsellesi tehtävän on hyvä elämänohje tässäkin :) Ja jos ei vastakaikua tule, totea että käsityksenne hommasta on liian erilainen ja jatka matkaa! Miksi tehdä asioista sen monimutkaisempia?

Tuntuu jotenkin nöyryyttävältä lähetellä ihastuneena viestejä toiselle, jos hän olikin vain seksin perässä. Vaikka eipä se kai minun häpeäni ole, jos hän on antanut ymmärtää muuta.

Vierailija
38/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen vähän viestittelevä miesystävä. Hän saattaa muutaman päivän viihtyä hyvin niin ettei hänestä kuulu. Olen opetellut huomaamaan toisenlaisen rakkauden kielen ja arvostamaan sitä. Siis ymmärtää/hyväksyä/rakastaa toista sellaisena kuin hän on. Eihän kyse ole itsesi kopiosta.

Vierailija
39/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen vähän viestittelevä miesystävä. Hän saattaa muutaman päivän viihtyä hyvin niin ettei hänestä kuulu. Olen opetellut huomaamaan toisenlaisen rakkauden kielen ja arvostamaan sitä. Siis ymmärtää/hyväksyä/rakastaa toista sellaisena kuin hän on. Eihän kyse ole itsesi kopiosta.

Hän ei varmaan sitten viestittele kenellekään muullekaan?

Vierailija
40/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin nöyryyttävältä lähetellä ihastuneena viestejä toiselle, jos hän olikin vain seksin perässä. Vaikka eipä se kai minun häpeäni ole, jos hän on antanut ymmärtää muuta.

Ei ole sinun häpeässi, mutta sinä olet se joka tilanteesta kutienkin kärsii.