Nainen teetkö suoria aloitteita miehille?
Nainen, teetkö suoria aloitteita miehille? Sellaisia joista ei voi erehtyä eli pyydät vaikka kahville tai lenkille tai pyydät puhelinnumeroa?
Jos teet niin miten usein?
Kommentit (53)
Joskus seksin puutteessa olen tehnyt.
Viimeksi ehdotin tosi komealle ja pitkälle miehelle ihan vaan pokkana. Mies innostui heti ja meille kehittyi muutaman kuukauden fwb-suhde. Loppui kun muutti pois paikkakunnalta. Ollaan silloin tällöin yhteyksissä muuten vaan kuulumisia kysellen.
En tee enää. Aloitteellinen nainen on jostain syystä miehen silmissä ainoastaan epätoivoinen tyrkky jota voi vedättää ja p*nna paremman puutteessa ja itse en tosiaan ole kiinnostunut mistään säädöistä tai irtoseksistä.
En ole koskaan tehnyt, ihan siitä syystä että kiinnostun erittäin harvoin kenestäkään niin paljon. Jos näin kuitenkin kävisi, voisin kuvitella tekeväni aloitteen, mikäli mies olisi antanut jonkinlaisia selkeitä signaaleja kiinostuksestaan. Vaatisi kyllä todella paljon ja luultavasti mies ehtisi lähestyä ensin.
Minulla on todella korkea kynnys tilata kotiini edes remonttiapua ihan asiallisilta firmoilta, joten romanttisten aloitteiden tekeminen miehille on jotain jota en osaa edes kuvitella.
Periaatteessa haluaisin uskaltaa, mutta ei.
Ehkä vielä joku päivä.
Kun nyt sais ensin edes tilattua seinään kiinnityksen tuolle keväällä ostetulle kaapille.
:I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajennetussa tuttavapiirissä ne naiset jotka lähestyvät helposti miehiä ja jakelevat numeroaan ovat ne jotka ovat ainakin joskus pettäneet miestään. Kannattaa huomioida myös tämä seikka.
Tästähän justiinsa on kyse. Ei vaimomatskua.
Ja kerrotko vielä yhden hyvän syyn siihen, et joku haluisi olla sun tarkoittamaa "vaimomatskua"? Kaikki ei oo kiinnostuneita lentämään itse häkkiin ja lukitsemaan kaltereita perässään, katsos kun kuka vaan elämää katsonut tietää, että vaimomatskun sijaan voi olla ihan oma itsensä, ja saa paljon parempia miehiä kuin niitä materiaalin metsästäjiä.
Toki, jos ei oo muuta tarjota kuin se, ettei kerro mitä ajattelee ja esittää vaikeasti saavutettavaa, tää voi olla hyväkin strategia.
Olet sitten harvinainen nainen. En tunne ainuttakaan aikuista naista joka ei haluaisi parisuhdetta.
Huolestuttavaa, että niin moni on vastannut että ei tee.
Toivottavasti naiset ymmärtää että juuri siten kohtaatte vain niitä panomiehiä jos odotatte vain miesten aloitteita. Se kunnollinen parisuhteen perässä oleva mies voi arkailla aloitteen kanssa kun taas nämä panomiehet tykittävät aloitteita vaikka kymmenelle naiselle päivässä.
Näinhän se menee. Väsyttävää, ja itse olenkin tehnyt jo vuosikymmeniä sitten periaatepäätöksen että menen poikuus tallella hautaan. Nuo iänikuiset selitykset siitä, kuinka "aloitteellinen nainen on helppo ja miehet ei halua sellaista" ovat kyllä jotenkin vain niin väsyttäviä. Ei jaksa. Ikään kuin miehinen universaali velvollisuuteni olisi olla joku normin mukainen perusjantteri ja intopinkeänä tehdä aloitteita naisille, tai "ymmärtää yskä" siitä, kun joku kiva nainen tulee lähettyville heiluttelemaan hiuksiaan.
Ei ole meikäläisen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa, että niin moni on vastannut että ei tee.
Toivottavasti naiset ymmärtää että juuri siten kohtaatte vain niitä panomiehiä jos odotatte vain miesten aloitteita. Se kunnollinen parisuhteen perässä oleva mies voi arkailla aloitteen kanssa kun taas nämä panomiehet tykittävät aloitteita vaikka kymmenelle naiselle päivässä.
Enemmän kohtasin tuon tyylisiä miehiä silloin kun olin itse aloitteellisempi ja koin aina pettymyksiä.
Heti kun oon ollut passiivisempi niin miehet kohtelee paremmin ja löysin pitkäaikaisen parisuhteen miehen kanssa joka haluaa samoja asioita kuin minä.
Yhden ainoan kerran tehnyt täysin selkeän aloitteen.
Pitää olla kyllä ihme impi jollain 50-luvun menttaliteetilla, että odottaa aina miehen aloitetta. Entäs jos sitä aloitetta ei tulekkaan ja joutuu vaikka vuoden olemaan ilman, sittenhän sitä antaa römpsää jo jollekkin juopolle puistossa joka huutaa kännissa, että anna persettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki, mutta luuletko että miehet kuvittelee ettet ole tuota tehnyt satoja kertoja aiemminkin?!
Minä menin iskemään mieheni (nykyään aviomieheni...) baarista ehdottamalla suoraan yhdenyönsuhdetta.
Mies kieltäytyi, sanoi, että huomaa selvästi, etten ole "sellainen" oikeasti, että hänellä on hyvä psykologinen silmä ja hän huomaa, että olen oikeasti kiltti ja kunnollinen, enkä oikeasti halua vain irtosuhdetta ja etten ole tehnyt sellaista ennen. Sovimme treffit seuraavalle päivälle. Nyt olemme naimisissa.
Oikeasti silloin olin vain irtoseksin perässä ja olin tehnyt niin aiemminkin. Onneksi kävi kuitenkin näin, tämä oli paljon parempi lopputulos tietysti. Mutta veikkaan näin tapahtuvan vain kerran miljoonassa vuodessa...
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten harvinainen nainen. En tunne ainuttakaan aikuista naista joka ei haluaisi parisuhdetta.
Hohhoijaa. Olen eri, mutta en minäkään ole halunnut. Hyvin moni kaverinikaan ei halua. Elät 50-luvulla, jos kuvittelet naisten haluavan parisuhteisiin.
Nykynaisten mielestä on vapaampaa ja helpompaa ilman miestä, miehethän ne ovst niitä, jotka haluavat naisen huolehtimaan itsestään ja kodistaan, kun eivät siihen itse kykene. Etkö ole lukenut myös uutisia syntyvyyden vähenemisestä? Tästä sekin johtuu.
En ole (vielä?) tehnyt.
Hyvät ja huonot puolet:
Kun itse on vain odotellut miesten aloitteita, niin aloitteen tehnyt on ollut "karismaattinen ja esiintymistaitoinen" ja myös taitava manipuloija. Joo, on se ollut viihdyttävää, kyllä.
Ja sitten myöhemmin on käynyt ilmi, että tuli luotettua ihmiseen, johon ei olisi kannattanut luottaa...
Jos itse tekisi aloitteen, niin voisi jonkun vähän luotettavamman onnistua löytämään?
En vain tiedä koska olen henkisesti siihen valmis, että kokeilisin aloitteen tekemistä. Sitten kun olen toipunut riittävästi avioerostani? Jos se päivä vielä joskus koittaa.