Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa sinut ärsyyntymään tai jopa raivostumaan?

Vierailija
15.07.2019 |

?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohakkuut, luonnon roskaaminen ja saastuttaminen.

Vierailija
22/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkokeet, nykyaikana on jo korvaavia menetelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkätaistelut ja ne typerät härkäjuoksut samassa idioottien maassa.

Vierailija
24/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että suurimmassa osassa rivareista ei ole kunnon yksityistä pihaa! Tähän tyyliin

Onneksi mun vanhemmilla on iso piha, puustoa ja kunnon väliaita! 

Vierailija
25/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset nerokkaine lausuntoineen ja päähänpistoineen on lähes aina ärsyyntymisen ja raivostumisen lähde. Jokainen juttu mikä pistää veret kiehumaan on lähes aina jäljitettävissä lajitoveriin. Tyhmyys, ilkeys ja vallan väärinkäyttö.

Vierailija
26/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireen ihannointi. Kaikki kertovat että on ihan hirveä kiire, kalenteri täynnä, ei yhtään vapaata päivää...

Olin ennen juuri samanlainen koska en osannut sanoa ei. Sitten valittelin kiitettä, vaikka se oli itseaiheutettua. Alintajuntaisesti halusin vain hyväksyntää. Katsokaa, mulla on elämä!

Vierailija
27/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. s uvakit. Ovat loppujen lopuksi jotain aivan muuta.

Vierailija
28/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTTI RINNE JA MUUT KOMMUNISTIT JOTKA VARASTAVAT RAHANI

Vierailija
29/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuminen ja koirahullut.

Vierailija
30/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei opi virheistään.

Se, että ei ymmärrä sanontaa valheella on lyhyet jäljet.

Manipulointi yritykset esim. yrittää estää sinun menojasi tai muuttaa niitä omien tarpeiden saavuttamiseksi= myrkyllinen ihminen (Googlea ihmeessä).

Se, että lajittelee ihmiset ja kuvittelee joitakin tyhmimmiksi, vähempi arvoisiksi edellyttäen näiltä palveluksia itselleen.

Vierailija
31/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvitellaan, että kuvitellaan, että suomalaiset voivat pelastaa koko maapallon.

Ja kun kuvitellaan, että muut maat eivät tee mitään.

Ja kun näitä kuvitelmia käytetään selityksenä sen puolesta, ettei Suomen tarvitse tehdä voitavaansa.

32/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja niiden touhut.

Vierailija
33/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun normaalia rasistisemmat tai muuten suvaitsemattomammat tahi esim. rikolliset etsivät sormella osoittaen virheitä normaaleista ihmisistä. Ja luulevat, että todistamalla kaikki muutkin epätäydellisiksi he todistavat muut yhtä pahoiksi kuin mitä he itse ovat.

Vierailija
34/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainitsen harmittoman ja pienene arkisen asian nyt vaan, niin se, että jos äitini soittaa, niin koskaan en ehdi siihen vastaamaan, ellei ole puhelin vieressä tai kädessä, sillonkin voi olla siinä ja siinä, antaa sen soida liian vähän aikaa. Sitten soitan tietysti HETI takasin, MUTTA SE EI VASTAAAAAAAA. Mikä helvetti siinä on, joka ainoa kerta sama juttu, vaikka olen asiasta sata kertaa sanonu. Ei vaan auta... vuosia olen kironnu tätä asiaa ja aina nousee verenpaine.

Nytkään ei vastaa, kun soitan, ja olisi asiaa. Kohta se soittaa, juuri kun olen pois puhelimen vierestä, en ehdi vastaamaan, ja kun heti soitan, se ei vastaa.. edelleenkään. 

Sillä ei ilmeisesti ole äänet päällä, en ole koskaan selvää vastausta saanut, miksei vastaa vaikka soittaisin sekunnin päästä siitä, kun se on mulle soittanut. 

Taas alko kiehumaan.

Vierailija
35/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen

Sairaalan ja apteekin henkilökunta joka urkkii ja levittelee ihmisten tietoja

Keksittyjen juttujen kertominen totena ja niiden levittely

Vierailija
36/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Su va kit. Ja niiden KAIKKI touhut.

Vierailija
37/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Persut ja niiden touhut.

Mä vihaan persu ja nats! pakkomielteisiä idiootteja jotka vetää, että joku niille täysin tuntematon ihminen on nats! ja/tai persu ja käyttää sitä tekosyynä kiusaamiseen.

Vierailija
38/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmieliset, muita hallitsemaan pyrkivät ihmiset. Täälläkään en avaa ketjuja, joissa lukee tyyliin: KAIKKI miehet/naiset/teinit/autonomistajat/vihreät/valkoiset jne. sitä tai tätä. Omaa ahdasta maailmankuvaa tyrkytetään faktana, mielipide ei ole fakta!

Vierailija
39/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rap-"musiikki"

Vierailija
40/43 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka eivät osaa käsitellä kirjaston cd/dvd/bd-levyjä tai antavat niitä lasten tai muiden vajaakykyisten käpisteltäväksi.