Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen teetkö suoria aloitteita miehille?

Vierailija
15.07.2019 |

Nainen, teetkö suoria aloitteita miehille? Sellaisia joista ei voi erehtyä eli pyydät vaikka kahville tai lenkille tai pyydät puhelinnumeroa?
Jos teet niin miten usein?

Nainen teetkö suoria aloitteita miehille?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme neljästä seurustelusuhteesta on lähtenyt minun aloitteestani. Eli olen ottanut yhteyttä ja kysynyt haluasiko lähteä vaikka kahville/syömään. Nykyään en ole enää tehnyt, koska en ole törmännyt minua kiinnostaviin miehiin sattumalta vähään aikaan.

Vierailija
2/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee se on miehen tehtävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tuollaisella pilkutuksella joutuisin kieltäytymään.

Vierailija
4/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen juttelin komean ulkomaalaisen miehen kanssa ja pyysin kahville ja oli mukava ilta ja yö.

Vierailija
5/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, totta kai! Muuten sitä jäis pian ilman munaa ;) Puhelinnumeroa olen tyrkyttänyt monesti ja on kannattanut. Eihän miesten alotteita kannata jäädä ootteleen! 

Vierailija
6/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen juttelin komean ulkomaalaisen miehen kanssa ja pyysin kahville ja oli mukava ilta ja yö.

Arabiko?

Vierailija
7/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mikäli suoraksi aloitteeksi lasketaan vihjailu siitä että mies saa tehdä aloitteen.

Vierailija
8/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi tehdä koska kutsuja maksaa.

Vierailija
9/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabiko?

Saksalainen

AP.

Vierailija
10/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan nainen ei ole minua iskenyt koskaan, vaikka olen 176cm ja komeakin. Hävetkää naiset.

Vierailija
11/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lasketaanko, jos kysyy lupaa suudella? (ei oo kukaan muuten kieltäytynyt...)

Oon tehnyt myös vakavampia aloitteita, kuten kysynyt ulos, lykännyt puhelinnumeron käteen jne... Miehet kyllä lähestyy mua kans, mut elämä oon liian lyhyt siihen, että se mua kiinnostavin mies_ehkä_ huomaa, eikä pakkeihin oo kukaan vielä kuollut. Lisäksi naisen aloite on hyvä perustesti sille, onko mies ihan liian konservatiivinen. Ulos ja metsälle siis ;)

Vierailija
12/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu sattuma, mutta kävin tänään kaupassa ostoksilla töiden jälkeen ja katselin paristoja erääseen laitteeseen, niin huomasin ristiverisen muodokkaan about 28-40v naisen tuijottavan hylly rivin päästä ja hetken päästä kun vaihdoin toiselle puolelle hylly riviä niin tämä nainen tuli parin metrin päähän muka katselemaan tavaroita (kävi mielessä oliko myymäläetsivä), No en sen kummemmin reagoinut, vaan kävelin katsomaan erästä laitetta parin hyllyrivin päähän, niin tämä sama nainen ilmestyi taas ja nyt 1m päähän seisomaan ja katsomaan tavaroita. Ellei olisi ollut tärskyjä illaksi, niin olisin 100 varmasti saanut/ottanut tuon naisen treffeille. Nätti tyttö

Tämä on naisten yleisin tapa lähestyä miehiä. Ravintolat sitten erikseen, mutta niissä on alkoholilla osuutta asiaan. Kannattaa miehet huomioida tämä. Hyvin harvalla naisella on tosiasiassa pokkaa tulla suoraan ehdottomaan mitään.

mies51v

Vierailija
13/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme neljästä seurustelusuhteesta on lähtenyt minun aloitteestani. Eli olen ottanut yhteyttä ja kysynyt haluasiko lähteä vaikka kahville/syömään. Nykyään en ole enää tehnyt, koska en ole törmännyt minua kiinnostaviin miehiin sattumalta vähään aikaan.

Niinpä

Vierailija
14/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu sattuma, mutta kävin tänään kaupassa ostoksilla töiden jälkeen ja katselin paristoja erääseen laitteeseen, niin huomasin ristiverisen muodokkaan about 28-40v naisen tuijottavan hylly rivin päästä ja hetken päästä kun vaihdoin toiselle puolelle hylly riviä niin tämä nainen tuli parin metrin päähän muka katselemaan tavaroita (kävi mielessä oliko myymäläetsivä), No en sen kummemmin reagoinut, vaan kävelin katsomaan erästä laitetta parin hyllyrivin päähän, niin tämä sama nainen ilmestyi taas ja nyt 1m päähän seisomaan ja katsomaan tavaroita. Ellei olisi ollut tärskyjä illaksi, niin olisin 100 varmasti saanut/ottanut tuon naisen treffeille. Nätti tyttö

Tämä on naisten yleisin tapa lähestyä miehiä. Ravintolat sitten erikseen, mutta niissä on alkoholilla osuutta asiaan. Kannattaa miehet huomioida tämä. Hyvin harvalla naisella on tosiasiassa pokkaa tulla suoraan ehdottomaan mitään.

mies51v

Mitä naisia nämä sitten olevat, jotka suoraan tulevat ehdottamaan?

Vierailija
15/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Mitä naisia nämä sitten olevat, jotka suoraan tulevat ehdottamaan?

Niitä joilla on hinnasto erilaisille palveluille joita he myyvät.

Vierailija
16/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. En mene tyrkyttämään itseäni miehelle, joka ei itse ole ilmaissut kiinnostustaan tavalla tai toisella.

Vierailija
17/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysyn vain kavereilta vaikka olisikin miehiä ja itse nainen. Siinä mielessä en ikinä. Ainakaan selvinpäin :D

Vierailija
18/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee viraalle miehelle jonkun "ehdotuksen" on kyse kevytkenkäisestä naisesta joka ei todellakaan ole mitään vaimomatskua. Minä en ikinä olisi niin puutteessa että menisin itseäni tyrkyttämään jollekin miehelle. Se olisi noloa molemmille osapuolille.

Vierailija
19/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ennättänyt tekemään minkäänlaisia aloitteita. Tarpeeksi tekemistä muutenkin. Eli olen keskittynyt hoitamaan omat asiani.

Vierailija
20/53 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on naisten mielestä tasa-arvo. Että kaikessa muussa tasa-arvon on toteuduttava pilkulleen, mutta maksupuoli ja aloitteiden tekeminen kuuluvat kuitenkin miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme