Mikä saa sinut ärsyyntymään tai jopa raivostumaan?
Kommentit (43)
Eläinkokeet, nykyaikana on jo korvaavia menetelmiä.
Härkätaistelut ja ne typerät härkäjuoksut samassa idioottien maassa.
Se että suurimmassa osassa rivareista ei ole kunnon yksityistä pihaa! Tähän tyyliin
Onneksi mun vanhemmilla on iso piha, puustoa ja kunnon väliaita!
Muut ihmiset nerokkaine lausuntoineen ja päähänpistoineen on lähes aina ärsyyntymisen ja raivostumisen lähde. Jokainen juttu mikä pistää veret kiehumaan on lähes aina jäljitettävissä lajitoveriin. Tyhmyys, ilkeys ja vallan väärinkäyttö.
Kiireen ihannointi. Kaikki kertovat että on ihan hirveä kiire, kalenteri täynnä, ei yhtään vapaata päivää...
Olin ennen juuri samanlainen koska en osannut sanoa ei. Sitten valittelin kiitettä, vaikka se oli itseaiheutettua. Alintajuntaisesti halusin vain hyväksyntää. Katsokaa, mulla on elämä!
Ns. s uvakit. Ovat loppujen lopuksi jotain aivan muuta.
ANTTI RINNE JA MUUT KOMMUNISTIT JOTKA VARASTAVAT RAHANI
Kerrostaloasuminen ja koirahullut.
Se, että ei opi virheistään.
Se, että ei ymmärrä sanontaa valheella on lyhyet jäljet.
Manipulointi yritykset esim. yrittää estää sinun menojasi tai muuttaa niitä omien tarpeiden saavuttamiseksi= myrkyllinen ihminen (Googlea ihmeessä).
Se, että lajittelee ihmiset ja kuvittelee joitakin tyhmimmiksi, vähempi arvoisiksi edellyttäen näiltä palveluksia itselleen.
Kun kuvitellaan, että kuvitellaan, että suomalaiset voivat pelastaa koko maapallon.
Ja kun kuvitellaan, että muut maat eivät tee mitään.
Ja kun näitä kuvitelmia käytetään selityksenä sen puolesta, ettei Suomen tarvitse tehdä voitavaansa.
Kun normaalia rasistisemmat tai muuten suvaitsemattomammat tahi esim. rikolliset etsivät sormella osoittaen virheitä normaaleista ihmisistä. Ja luulevat, että todistamalla kaikki muutkin epätäydellisiksi he todistavat muut yhtä pahoiksi kuin mitä he itse ovat.
Jos mainitsen harmittoman ja pienene arkisen asian nyt vaan, niin se, että jos äitini soittaa, niin koskaan en ehdi siihen vastaamaan, ellei ole puhelin vieressä tai kädessä, sillonkin voi olla siinä ja siinä, antaa sen soida liian vähän aikaa. Sitten soitan tietysti HETI takasin, MUTTA SE EI VASTAAAAAAAA. Mikä helvetti siinä on, joka ainoa kerta sama juttu, vaikka olen asiasta sata kertaa sanonu. Ei vaan auta... vuosia olen kironnu tätä asiaa ja aina nousee verenpaine.
Nytkään ei vastaa, kun soitan, ja olisi asiaa. Kohta se soittaa, juuri kun olen pois puhelimen vierestä, en ehdi vastaamaan, ja kun heti soitan, se ei vastaa.. edelleenkään.
Sillä ei ilmeisesti ole äänet päällä, en ole koskaan selvää vastausta saanut, miksei vastaa vaikka soittaisin sekunnin päästä siitä, kun se on mulle soittanut.
Taas alko kiehumaan.
Kiusaaminen
Sairaalan ja apteekin henkilökunta joka urkkii ja levittelee ihmisten tietoja
Keksittyjen juttujen kertominen totena ja niiden levittely
Su va kit. Ja niiden KAIKKI touhut.
Kurko kirjoitti:
Persut ja niiden touhut.
Mä vihaan persu ja nats! pakkomielteisiä idiootteja jotka vetää, että joku niille täysin tuntematon ihminen on nats! ja/tai persu ja käyttää sitä tekosyynä kiusaamiseen.
Ahdasmieliset, muita hallitsemaan pyrkivät ihmiset. Täälläkään en avaa ketjuja, joissa lukee tyyliin: KAIKKI miehet/naiset/teinit/autonomistajat/vihreät/valkoiset jne. sitä tai tätä. Omaa ahdasta maailmankuvaa tyrkytetään faktana, mielipide ei ole fakta!
Tyypit, jotka eivät osaa käsitellä kirjaston cd/dvd/bd-levyjä tai antavat niitä lasten tai muiden vajaakykyisten käpisteltäväksi.
Avohakkuut, luonnon roskaaminen ja saastuttaminen.