Mistä löysitte kumppaninne?
Kysymys otsikossa.
Itsellä on aavistuksen epäilevä fiilis deittisivustoista siksi, että miten sieltä voit suodattaa oikeasti parisuhdetta hakevat muista? Lisäksi siinä on se, että ulkonäöllä mennään aika pitkälti. Tinderissä olen huomannut saman tien itsekin sen, että ulkonäön ja profiilin perusteellahan sitä todella tuomitaan ihmisiä. Samaan aikaan itselle tehdään samoin. Tälläkin hetkellä joku varmaan swaipannut vasemmalle siksi että näytän tietynlaiselta :D välittämättä siitä millainen olisin voinut olla kokonaisuutena ja ihmisenä.
Huomaan myös että keskustelut toistavat itseään jutteli kenen kanssa tahansa. Samat kysymykset ja vastaukset. Ensitapaamisella sinulla on jo tietynlaiset kuvat sekä odotukset ihmisestä ja sitten kun toinen ei vastaa omia kuvitelmia, homma menee pieleen. Todellinen minä ei tule pitkään aikaan esiin, koska jokainen tapaaminen on etukäteen suunniteltu.
Spontaani tapaaminen ilman odotuksia olisi tästä syystä melkein parempi. Tämä vaan ei onnistu hirveän helposti tai ainakin tuntuu siltä. Nuori olen ja ei ole periaatteessa mikään kiire, mutta tämän päivän suhteita katsoessa sitä kyllä miettii että vaarassa tässä on itselläkin lopulta jäädä yksin ja lapsettomaksi vasten tahtoa.
Kommentit (75)
WoWista. Ihana skotlantilainen neitonen, jolla on pisamia ja punertavat luonnolliset hiukset ja siniset simmut. <3
Happypancake.fi
En ois ikinä uskonu et sitä kautta löytyy elämäni rakkaus.
Perinteiset treffipalstat (Suomi24, OkCupid, E-kontakti, Match jne.) on paljon Tinderiä parempi vaihtoehto. Voi tutustua edes vähän paremmin ja syvemmin heti alussa versus Tinderin ylipinnallinen meininki.
Töistä, ennen treffisivustoja. Baarista en ole koskaan löytänyt ketään.
Mä oon huomannu putäiisi vaan rohjeta avata suunsa silleen oikeessa paikassa ja ihan chillisti vaan lähtee juttelemaan niitä näitä. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen. Kaikkkiahan ei voi miellyttää mutta pareempi se todennäköisyys on aina kun pihdas nolla.
Koiraa kävelyttämässä olin ja niin hänkin. Afgaani ja Airedalenterrierri 🐶 🐕 💚💛🧡
Koulusta, laivalta ja baarista. Netistä en onnistunut löytämään kuin pösilöitä.
Tuossa sohvalla rötköttää. Luulin itseasiassa, et se tuli sisustuksen mukana, ku ostettiin tää talo.
Omeglesta 😄