Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löysitte kumppaninne?

Vierailija
15.07.2019 |

Kysymys otsikossa.

Itsellä on aavistuksen epäilevä fiilis deittisivustoista siksi, että miten sieltä voit suodattaa oikeasti parisuhdetta hakevat muista? Lisäksi siinä on se, että ulkonäöllä mennään aika pitkälti. Tinderissä olen huomannut saman tien itsekin sen, että ulkonäön ja profiilin perusteellahan sitä todella tuomitaan ihmisiä. Samaan aikaan itselle tehdään samoin. Tälläkin hetkellä joku varmaan swaipannut vasemmalle siksi että näytän tietynlaiselta :D välittämättä siitä millainen olisin voinut olla kokonaisuutena ja ihmisenä.

Huomaan myös että keskustelut toistavat itseään jutteli kenen kanssa tahansa. Samat kysymykset ja vastaukset. Ensitapaamisella sinulla on jo tietynlaiset kuvat sekä odotukset ihmisestä ja sitten kun toinen ei vastaa omia kuvitelmia, homma menee pieleen. Todellinen minä ei tule pitkään aikaan esiin, koska jokainen tapaaminen on etukäteen suunniteltu.

Spontaani tapaaminen ilman odotuksia olisi tästä syystä melkein parempi. Tämä vaan ei onnistu hirveän helposti tai ainakin tuntuu siltä. Nuori olen ja ei ole periaatteessa mikään kiire, mutta tämän päivän suhteita katsoessa sitä kyllä miettii että vaarassa tässä on itselläkin lopulta jäädä yksin ja lapsettomaksi vasten tahtoa.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston suomesta. Ei tarttenu ostaa sikaa säkissä :D

Vierailija
62/75 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista. Mistään muualta en ole kumppaneita koskaan löytänyt, kun on ollut vain tämä yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista. Mistään muualta en ole kumppaneita koskaan löytänyt, kun on ollut vain tämä yksi.

Miten tämä käytännössä tapahtuu?

Kun itse siellä ”seurustelen” vain tuttujeni kanssa, en surffaile vieraiden profiileissa tms.

Vierailija
64/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileistä.

Vierailija
65/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksen parista, yhdestä pakkopullajutusta mihin mua ei olisi yhtään huvittanut mennä :D

Kannatti ;)

Vierailija
66/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaisesta bordellista.

Vierailija
67/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
68/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konferensseissa tapasin mieheni, joka pitää matkustelusta. Kannatti panostaa matkustamiseen ja lähteä konferenssimatkoille :)

Vierailija
69/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaston suomesta. Ei tarttenu ostaa sikaa säkissä :D

Ihastuit heti komeaan seisokkiin?

Vierailija
70/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampuksella vilkuiltiin toisiamme. Oikeasti tutustuimme fysiikan laskareissa.

Vierailija
71/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelemässä ohi kun huomasin istuvan pihalla kavereittensa kanssa, lyöttäydyin seuraan täysin vastoin tapojani.

Vierailija
72/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

059 v.1992

N42

Vierailija
73/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä.

Onhan siellä pääasiassa ihan ihme porukkaa, mutta äkkiä sitä oppii erottamaan ne, jotka hakevat oikeaa parisuhdetta. Nykyisen mieheni ensimmäisistä Tinderissä lähettämistä viesteistä tiesin heti, että nyt tässä on jotain erityistä.

Vierailija
74/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta ja baarista nuorempana.

Aikuisena pari tapailusuhdetta tinderissä, mutta niistä ei tullut mitään pidempää.

Pitäisi kai vaan käydä edelleen baareissa, mutta kun ei kiinnostaisi yhtään.

Vierailija
75/75 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen puolisoni löysin juhannusjuhlilta Turun Ruissalosta 80-luvulla. Nykyisen kumppanini löysin HappyPancakesta.