Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keski-ikäisenä naisen mielestäsi asiallista näyttää dekolteeta?

Vierailija
19.10.2022 |

Minusta pitäisi jo malttaa peittää.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä ei enää tarvitse miettiä tuollaisia ollenkaan, voi pukeutua ihan miten huvittaa. t. keski-ikäinen nainen

Vierailija
2/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin näytelköön dekolteeta niin paljon kuin haluaa, toisilla se näyttää hyvältä, toisilla ei, iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei keski-ikäisenä tarvitse mihinkään telttaan tai poolopuseroon pukeutua. Toki en iske myöskään tissejä tiskiin. Mutta Suomessa sentään saa yhä valita itse vaatteensa ja tyylinsä.

Vierailija
4/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ryppyinen dekoltee on oksettava. Samoin kuin keski-ikäisen naisen on älyttävä vältellä hihattomia pukuja, mekkoja ja paitoja. Ne allit....

Vierailija
5/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä se ei taida olla muotia, mutta turha tehdä tästä ikäkysymystä.

Vierailija
6/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keksitty hieno sana itsensä paljastelijoille.

Miesten rekolteetakki on myös hyvä, saa nopeasti avata siivet ja näyttää munaa.

Vierailija
7/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei mielellään. Keski-ikäisten naisten dekolteet on usein aika hurjan näköistä norsunnahkaa ja on epäkohteliasta pakottaa ketään katsomaan sitä kaulasta alkavaa ryppyistä rintavakoakaan.

Vierailija
8/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää terapiaan, jos ette kestä muiden ihmisten ihan normaaleja piirteitä. Ikä näkyy ihossa, eikä se tarkoita, että pitäisi siirtyä käyttämään burkhaa. Kesävaatteissa dekolteeta näkyy usein enemmän tai vähemmän, ja siihen on syynsä. Näin syksyllä taas eivät nuoret eivätkä vanhat yleensä välitä kulkea kaula paljaana.

Vierailija
9/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän dekolteen, jos mua huvittaa. Ei mun elämäntehtävä oo miellyttää kenenkään silmää. Älä katso, jos et halua! Typerää kysyäkin tuollaista. 

Vierailija
10/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta riippuu vähän ihmistyypistä jne. Joillekin vanhemmillekin naisille sopii dekolteen näyttäminen vaikka olisi ryppyjä jne. Joillekin taas ei oikein sovi. Riippuu vähän siitäkin millainen povi on ja millainen pukeutumistyyli muutenkin. 

Naiselliselle naiselle se dekolteen näyttäminen on ihan ok. Kolhommalle moinen ei ehkä oikein sovi.

Vierailija
11/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ikää on 46 ja pukeudun niin, että itsellä (ja myös muilla) on mukava olla. Ei ole tarvetta pukeutua spagettiolkaintoppiin enää. Aluspaidaksi se kyllä käy.

Olin noin 30, kun katselin työpaikkaruokalassa edessäni istuvan 40v työkaverin dekolteeta. Kaulan iho oli selvästi höttöinen, liiallisen auringonoton täplittämä ja rintojen väliin lähti laskeutumaan ryppyinen syvä ura. Hän käytti paljon koruja, laittautui ja käytti juuri ja juuri sovinnaisuuden rajoilla olevan avonaisia asuja työpaikalla. Varmasti kuvitteli näyttävänsä upealta, mutta nuoremman naisen silmin se oli lähinnä irvokas ja pelottava tulevaisuuden näky.

Vierailija
12/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ryppyinen dekoltee on oksettava. Samoin kuin keski-ikäisen naisen on älyttävä vältellä hihattomia pukuja, mekkoja ja paitoja. Ne allit....

Käännä katseesi pois, jos ällöttää. Meille keski-ikäisille on ihan sama pidätkö meitä kauniina vai et🤣

Vierailija
13/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...olen 57-vuotias eikä decolteeni ole lainkaan ryppyinen, ei yhtä ainoaa ryppyä! Vinkiksi nuoremmille: kannattaa laittaa perusvoidetta joka ilta ja välttää auringossa polttamista...mistä päättelitte että kaikki keski-ikäiset on ryppyisiä? 

Vierailija
14/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä? Olen 55 ja dekolteeni ei ole rypyssä. Sitten taas jonkun 30 vuotiaan dekoltee voi olla ihan hirveän näköinen, mistä sitten johtuukin.

Vierailija
15/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin kertoa että allejakaan ei löydy...mutta puolet nuoremmilla olen kyllä niitä nähnyt kuten ylimääräistä lihaakin...joskus reilustikin :D

Vierailija
16/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuorillako ei muka ole "sullottuja läskejä" missään...hmmm...

Vierailija
17/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta aina se ei ole kaunista, ei toki aina nuoremmillakaan.

Vierailija
18/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ikää on 46 ja pukeudun niin, että itsellä (ja myös muilla) on mukava olla. Ei ole tarvetta pukeutua spagettiolkaintoppiin enää. Aluspaidaksi se kyllä käy.

Olin noin 30, kun katselin työpaikkaruokalassa edessäni istuvan 40v työkaverin dekolteeta. Kaulan iho oli selvästi höttöinen, liiallisen auringonoton täplittämä ja rintojen väliin lähti laskeutumaan ryppyinen syvä ura. Hän käytti paljon koruja, laittautui ja käytti juuri ja juuri sovinnaisuuden rajoilla olevan avonaisia asuja työpaikalla. Varmasti kuvitteli näyttävänsä upealta, mutta nuoremman naisen silmin se oli lähinnä irvokas ja pelottava tulevaisuuden näky.

Jokainen vanhenee - eikös olekin irvokas kohtalo.

Vierailija
19/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43v. eli keski-ikäinen. Ei mun dekoltee ole mitään ryppyistä norsunnahkaa. En nyt tissivakoa esittele anteliaasti, mutta en pidä myöskään mitään poolopaitoja tai sellaisia muistuttavia. Voi näyttää vain osan dekolteesta. 

Vierailija
20/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta dekolteen liiallinen paljastelu ei ole asiallista edes nuorena ja varsinkin rintavako on tmi ihan joka iässä.

Ja keski-ikäisellä, etenkin terassielämään ja auringonottoon mieltyneellä nautiskelijalla, se rintavako alkaakin sitten tavallaan jo siitä kaksarista..

Ja tuo on ihan yhtä inha näky julkisilla paikoilla kuin mies ilman paitaa tai sellaisessa aluspaitaa muistuttavassa hihattomassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi