Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin ettei mies ole vuosikausiin jos koskaan koko pitkän suhteen aikana joutunut näkemään minkäänlaista vaivaa sen eteen, että pääsee pan...

Vierailija
15.07.2019 |

Mutta nyt 17 vuoden jälkeen siihen viimein tuli loppu. En todellakaan ole enää aina valmis kuin joku jatkuvalämmitteinen sauna jossa voi pikkaseen piipahtaa kun mieli tekee. Ja jotta tämä tulee selväksi, en taida ylipätään haluta seksiä pitkään pitkään aikaan. Enkä ylipätään koskaan enää vain toisen ehdoilla.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta korostetaan vielä että en syytä miestä tästä tilanteesta kun olen itse ollut niin huonoitsetuntoinen raukka että olen antanut panna vaikkei mies ole tehnyt mitään sen eteen että tuntisin itseni haluttavaksi tai että olisin ollut edes kiihottunut. Itse olen usein ollut vieläpä aktiivinen ja esim antanut suuseksiä, saamatta itse yhtään mitään esileikkiä. Ap

Ei pihtaaminen ole silti mikään ratkaisu asiaan. Yksi ongelma vaan lisää.

Ei se ole pihtaamista jos on kerrankin haluton 17 vuoden jälkeen. Mies voi sitten tykönään miettiä, mitä seksiltä olen vuosia saamatta toivonut. Ap

Jaa. No se on sitten sinun päätöksesi. Itse olen täysin eri mieltä, että miestä pitäisi päästä jotenkin näpäyttämään tai rankaisemaan. Tällainen käytös kuulostaa naiivilta eikä yhtään aikuisen naisen ajattelulta.

Mitä itse tekisit? Ap

Elämää ei kannata heittää hukkaan ja olla onneton. Jos mies ei enää tyydytä, niin miksi ihmeessä olisit enää hänen kanssaan? Lapset eivät ole syy. Niin monet eroavat nykyään, että se ei ole mitään ihmeellistä. Lapset kyllä selviytyvät.

En riko lasten perhettä seksin takia. Osaan masturboida tarvittaessa. Ap

Muista, että lapsilla on myös oikeus siihen, että vanhemmilla on rakastava suhde. Kaikki mitä teillä siellä seinien takana tapahtuu, heijastuu lapsiinne. Jos teillä on siellä kylmää, niin lapset vaistoavat sen, halusitpa tai et.

Olen satavarma että lapset valitsisivat tämän yhden kodin kuin eroperheen elämän. Minä olen tässä ainoa joka en saa mitä haluaisin. Ap

Jollet voi tehdä mitään, niin ei kai siinä sitten mitään. Jatkakaa sitten samaan malliin kuin ennenkin.

Emme jatka samaan malliin koska en halua enkä suostu enää seksiin. Ap

Vierailija
62/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että jos nuolee, tulee seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta korostetaan vielä että en syytä miestä tästä tilanteesta kun olen itse ollut niin huonoitsetuntoinen raukka että olen antanut panna vaikkei mies ole tehnyt mitään sen eteen että tuntisin itseni haluttavaksi tai että olisin ollut edes kiihottunut. Itse olen usein ollut vieläpä aktiivinen ja esim antanut suuseksiä, saamatta itse yhtään mitään esileikkiä. Ap

Ei pihtaaminen ole silti mikään ratkaisu asiaan. Yksi ongelma vaan lisää.

Ei se ole pihtaamista jos on kerrankin haluton 17 vuoden jälkeen. Mies voi sitten tykönään miettiä, mitä seksiltä olen vuosia saamatta toivonut. Ap

Jaa. No se on sitten sinun päätöksesi. Itse olen täysin eri mieltä, että miestä pitäisi päästä jotenkin näpäyttämään tai rankaisemaan. Tällainen käytös kuulostaa naiivilta eikä yhtään aikuisen naisen ajattelulta.

Mitä itse tekisit? Ap

Elämää ei kannata heittää hukkaan ja olla onneton. Jos mies ei enää tyydytä, niin miksi ihmeessä olisit enää hänen kanssaan? Lapset eivät ole syy. Niin monet eroavat nykyään, että se ei ole mitään ihmeellistä. Lapset kyllä selviytyvät.

En riko lasten perhettä seksin takia. Osaan masturboida tarvittaessa. Ap

Muista, että lapsilla on myös oikeus siihen, että vanhemmilla on rakastava suhde. Kaikki mitä teillä siellä seinien takana tapahtuu, heijastuu lapsiinne. Jos teillä on siellä kylmää, niin lapset vaistoavat sen, halusitpa tai et.

Olen satavarma että lapset valitsisivat tämän yhden kodin kuin eroperheen elämän. Minä olen tässä ainoa joka en saa mitä haluaisin. Ap

Jollet voi tehdä mitään, niin ei kai siinä sitten mitään. Jatkakaa sitten samaan malliin kuin ennenkin.

Emme jatka samaan malliin koska en halua enkä suostu enää seksiin. Ap

Just. Ei mulla enää muuta, jos haluat käyttäytyä kuin joku teini.

Vierailija
64/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Onko äitihullu vaihtanut aihepiiriä?

Jankutijank Jank jank. Kenenkään neuvot ei kelpaa. Jank.

Ajatella jos ihmisellä olisi vaikka suu ja se voisi sanoa "Ei vielä, en ole valmis" tms. Voi että. Ettien että.

Vierailija
65/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes satavarma että jos sanoisin noin, mies vastaisi että ollaan ilman sitten. Ap

Vierailija
66/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes satavarma että jos sanoisin noin, mies vastaisi että ollaan ilman sitten. Ap

Aattele jos sitten nuolis oikein vastentahtoisesti, se ois musta vielä pahempi :/

Vierailija
67/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sinä halusitkin olla? Ja: jank, jank, en ota neuvoja vastaan, valitan vain, jank.

Vierailija
68/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattele jos sitten nuolis oikein vastentahtoisesti, se ois musta vielä pahempi :/

Olisi pahempi niin. Minun pitäisi vain hyväksyä se, ettei minulla ole oikeutta saada suuseksiä. Ap

Vierailija
69/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus näyttää kyllä sellaiselta avoimen suhteen hakuselta niin että vieraan miehen spermaa lentää oikein kunnolla ja syvälle rakkaudella.

En haluaisi ketään vierasta miestä senkään vertaa. Itse asiassa kaikki miehet ovat alkaneet ällöttää minua. Haluavat lopulta kuitenkin vain alistaa naisia tai että nainen pyyteettömästi hoivaa ja passaa. Ei kiitos. Ap

Niin, nytkö heräsit sukupuolten roolijakoon? Ole onnellinen eletä ei eletä kivikaudella (paitsi .slamilaisissa maissa), silloin sinut olisi raahattu hiuksista luolaan, lyöty nuijalla tajuttomaksi ja sen jälkeen harrastettu "rakastelua"...

Vierailija
70/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoitus on provo. Samantapaisia jankkausaloituksia on aloittaja tehnyt ennenkin ja aina jaksaa marista kuinka miehet alistavat naisia. 

Vierailija
71/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kirjoitus on provo. Samantapaisia jankkausaloituksia on aloittaja tehnyt ennenkin ja aina jaksaa marista kuinka miehet alistavat naisia. 

Niin kai. En vain voi käsittää mitä tämäkin ja monet muut saavat tästä provoilusta. Mitä ihmeen mielihyvää provoilu voi antaa?

Vierailija
72/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei todellakaan ole provo. Ja on puhdasta dataa että viimeisen 6 vuoden ajan olen kertonut toivovani suuseksiä, jota ensimmäisen kahden vuoden aikana jolloin asiaa pidin esillä sain yhteensä neljästi ja sen jälkeen siis neljään vuoteen en ole saanut kertaakaan. Vaikka viimeksi tänä kesänä olen asian ottanut esiin. Ap

Vierailija
73/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään tuo jo todistaa minulle, ettei mies pidä minua haluttavana, eikä häntä kiinnosta seksuaalinen tyytyväisyyteni eikä myöskään se, tuleeko seksielämämme jatkumaan. Ap

Vierailija
74/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvoja on annettu? Ap on sanonut yrittäneensä puhua monta kertaa. Ei ole auttanut.

Vierailija
75/83 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä neuvoja on annettu? Ap on sanonut yrittäneensä puhua monta kertaa. Ei ole auttanut.

Eikä puhuminen voi myöskään vakuuttaa miestä siitä, että ihan oikeasti en halua enää seksiä, jossa minua ei oteta tarpeeksi huomioon. Sen vakuuttaminen vaatii paljon aikaa kun on 17 v tottunut siihen että saa panna koska vain itseä sattuu huvittamaan. Ap

Vierailija
76/83 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh. Kyllä ne nuolemishommat ja muut pervoilut saa jäädä muille.

Vierailija
77/83 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommoinen mies tällä hetkellä. On nuollut mua kerran, ei kuuntele neuvoja, tunkee joka ikinen kerta väkisin sisälle vaikka mä en ole valmis.

Esileikki on mun käsi miehen housuihin ja hänen kätensä mun. Ja se sattuu kun hinkkaa klitorista vaikka en ole yhtään kiihottunut.

Myöskään mikään muu asento ei kelpaa kuin joko lähetyssaarnaaja tai minä päällä.

Asiasta puhuminen ei auta yhtään ja sehän tässä pahinta on.

Olen tullut siihen tulokseen, että lopetan suhteen.

Suosittelen ap:lle samaa.

Vierailija
78/83 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nainen, joka ei välitä seksistä... kai sellaisiakin on jotka eivät sitä halua.

Vierailija
79/83 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nainen, joka ei välitä seksistä... kai sellaisiakin on jotka eivät sitä halua.

Perustele mistä tulit tuollaiseen johtopäätökseen? Siksikö kun sanoin etten seksin takia ole valmis eroamaan lasten ollessa vielä suht nuoria? Ap

Vierailija
80/83 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdä vaivaa? Tulee mieleen ne vinkit miehille kotitöiden tekemisestä, imuroinnista ym. jonka jälkeen sitten vaimo antaa palkinnoksi pillua.

Voiku antaiski.

m47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan