Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua ahdistaa tällä hetkellä?

Vierailija
15.07.2019 |

Tänne vaan avautumaan ne, jotka haluavat. Annetaan toisillemme vertaistukea.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi soittaa sukulaiselle, koitti soittaa viikonloppuna. Arvaan jo asian; tahtoisivat vain tulla porukalla luokseni pitämään omia juhliaan koska minulla on tilaa enemmän kuin heillä.

Vierailija
2/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten vähän olen saanut elämässäni aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ahneus sekä ilkeys. Viimeiset 20 vuotta ollut pelkkää paskaa sieltä suunnalta.

Vierailija
4/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuo kuulento tullee onnistumaan. 

Vierailija
5/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja täysin perusteeton pelko siitä, että minulla olisi syöpä tai HIV. Ärsyttää kun keksin näitä juttuja, ja menee naurettavuuksien puolelle tämä pelko, vaikka itsekin tiedän, ettei ole kovin todennäköistä että minulla olisi kumpaakaan.

Vierailija
6/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ahdista. Huomenna alkaa kesäloma, olen niin iloinen ja onnellinen, toivon että kaikki muutkin ovat, ja nauttivat kesästä.

Vierailija
7/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaikkien muiden elämät vaikuttavat täydellisiltä

Yksinäisyyden tunne

Tunnen itseni erittäin ärsyttäväksi ja tuntuu ettei kukaan pidä minusta tai kaipaa minua

Nuo ahdistaa, koitan työstää asiaa ja kääntää ajatusmaailmani :)

Vierailija
8/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin keväällä koulusta mutta en saa työpaikkaa.. jokainen työ vaatisi vähintään 1-2 vuotta kokemusta. Mutta mistä sitä kokemusta saa kun kukaan ei ota töihin :(

Vierailija
9/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyteni.

Vierailija
10/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enäää jaksa ahdistua. 15 vuottta ahdistanuut. Joskus vaan pitäää päästää irti ja sanoa itsellleen että vtut tässä sitä ollaaan ja hengitelllään.

Vierailija
11/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyden tunne

Tunnen itseni erittäin ärsyttäväksi ja tuntuu ettei kukaan pidä minusta tai kaipaa minua

Sama, paitsi että kukaan ei oikeastikaan piittaa minusta, ei ole vain kuvittelua.

Vierailija
12/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä enäää jaksa ahdistua. 15 vuottta ahdistanuut. Joskus vaan pitäää päästää irti ja sanoa itsellleen että vtut tässä sitä ollaaan ja hengitelllään.

Hyvä läääkitys.

Vierailija
13/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyden tunne

Niin ja pelkään hirveästi sairastuvani, jokainen luomi on ihosyöpä ja polvien kipu johtuu reumasta. Ärsyttää, kun järjellä tiedän että tuskin mitään on mutta silti vain ahdistaa sairaudet.

Vierailija
14/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja naisystävän tunteettomuus

Vierailija
15/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä läääkitys.

Tohoon 15 vuoteeen vielä lisäksi laapsuudessa 9 vuottta. Ihan vtuusti yli puolet elämäästä.

Vierailija
16/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en ole vieläkään hakenut itselleni mitään harjoittelupaikkaa ensi kevääksi (meidän alalla pitää hakea hyvissä ajoin).

Roikkuva kurssityö, joka on niin iso ja työläs että lykkään sitä vain eteenpäin, mikä on ihan tyhmää.

Koiralla huomenna hammastutkimus: pelkään, että sieltä löytyy jotain isompaa rempattavaa ja maksut nousevat pilviin.

Vastentahtoinen sinkkuus.

Vierailija
17/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikin asiaa:

1) Mökin nurmikko (lue heinikko) on polven korkuista ja leikkuri tukehtuu vähän väliä. Menee vielä huominen ennenkuin piha on taas siisti.

2) Kun ilta tulee alkaa hyttyset kiusata eikä ulkona voi istua ilman Termocell karkoitinta ja niiden käyttö (2kpl) maksaa ainakin 2€/tunti.

Vierailija
18/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä ja täysin perusteeton pelko siitä, että minulla olisi syöpä tai HIV. Ärsyttää kun keksin näitä juttuja, ja menee naurettavuuksien puolelle tämä pelko, vaikka itsekin tiedän, ettei ole kovin todennäköistä että minulla olisi kumpaakaan.

Ymmärrän sinua hyvin. Itselläni on juurikin samaa eli keksin täysin järjettömiä pelkoja joiden tiedän olevan todella todella todella typeriä ja epätodennäköisiä, mutta vaikka rationaalisesti ajatellen tiedän ettei niissä ole mitään perää pelkään silti. Todella raskasta tämä.

Vierailija
19/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaiset työt ja epävarmuus siitä, mihin menen töihin seuraavaksi (vai joudunko kenties työttömäksi). Oma terveys huolettaa. 

Vierailija
20/38 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua hyvin. Itselläni on juurikin samaa eli keksin täysin järjettömiä pelkoja joiden tiedän olevan todella todella todella typeriä ja epätodennäköisiä, mutta vaikka rationaalisesti ajatellen tiedän ettei niissä ole mitään perää pelkään silti. Todella raskasta tämä.

Onko teillä riittävästi hyviä ihmissuhteita, mielekästä tekemistä jne?