Dhl toimitus
Hei! Mulla on luvattu jo neljän päivän ajan paketin tulo klo 12-16. Ja olen joutunut olemaan kotona nuo päivät ja nyt pakettia ei löydy kuriirilta ollenkaan.
Kommentit (9)
Hei,
Me viskattiin se roskiin.
Ystävällisin terveisin,
DHL Asiakaspalvelu
ps. Onnittelut oikean kommunikaatiokanavan valinnasta.
Oletko varma että sen jakelu on dhl:llä eikä esim. aina niin luotettavalla ja varsinkin nopealla postilla. Välillä paketit lähtee jonkun muun kuriirin mukana ja suomeen saavuttuaan jää pyörimään postin karuselleihin.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Tämä ei ole dhl:n reklamaatiosivu. Varmemmin löydät dhl:n henkilökunnan yrityksen omilta sivuilta. Hyvää päivänjatkoa!
Aika paljon palstalla ihmetellään elämän ongelmia, aloitus mahtuu hyvin muiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että sen jakelu on dhl:llä eikä esim. aina niin luotettavalla ja varsinkin nopealla postilla. Välillä paketit lähtee jonkun muun kuriirin mukana ja suomeen saavuttuaan jää pyörimään postin karuselleihin.
Eikse ole just niin että jos se lähtee Dhl:än kyydissä, niin Suomessa se jatkaa Postilla. Dhl Express on sitten ihan eri juttu.
Hei, tämä on ajankohtainen asia minullekin. Tilasin Saksasta DHL-paketin. Sain tänään Suomen Postilta viestin, jossa kysyttiin - mikäli en satu olemaan kotona klo 8-16 - miten haluan lähetyksen käsiteltävän.
Vaihtoehto 1) paketti menee omaan postikonttoriini Helsingissä ja noudan sen sitten sieltä. Tämä vaihtoehto pätee vaikka en vastaisi kyselyyn mitään. Vaihtoehto 2) Paketti menee "noutolaatikkoon", tarkoittanee jotain Smartlaatikkoa lähistöllä. Vaihtoehto 3) Paketin voi minun vastuullani jättää oven eteen.
Omaksi hämmästyksekseni kun googlailin Saksan DHL-lähetyksiä, huomasin, että Saksan DHL:n omistaa Saksan posti. Mitä ilmeisemmin on selvää, että Suomessa matka jatkuu täkäläisen posti-kulkee-ei-kulje -palvelun kautta.
Sanomattakin lienee selvää, että Suomen Posti ei kyennyt määrittelemään edes päivää, milloin lähetystä voisi olla vastaanottamassa. Ei siis edes, että tällä viikolla. Onneksi olen lomalla, joten jos lähetyksestä tulee viesti, että pitää hakea postikonttorista, on se huijaus. Eivät edes yritä tuoda kotiovelle. Olen melko pessimistinen Suomen Postin palvelujen suhteen.
P.S. paketti painaa liki viisi kiloa, siksi erityisesti halusin sen kotiinkuljetuksella DHL:n kautta ja se maksoikin suolaisesti. Raportoin, miten kävi.
Dhl kadotti pakettini viime kesänä. Ei löytynyt mistään seurannasta ja asiakaspalvelija vaan heilutteli käsiään. Heillä ei ole mitään vastuuta. No, meni muutama viikko ja Schenkerin kuski soittaa että olis pakettia tulossa. Noilta voi oottaa ihan mitä vaan.
UPS toimi hyvin. Paitsi, että eivät tietäneet alaoven koodia. Hain paketin Access Pointista, joka on puolen kilometrin päässä.
Moi! Tämä ei ole dhl:n reklamaatiosivu. Varmemmin löydät dhl:n henkilökunnan yrityksen omilta sivuilta. Hyvää päivänjatkoa!