Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelettekö julkisesti?

Vierailija
03.07.2024 |

Julkisilla paikoilla näkee ja kuulee harmillisen usein pariskuntia ja jopa perheitä, jotka puhuvat toisilleen rumasti. Eivätkö he tajua, että se kuuluu?

Tulee mieleen, että miten sitten neljän seinän sisällä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole törmänneet ilmiöön?

Vierailija
2/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellään. Ei kiinnosta muiden mielipiteet. Suomalaiset tukahduttaa tunteensa ja siksi on mt ongelmaisia todella paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tätä aina ollut. Itse olen pyrkinyt välttämään turhaa nahistelua liikenteessä mutta joskus ne tunteet purkautuvatkin kotona, riippuu tilanteesta. En kuitenkaan vaikene ihmistenkään ilmoilla, en siis yritä esittää. Aika rankka kumppani joten varmasti sekoaisin jos olisin aina vain hiljaisuudessa. Olemme oppineet molemmat kuitenkin käyttäytymään suhteellisen asiallisesti kun kuljemme missä kuljemme.

Vierailija
4/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidellään. Ei kiinnosta muiden mielipiteet. Suomalaiset tukahduttaa tunteensa ja siksi on mt ongelmaisia todella paljon. 

Kyllä, juurikin tämä. Ei voi aina ohittaa asioita ja tunteita kodin ulkopuolellakaan. Kaikki eivät hätkähdä pienistä elämän äänistä. Ne jotka uskaltavat olla omia itsejään peittelemättä ovat tervehenkisempiä kaikin puolin. Sama lastenkin kanssa, pakkohan heillekin on sanoa asioista. Kytätkää ketkä kyttäilevät.

Vierailija
5/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden käytös ei kuulu mulle pätkääkään. Kukin elää kykyjensä mukaan. 

Ja muiden haukkuminen ei kuulu hyviin tapoihin. 

Vierailija
6/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juurikin tämä. Ei voi aina ohittaa asioita ja tunteita kodin ulkopuolellakaan. Kaikki eivät hätkähdä pienistä elämän äänistä. Ne jotka uskaltavat olla omia itsejään peittelemättä ovat tervehenkisempiä kaikin puolin. Sama lastenkin kanssa, pakkohan heillekin on sanoa asioista. Kytätkää ketkä kyttäilevät.

Ai että jos synkkaa, peittelee jotain? Niin niin. Ap

Vierailija
7/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla toistaiseksi riidelty yksityisestikään.

Vierailija
8/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä tähän pitäisi sanoa? V i tun junttia käytöstä, hyi hyi, yök yök ja oksennushymiö perään? 

Vierailija
9/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla toistaiseksi riidelty yksityisestikään.

No mekin riitelemme todella harvoin, en edes muista milloin viimeksi. Ap

Vierailija
10/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olen sen ikäinen etten jaksa enää näytellä hyvää ihmistä. Tilanne hoidetaan, kun se on päällä eikä esim kotona aleta virittelemään jotain riitaa siitä mitä toinen sanoi tai teki kolme tuntia sitten. 

Vierailija
11/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se multa on pois jos joku kuulee?😂

Vierailija
12/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen olen sen ikäinen etten jaksa enää näytellä hyvää ihmistä. Tilanne hoidetaan, kun se on päällä eikä esim kotona aleta virittelemään jotain riitaa siitä mitä toinen sanoi tai teki kolme tuntia sitten. 

Miksi pitäisi viritellä riitaa yhtään missään?

Vierailija
13/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sen ikäinen, ettei käytöstavat ja muiden huomioiminen enää kosketa sinua?

Suurinta osaa meistä ei huvita kuunnella junassa/illallispöydässä/jne. joidenkin junttien riitelyä.

Vierailija
14/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan riitelyä. Miksi pitäisi esittää jotain muuta mitä ei ole? 

Vierailija
15/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko edes, mitä sanoit?

Vierailija
16/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kotonakaan riidellä, erimielisuydet osataan selvittää keskustelemalla.

Kovaääninen riitely ei kuulu julkiselle paikalle. Erimielisyydet pitää odata selvittää muillakin tavoin.

Vierailija
17/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sen ikäinen, ettei käytöstavat ja muiden huomioiminen enää kosketa sinua?

Suurinta osaa meistä ei huvita kuunnella junassa/illallispöydässä/jne. joidenkin junttien riitelyä.

Julkinen tila kuuluu kaikille. Ei vain sinunlaisille hyville ihmisille. 

Vierailija
18/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko edes, mitä sanoit?

Ehkä tajuan ja enkä en. 

Vierailija
19/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen tila kuuluu kaikille. Ei vain sinunlaisille hyville ihmisille. 

Ok, trolli.

Vierailija
20/65 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että jos synkkaa, peittelee jotain? Niin niin. Ap

No pitihän sekin sulloa kommenttiini mukaan. Ei mikään ihme että kaikki tappelevat keskenään, älykäs ihminen ymmärtää mutä hän lukee. Onnea vain sinullekin elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän