Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä riipiä 300€ kolmessa viikossa? Vinkkejä?

Vierailija
15.07.2019 |

Minulla on tänä kesänä talous todella tiukalla: olen laskenut budjettini tarkasti siten, että ilman ylimääräisiä menoja selviän tästä kesästä. Mitään ei jää säästöön, mutta en joudu velkoihinkaan. Kesäkuussa tuloni ja menoni olivat tasan +-0, ja näin tulee jatkumaan syyskuuhun saakka.

Hyvin mennyt tähän asti, mutta nyt se sitten jysähti: tuli täysin yllättävä 300€ suuruinen menoerä, joka minun pitää maksaa kolmen viikon kuluessa.

Kertokaa vinkkejä, miten voisin saada tuon rahan kasaan? Siis ihan mitkä vain pikkurahankin keruuvinkit ovat tervetulleita. Olen jo ainakin ajatellut, että laitan pari esinettä/vaatetta kotoani Toriin myyntiin ja toivon että ne menisivät nopeasti.

Olen yhden hengen opiskelijatalous. Elän jo nyt tosi yksinkertaisesti ja säästeliäästi (minulla ei ole asumisen ja puhelinlaskun lisäksi käytännössä muita kuluja kuin ruokakauppa - sekin säästeliäs) joten peruselämästäni en enää voi oikein nipistää. Pitäisi siis ikäänkuin "tyhjästä" taikoa tuo 300€.

Vinkit kehiin! :)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itse kerran alastonkuvia (niin ettei naamaa näy eikä muutenkaan voi tunnistaa) deepwebin sipulitorilla vai mikä lie sivu olikaan. Tienasin muutamalla kuvalla satasen. Kyllä jotkut miehet (tai naiset) on hölmöjä kun maksavat kuvista vaikka netti on pullollaan ilmaista materiaalia. En edes ole kovin kummoisen näköinen. Joku taisi jo mainita pikkuhousujen myynnin.

Vierailija
42/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut olettaa, että kaikilla on jotain koruja/laukkuja/vaatteita mitkä kelpaa myyntiin? Jos elää kengännauhabudjetilla niin kaikki voi olla kirpparilta hankittua jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa aiebnb kautta huonetta. 21x20= 420€/3vk - 30%verot. Sulls jää vähän yli 300€. Saat vielä kalustevähennyksen 1,30€/vrk.

Vierailija
44/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko pesemään meidän ikkunat? 43 kpl ja mulla kipsi tämän kesän. Siivooja otti 120,- kun kerran pesi ne.Jos raivaat rikkaruohot pihasta niin 100,- lisää.

Vierailija
45/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opiskelija niin ota opintolaina.

Muussa tilanteessa sun on selkeästi haettava toimeentulotukea.

Vierailija
46/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb oma kotisi ja punkkaa kavereiden/perheen luona.

Vierailija
47/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta chat-operaattori, tuolla voi tienata pari sataa kuussa tekemällä n. 10 tuntia per viikko.

Eli siis jos tekee useamman tunnin päivässä, niin voi saada tuon 300 kasaan parissa viikossa.

Vierailija
48/56 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työttömänä ja kesäisin on helppo saada ylimääräistä rahaa. Kerää mustikoita, 10l ämpärillisestä (puhdistettuja) saa 45e. Aja nurmikoita, itse saan 20-50e/krt riippuen pihan koosta. Kerää pulloja. Helposti saa 500-800e kuussa ylimääräistä. Sieniä on vielä vähän huonosti, ainakin täällä missä itse asun. Ja ei, en ilmota verottajalle, palkka käteisenä.

Vierailija
49/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytettyjä pikkareita saa kuulemma myytyä 25 eur/kpl, jos on ihan peruskäytetyt. Jos on kuukautisten merkkejä niin sitten saa kuulemma kovemman hinnan. 

Eli 12 kpl peruspikkareita myytynä on 300 euroa. 

Mutta ilmoitus täytyy muotoilla sopivasti, huutis poistaa ilmot, jos suoraan kerrot mitä myyt.

Alkoipa taas oksettaa miehet... luulisi että normaalia ihmistä ällöttäisi jonkun tuntemattoman paskaiset housut.

Vierailija
50/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tämän kuun ajan pessyt ikkunoita, siivonnut, ulkoiluttanut koiria ja käynyt vanhuksien asioilla. Rahaa tullut 580 €. Todella hyvin. Muutin uudelle paikkakunnalle opiskelun takia, tarvitsen kaikenlaista. Onneksi täällä on hyviä kirppareita. Tässä taloyhtiössä on 11 rappua. Vein ilmoituksen joka rappuun, siinä luki, että tarjoan apua kaikken poislukien seksi. Ajattelin vied lähikauppoihinkin, mutta en ehtinyt. Tämä taloyhtiö riittää. Eräskin mummo antoi autonsa käyttööni, kun vaan käytän häntä asioilla pari kertaa viikossa. Mahtavaa!

Vierailija
51/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tämän kuun ajan pessyt ikkunoita, siivonnut, ulkoiluttanut koiria ja käynyt vanhuksien asioilla. Rahaa tullut 580 €. Todella hyvin. Muutin uudelle paikkakunnalle opiskelun takia, tarvitsen kaikenlaista. Onneksi täällä on hyviä kirppareita. Tässä taloyhtiössä on 11 rappua. Vein ilmoituksen joka rappuun, siinä luki, että tarjoan apua kaikken poislukien seksi. Ajattelin vied lähikauppoihinkin, mutta en ehtinyt. Tämä taloyhtiö riittää. Eräskin mummo antoi autonsa käyttööni, kun vaan käytän häntä asioilla pari kertaa viikossa. Mahtavaa!

Kiitos ideasta. Kokeilen samaa. Sain kesätöitä Ärrällä, mutta tunteja on liian vähän. Täällä ainakin näkyy olevan paljon vanhuksia, kun noita kärryjä (rullaattori?) on rappujen edessä.

Ei ap

Vierailija
52/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele paikkakunnan siivousliikkeet läpi ja tarjoudu keikkailemaan

Vierailija
53/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle tulee vähintään tuon verran osinkoina tuossa ajassa.

Siinä olisi vastaus. Miksi et ole etukäteen varautunut?

Vierailija
54/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat soittaa tai laulaa niin olisiko mahdollista esiintyä häissä tai syntymäpäivillä tms pientä korvausta vastaan? Tai olla keittiössä apuna?

Onko paikkakunnalla kesätapahtumaa jonne pääsisi töihin? Mene talkoisiin, muutoavuksi yms. ruokapalkalla niin säästät sen päivän ruokakuluissa.

Jos voit säästää menoistasi euron päivää kohti sinulla on 21 euroa, 2 euroa päivä= 42 €.

Onko kaapissasi muumimuki, avaamaton servettipaketti, kynttilä, hyväkuntoisia pannulappuja, yms niin voit yrittää laittaa myyntiiin.

Vierailija
55/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tullut jo hyviä ehdotuksia. Kaikki eivät tietenkään sovi kaikille.

Miten hoidat syömisesi?

Onko kaapeissa ruokaa? Pystytkö siinä säästämään?

Voisitko mennä ruokajakeluihin?

Huomasin käydessäni turun ekotorilla, että siellä on jääkaappi, johon voi viedä/josta voi hakea ruokaa ilmaiseksi. Onkohan jossakin muussakin kierrätyspaikassa sellainen?

Sitten se diakoni. Voit varata ajan, ja saatat saada apua. Ei tarvitse kuulua kirkkoon.

Vierailija
56/56 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkään luulet, että runko ja lärvi riittää, niin ei muuta ko v...n myyntiin vaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi