Mistä löysitte kumppaninne?
Kysymys otsikossa.
Itsellä on aavistuksen epäilevä fiilis deittisivustoista siksi, että miten sieltä voit suodattaa oikeasti parisuhdetta hakevat muista? Lisäksi siinä on se, että ulkonäöllä mennään aika pitkälti. Tinderissä olen huomannut saman tien itsekin sen, että ulkonäön ja profiilin perusteellahan sitä todella tuomitaan ihmisiä. Samaan aikaan itselle tehdään samoin. Tälläkin hetkellä joku varmaan swaipannut vasemmalle siksi että näytän tietynlaiselta :D välittämättä siitä millainen olisin voinut olla kokonaisuutena ja ihmisenä.
Huomaan myös että keskustelut toistavat itseään jutteli kenen kanssa tahansa. Samat kysymykset ja vastaukset. Ensitapaamisella sinulla on jo tietynlaiset kuvat sekä odotukset ihmisestä ja sitten kun toinen ei vastaa omia kuvitelmia, homma menee pieleen. Todellinen minä ei tule pitkään aikaan esiin, koska jokainen tapaaminen on etukäteen suunniteltu.
Spontaani tapaaminen ilman odotuksia olisi tästä syystä melkein parempi. Tämä vaan ei onnistu hirveän helposti tai ainakin tuntuu siltä. Nuori olen ja ei ole periaatteessa mikään kiire, mutta tämän päivän suhteita katsoessa sitä kyllä miettii että vaarassa tässä on itselläkin lopulta jäädä yksin ja lapsettomaksi vasten tahtoa.
Kommentit (75)
Luokkakokouksesta neljänkymmenen vuoden jälkeen.
- bussipysäkiltä 2 v suhde
- olohuone (opiskelija-asunto) 3,5 vuoden suhde
- takapiha (se sama opiskelija-asunto) vuoden kiertelyn ja kaartelun jälkeen ollaan nyt tehty juttuja kahdestaan ja varovaisesti edeten tässä on nyt potentiaalia johonkin isompaan.
En ole ikinä ollut millään seuranhakusivustoilla...
n30
Opiskelijaravintolan yhteislauluillasta.
Baareista ne kaikki on löytynyt. Ja kaikki parisuhteet ovat menneet persiilleen.
Napattiin häistä (suhde 7v), Napattiin assembly messuilta (17v), nappasin suomi24 (1v).
Suomi24:stä löytyi. En oikein tajua, miten netissä on jotenkin vaikeampaa suodattaa parisuhdetta etsivät kuin muualla. Irtonumeroiden ostajia on muuallakin ihan yhtälailla.
Tinder, kohta 5½ vuotta yhdessä! Kyllä sieltä niitä helmiäkin löytyy.
Tuli työpaikalleni esittelemään tuotteita ja pyysi kahville. Siitä se lähti. Nyt juodaan yhteisen pöydän ääressä.
Perusti bändin kavereideni kanssa. Siitä se ajatus sitten lähti.
Baarista. Tuli juttelemaan ja seuraavana päivänä halusi tulla auttamaan autonrenkaiden vaihtamisessa. 13 vuotta ollaan jo yhdessä oltu. Olin parikymppinen kun tavattiin. Muita miehiä ei ole ollut ja toivon ettei tulekkaan. Tämä on se oikea. :)
Otin käden pois taskustani ja rupesin hommiin.
M 34
Deittisivustolta tuo löytyi. Helpohkoa oli loppujen lopuksi suodattaa parisuhteen etsijät muista. Tosin olen ymmärtänyt, että vajaa pari vuotta sitten silloin käyttämäni happy pancake on aikalailla pilattu jollain uudistuksella. Silloin toimi.
Sellaisen vinkin voisi naisille antaa, että kirjautuu ensin ihan vaikka kuvattomalla profiililla kokeeksi. Ekan viikon aikana tulee jonkin verran massapostittelijoita vastaan. Pistää ne mieleen, niin ei tarvitse sitten omalla profiililla vaivautua niihin aikaa tuhlaamaan.
Kotibileistä teininä 2000-luvun alussa.
Riparilta, töistä ja amkista. Vikan kanssa olen edelleen. Baareissa en oo käyny ja mies löyty ennen tinderiä/nettitreffailujen superylristymistä.
N28
Perinteisesti baarista.