Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 50 v, millaista musiikkia kuuntelet?

Vierailija
15.07.2019 |

Tuli nuoren työkaverin kanssa puhetta mm. Rammsteinista. Ei ollut kuullutkaan bändistä. Itselläni melko laaja musiikkimaku, lähes kaikista tyylisuunnista löytyy jotain kiinnostavaa. Poislukien iskelmä, kantri, speed metal ja suomitango.

Eipä taida esim. Rammsteinin keikalta löytyä alle 40 kymppisiä?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prodigyä.

m49

Vierailija
22/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo musiikki maku 50 kymppisillä. Kuunnellaan mörkää ja muuta paskaa.

Eikö kukaan kuuntele Modern Talkingia, Fancya, CC Catchia, Michael Cretua, Bad Boys Bluesia etc?

Haloo...

M28

Itseasiassa tuohon aikaan oli Thin Lizzy, ramones, judas priest, van halen, deep purple, iron maiden ja monenlaista disco musaa

Ei ikä kerro musiikkimausta

No joo tuossa on monta hyvää ja tuttua nimeä. Billy Idolin voisi myös lisätä.

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa metallia, mitä örisevämpää sen parempaa.

Vierailija
24/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Rammstein on suosittu nuorten parissa.

Itse kuuntelen musiikkia melko laajalla skaalalla, klassista, ulkomaista rockia ja poppia (u2, sting), kuuntelen myös jonkin verran radio aaltoa sekä saksan- ja espanjakielistä rockia/poppia. Suomalaisista ainoastaan Ismo Alanko tms.

Mitä en kuuntele: räp, iskelmä, humppa ja muut, suomalainen nykymusiikki.

Vierailija
25/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin olen kuunnellut Rammsteinia teinistä asti, nyt olen 30v.

Vierailija
26/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen paljon grungea (Nirvana, Alice in Chains, Soundgarden, Pearl Jam), Smashing Pumpkinsia, the Policea, U2:sta, Depeche Modea, Duran Durania, Kate Bushia, Nine Inch Nailsia, Tears For Fearsia, Peter Gabrielia, Genesistä, Jamiroquaita, Billy Joelia, Foo Fightersia, System of A Downia, Faith No Morea, Eurythmicsia, Simple Mindsia, Elvistä, AC/DC:tä, Simon & Garfunkelia, Placeboa, Curea, Frank Sinatraa, REM:ä, 22 Pistepirkkoja jne. jne.

Aika paljon tule kaikenlaista musiikkia kuunneltua. Oikeastaan suomalainen (humppa)iskelmä ja suomiräppi ovat niitä harvoja genrejä, joita en ymmärrä sitten ollenkaan.

N 49 v.

Vierailija
27/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo musiikki maku 50 kymppisillä. Kuunnellaan mörkää ja muuta paskaa.

Eikö kukaan kuuntele Modern Talkingia, Fancya, CC Catchia, Michael Cretua, Bad Boys Bluesia etc?

Haloo...

M28

Miks mä niitä nyt kuuntelisin, kun en kuunnellut nuorempanakaan?

"Fuck you, I won't do what you tell me!"   ;D

Vierailija
28/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, Rammstain, Adam Lambert, JVG, Teflarit, Pyhimys, Vesta, ja Lauri Tähkä. N53

Vierailija
29/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaatimusta musiikille:

sen pitää ravistaa sisukaluja ja

olla jotain muuta mitä kuuntelin nuorena 70-80 -luvuilla.

n50

Jos musiikki ei tunnu kropassa, sen kuunteluun ei kannata tuhlata aikaa.

Vierailija
30/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rammstein, Ramones, Apulanta, AC/DC, Metallica, Yello, Kraftwerk, One Republic, Eläkeläiset, Korn, Limp Bizkit, Iron Maiden, Ismo Alanko, Juice, Kotiteollisuus, Teflon Brothers, Petri Nygård, JVG, Sanni, Rob Zombie, Linkin Park, U2, Coldplay, Green Day, Hu**ora, Popeda, Eput, Eminem, And One, jne jne jne.

Klassista musiikkia myös lähes laidasta laitaan sekä oopperassa käyn useamman kerran vuodessa. 

-Mies53

Vierailija
31/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rammstein on white trash -porukan musaa.

Olkoon sitten niin, mutta minä diggaan Rammsteinia. Terveisin keski-ikäinen nainen.

Vaikutat todella juntilta. Varmaan kuuntelet myös jotain Volbeatin paskaa.

Volbeatkin kelpaa kyllä. Voisitko kertoa mitä tässä sitten pitäisi kuunnella?

Vierailija
32/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuuntelen lähinnä rosas das rosas, falalalala

Guillaume de machautia, tempus et locundum, ja tietty dies iraea. Jouluisin Gaudete.

Vierailija
33/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby shark ja Pink Fluffy Unicorn

Vierailija
34/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kuuntelin paljon rokkia kuten Gunnareita, Bon Jovia, AcDctä, Metallicaa, Aerosmithiä ym. ym. Nykyään iskee enemmän hieman erilainen tyyli, kuten Queen ja Michael Jackson sekä yleensäkin pop- ja soul-musiikki sekä 70- ja 80-luvun disco. Kuuntelen päivittäin Groove fm -nettiradiota, joka on sanoisin 90% just mun tyylistä musaa. N47

Vierailija
35/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen Snoop Dogg, Prophets of Rage, Tupac, DelaSoul, Post Malone.. Kotimaisista Evil Stöö, Kube, Tuuttimörkö, RoopeK...

Rockimpi osasto: Dio, Mötley Crue, Metallica, Rainbow, Led zeppelin.. Slipknot, Korn, Disturbed, Machine Head..

Antti Tuiskukin joskus uppoaa ja JVGn pari biisiä, kun bilettämisestä on kyse. Iskelmiäkin uppoo omasta lapsuudesta tuttuja, muttei KaijaKoot ja Juha Tapioita en ymmärrä. Tai muuten tätä suomipoppia: haloo helsinki, vesala, sanni mitä kaikkea näitä on. Popeda, eput, apulanta jne. ovat soittolistalla jossain määrin.

N48

Vierailija
36/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuuntelen Snoop Dogg, Prophets of Rage, Tupac, DelaSoul, Post Malone.. Kotimaisista Evil Stöö, Kube, Tuuttimörkö, RoopeK...

Rockimpi osasto: Dio, Mötley Crue, Metallica, Rainbow, Led zeppelin.. Slipknot, Korn, Disturbed, Machine Head..

Antti Tuiskukin joskus uppoaa ja JVGn pari biisiä, kun bilettämisestä on kyse. Iskelmiäkin uppoo omasta lapsuudesta tuttuja, muttei KaijaKoot ja Juha Tapioita en ymmärrä. Tai muuten tätä suomipoppia: haloo helsinki, vesala, sanni mitä kaikkea näitä on. Popeda, eput, apulanta jne. ovat soittolistalla jossain määrin.

N48

Herranjumala, suuren rakkauteni EMINEMin unohdin listalta kokonaan! :D Pitäähän se erikseen sitten mainita. Lisäksi vielä bubbling under: ed sheeran ja paljon dancehall, reggaeton, cubaton + brassimusa.

sama N48

Vierailija
37/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa uudempi musiikki kuten Sigrid, Marina (and the Diamonds), Laleh, Veronica Maggio mutta toki Rammstein, Muse, Metallica ja Red Hot Chili Peppers menee myös.

Vierailija
38/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset jonnet ja jasminet taitaa luulla että me viiskybäset kuunnellaan virsiä ja humppaa :D :D :D

Tosin kyllä mä humppaa kuuntelen Eläkeläisten esittämänä - Das Humppa

Vierailija
39/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kaikkea laidasta laitaan, mutta Suomi-rock ei oikein mene alas.

Lemppareita ovat espanjankielinen salsa, reggaeton ja bachata musiikki.

N59

Vierailija
40/80 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luetellaan bändejä ja artisteja vuosien ja vuosikymmenten takaa. Ihanko todella ihmiset näin laajasti jämähtävät teini-ikänsä musiikkiin? Itselleni ei ole jäänyt nuoruudesta ja varhaisaikuisuudesta mukaan kuin muutama kestosuosikki, ja nämäkin vain, jos tekevät edelleen uuttakin musaa. Esim. Ismo Alanko, Muse, Slipknot, Eminem. (No Juicea kuuntelen silloin tällöin edelleen, samoin joskus nostalgiapuuskassaThe Doorsia, Rolling Stonesia, Leonard Cohenia jne.) Mutta pääasiassa kaipaan uutta. Ja kyllä, ihan mielelläni kuuntelen ns. nykymusiikkia suomiräpistä lähtien. Ei se minusta yhtään sen pskempaa ole kuin tuo teinivuosieni hittikama, jota silloin aikanaan vanhempi väki piti ihan kelvottomana renkutuksena.