Tajusin ettei mies ole vuosikausiin jos koskaan koko pitkän suhteen aikana joutunut näkemään minkäänlaista vaivaa sen eteen, että pääsee pan...
Mutta nyt 17 vuoden jälkeen siihen viimein tuli loppu. En todellakaan ole enää aina valmis kuin joku jatkuvalämmitteinen sauna jossa voi pikkaseen piipahtaa kun mieli tekee. Ja jotta tämä tulee selväksi, en taida ylipätään haluta seksiä pitkään pitkään aikaan. Enkä ylipätään koskaan enää vain toisen ehdoilla.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se miehen vika ole, jos vaimo on halpa lumppu, jolla haarat levittäytyvät jo katseesta.
Varjele, täällä kirjoittaa kyllä ihan sairasta porukkaa. Mikä lumppu se vaimo on, jos haluaa omaa miestään. Ei mikään kelpaa. Jos et anna olet pihtari, jos annat olet lumppu.
Juu tämä, jo on aikoihin eletty kun siveyttä aletaan odottamaan jo aviovuoteessakin.
Pitäiskö sen juosta maraton ennen naimista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sulla on oudot ajatukset. Mies on ollut sitä mieltä, että seksinne on ollut hyvää koko ajan, koska et ole puhunut mitään, että ei olisi. Ja nyt alat pihdata, koska mies ei ole ymmärtänyt, että jotain on vialla. Jos tämä ei ole provo, niin toivottavasti mies jättää sinut.
Olen monestikin puhunut toiveistani, mutta mies ei ole niitä toteuttanut. Onko se pihtaamista, jos on haluton ensimmäistä kertaa 17 vuoteen? Ap
No mitä sinä olet toivonut? Minulla ainakin se menee niin, että mies joko oma-aloitteisesti haluaa nuolla tai pyydän häntä nuolemaan. Eikö miehesi ole siis samantien nuollut sinua, kun olet pyytänyt?
Ei todellakaan, ei pidä siitä. Ei ole moneen vuoteen kertaakaan. Ap
No mitä sitten hyötyisit siitä pihtaamisesta? Eikö nyt kannattaisi sen sijaan erota ja hakea uutta kumppania, joka nuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sulla on oudot ajatukset. Mies on ollut sitä mieltä, että seksinne on ollut hyvää koko ajan, koska et ole puhunut mitään, että ei olisi. Ja nyt alat pihdata, koska mies ei ole ymmärtänyt, että jotain on vialla. Jos tämä ei ole provo, niin toivottavasti mies jättää sinut.
Olen monestikin puhunut toiveistani, mutta mies ei ole niitä toteuttanut. Onko se pihtaamista, jos on haluton ensimmäistä kertaa 17 vuoteen? Ap
No mitä sinä olet toivonut? Minulla ainakin se menee niin, että mies joko oma-aloitteisesti haluaa nuolla tai pyydän häntä nuolemaan. Eikö miehesi ole siis samantien nuollut sinua, kun olet pyytänyt?
No mitä sitten hyötyisit siitä pihtaamisesta? Eikö nyt kannattaisi sen sijaan erota ja hakea uutta kumppania, joka nuolee?
Tekisitkö saman tien niin itse melko pienten lasten äitinä? Sitä paitsi kuten sanoin, miehet ärsyttävät minua ylipätään nyt. Ap
Eikä mies ole sanonut ettei enää missään tapauksessa nuole, se vain on aina jäänyt. Mutta nyt tosiaan olen täysin haluton ja puolestani mies voi mennä vieraisiin jos haluaa, enpä usko että haluaa. Ei seksi ole miehelle edes kovin tärkeää. Ap
Taitaa olla eka kerta ikinä kun olen täsmälleen samaa mieltä mies 29+x kanssa!!!
Ihan naurettavaa ap:ltä ettei PUHU. Joo, pihtaa, murjota, ala mykkäkouluun, paiski tavaroita. Siitähän se mies lukee ajatukset ja hoksaa.
Aikuiset ihmiset! Puhukaa, pariterapiaan, seksuaaliterpiaan, avoin suhde, erotkaa. Siinä ne vaihtoehdot.
"En anna enkä kerro miksi" on todella lapsellista. n50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö saman tien niin itse melko pienten lasten äitinä? Sitä paitsi kuten sanoin, miehet ärsyttävät minua ylipätään nyt. Ap
No minä olen eronnut teinin äiti. En kylläkään seksin takia, mutta on minulla nyt parempaa seksiäkin uuden miehen kanssa. 5-6 kertaa viikossa eli ei minkäänlaista erektio-ongelmaa. Tuleekin melkein joka kerta ja tosiaan nuolee oma-aloitteisesti ja pyydettäessä.
Oma syysi, jos olet odottanut siellä punkan pohjalla jalat katossa miestäsi. Helppoahan tuohon on kivuta kiksauttelemaan.
Olemme puhuneet seksistä vuosia minun aloitteestani. Enää en puhu aiheesta yhtään mitään. Mitta on täyttynyt. Enkä enää edes halua seksiä. Ap
Pete Poskiparta lukee ajatuksia, jos ei verbaalinen kommunikaatio onnistu. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on lopettanut kaiken tuollaisen, kun ei saa vastavuoroisesti yhtään mitään. Monet naiset kuvittelevat, että se on miehen toiveiden täyttymys kun saa lykkiä lähetyssaarnaajassa toisen maatessa ja nauttiessa alla. Näille ei mene kyllä sana perille ja suihinotto jää lyhyeen, kun ”se vaan tuntuu niin hyvältä sisällä” lähärissä. Kyllä siinä itsekullakin alkaa lisämanööverit ja pelkästään toisen tyydytykseen tähtäävät osat jäämään vähemmälle ja vähemmälle. Seksiä mourutaan koko ajan, mutta eivät ole valmiita tekemään mitään sen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Oma syysi, jos olet odottanut siellä punkan pohjalla jalat katossa miestäsi. Helppoahan tuohon on kivuta kiksauttelemaan.
Niin onkin oma syyni että olen antanut miehen tehdä niin. Mutta OLEN puhunut toiveistani eikä mies ole niitä toteuttanut. Ap
Nähdä vaivaa? Tulee mieleen ne vinkit miehille kotitöiden tekemisestä, imuroinnista ym. jonka jälkeen sitten vaimo antaa palkinnoksi pillua.
Oletko sinä ottanut suihin vastavuoroisesti silloin kun mies on sinua nuollut silloin vuosia sitten?
Vierailija kirjoitti:
Nähdä vaivaa? Tulee mieleen ne vinkit miehille kotitöiden tekemisestä, imuroinnista ym. jonka jälkeen sitten vaimo antaa palkinnoksi pillua.
Ihan vain vaivaa siihen, että saisi minut tuntemaan itseni haluttavaksi ja varmistaisi että olen kiihottunut ennen kuin panee. Ei todellakaan ole liikaa odotettu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ottanut suihin vastavuoroisesti silloin kun mies on sinua nuollut silloin vuosia sitten?
Olen ottanut lähes joka kerta sen jälkeenkin, en loppuun asti koska mies ei ole halunnut loppuun asti. Ap
Ymmärrän sikäli, että meillä on seksiä, minä teen aloitteen ja seksi on hyvää, mutta jotkut asiat on jääneet pois, koska minulla on iso maha ja arpia (joita ei ollu tavatessa). Ihan kohtuullista, jos inhottaa niin inhottaa, en halua pakottaa miestä. Mutta kyllä se vie omia haluja, kun tietää jonkun kohdan olevan vastenmielinen toisesta. Toisaalta pari pulloa skumppaa (mulle) niin hyvin menee, koska sillon en jaksa ahdistua.
Mitä mies on siis sanonut, kun olette puhuneet asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies on siis sanonut, kun olette puhuneet asiasta?
Kiistää etteikö ottaisi huomioon, kunnon keskustelua aiheesta emme ole voineet käydä koska mies ei halua keskustella aiheesta ja kokee siitä painostusta tai arvostelua. Ap