Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kalmanmies?
Tuo Kalmanmies on ikivanha nikkini. Olen pitänyt sitä siitä saakka kun pääsi karkaamaan Ankkalinnan sirkuksesta.... : )
Vierailija kirjoitti:
Vastaus aloitukseen; on liian paljon. Miten aloitat suhteen tyypin kanssa, jolla on hoitoja siellä sun täällä..
Minun naiseni eivät suinkaan ole mitään "hoitoja" Jokainen nainen on omalla tavallaan ollut ainutlaatuinen yksilö ja ihminen. En ole mikään keräilijä. Jos saan annettua naiselle edes hetken irtioton arjesta, olen itsekin tyytyväinen.
En koskaan käytä maskia tämän koronaviruksen aikana. Täysin terveenä voin hyvinkin sairastaa tuon pikku flunssan. Yskimistä toisten seurassa olen aina muutenkin vältellyt. Käsien peseminen on sivistyneen ihmisen merkki. Nuo kuuluvat jo automaattisesti jokaisen todellisen herrasmiehen etikettiin. Naista en koskaan ole lyönyt hattu päässä. Haitaria en osaa soittaa. Juhannusta odotellen. Pitäkää jumala mielessä ja housut jalassa, kuten enoni asian kiteytti.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus aloitukseen; on liian paljon. Miten aloitat suhteen tyypin kanssa, jolla on hoitoja siellä sun täällä..
Jo oma kielenkäyttösi paljastaa mitä ajattelet naisista. Naiset ovat sinulle jotain "hoitoja." Minulle joikinen nainen on oma ainutlaatuinen yksilö. Jokaisella naisella on omat unelmansa ja mielihalunsa. Minä olen koko ikäni yrittänyt löytää sieltä naiseni ajatusten syövereistö sen "villakoiran ytimen" Vielä ei ole minuakaan onnistanut. Lopulta on aina paljastunut se naisen todellinen luonne... Kun hetken alkuseurustelun jälkeen alkaa löytyä ikäviäkin piirteitä alussa niin miellyttävän ja pirteän naisen luonteesta. Etsintä jatkuu... :)
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo oma kielenkäyttösi paljastaa mitä ajattelet naisista. Naiset ovat sinulle jotain "hoitoja." Minulle joikinen nainen on oma ainutlaatuinen yksilö. Jokaisella naisella on omat unelmansa ja mielihalunsa. Minä olen koko ikäni yrittänyt löytää sieltä naiseni ajatusten syövereistö sen "villakoiran ytimen" Vielä ei ole minuakaan onnistanut. Lopulta on aina paljastunut se naisen todellinen luonne... Kun hetken alkuseurustelun jälkeen alkaa löytyä ikäviäkin piirteitä alussa niin miellyttävän ja pirteän naisen luonteesta. Etsintä jatkuu... :)
Älä lässytä. Sästä naivit tarinasi. Pilden perässä sinäkin vain olet.
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä. Sästä naivit tarinasi. Pilden perässä sinäkin vain olet.
Kirjoittaminen ei selvästikään ole vahvuutesi:
Säästä - sana kirjoitetaan aina kahdella ä-kirjaimella. "Pilde" tarkoittanee naisen sukuelintä, mikäli olen oikein ymmästänyt?
Tervehdys, te kaikki koronaa pelkäävät luuserit!
Nyt läksi kesä käyntiin hienosti. Jo kolmas nainen kierroksessa tälle kesälle. Kevättalvella oli hieman hiljaisempi kausi. Ajattelin viettää naisten ja veden äärellä koko kesän. Rauhoitellaan sitten syksymmällä, kun työkiireet iskevät taas kunnolla päälle.
Kuulostat kyllä tosi oudolta. Lisäksi sinulla taitaa olla vikaa moraalissa, kun tykkäät vietellä toisten miesten vaimoja. Se on rumasti tehty. Inhottava tyyli vielä kertoa siitä jonain harrastuksena ja väittää että se on iloista puuhaa. Jos on koko ajan pakko saada naista, niin mikset käy maksullisella tai iske vapaita sinkkuja. Ilosi taitaa tulla juuri siitä, että rikot toisten suhteita. On sitten hyvä mieli jatkaa elämää ja jättää jälkeensä harmia ja surua, saat siitä jotain kieroutunutta mielihyvää. Olet aika surkea tapaus ja tiedät sen syvällä sisimmässäsi itsekin. Oletko pohimmiltasi katkera ja kateellinen ukkomiehille heidän elämästään, ja siksi niin innoissasi haluat mennä sinne ruikkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kyllä tosi oudolta. Lisäksi sinulla taitaa olla vikaa moraalissa, kun tykkäät vietellä toisten miesten vaimoja. Se on rumasti tehty. Inhottava tyyli vielä kertoa siitä jonain harrastuksena ja väittää että se on iloista puuhaa. Jos on koko ajan pakko saada naista, niin mikset käy maksullisella tai iske vapaita sinkkuja. Ilosi taitaa tulla juuri siitä, että rikot toisten suhteita. On sitten hyvä mieli jatkaa elämää ja jättää jälkeensä harmia ja surua, saat siitä jotain kieroutunutta mielihyvää. Olet aika surkea tapaus ja tiedät sen syvällä sisimmässäsi itsekin. Oletko pohimmiltasi katkera ja kateellinen ukkomiehille heidän elämästään, ja siksi niin innoissasi haluat mennä sinne ruikkimaan.
1. Olen outolintu
2. Moraalissani ei ole mitään vikaa
3. En jaa naisia sinkkuihin enkä maksullisiin, kaikki naiset ovat hauskoja omalla tavallaan.
4. En riko mitään suhteita, kaikki naiset ovat kanssani täysin vapaaehtoisesti
5. En ole ukkomiehille kateellinen , enkä katkera.
6. Ruikkiminen ei ole mikään itsetarkoitus, vain hauska harrastus... ; )
Hauskaa kesää kaikille "puolivallattomille poikamiehille", kuten Sauli asian ilmaisi. Nyt kun koronarajoitukset on poistuneet, pääsen taas kivan harrastukseni pariin oikein kunnolla. Ravintolat hoi, täältä tullaan!
Mikis tämä kysymys eriytyetty miehille? Mites naisile vastattaisiin? erilaillako - ja jos niin miksi? (hohhoijaa..sehän tiedetään, mutta eihän feminimiä tarvita - tietenkään ,meillähän on tasa-arvo!)
Jospa se 162 . on sinulle sitten se viimeinen.
Kalmanmies, eli eläkeläinen Tapsa Kuopiosta, tee se itsellesi, mitä käskin jo Ylen huutolaatikossa aikoinaan
Kiitoksia jo etukäteen
Sippi, Toppi ja Relletti
Vierailija kirjoitti:
Mikis tämä kysymys eriytyetty miehille? Mites naisile vastattaisiin? erilaillako - ja jos niin miksi? (hohhoijaa..sehän tiedetään, mutta eihän feminimiä tarvita - tietenkään ,meillähän on tasa-arvo!)
Löysin joitakin kirjoitusvirheitä tuosta tekstistäsi:
1. Mikis = Miksi
2. eriytytetty = esitetty
3. naisile = naisille
4. erilaillako = Erilaillako?
5. feminimiä = feminismiä
Hauskaa kesää... Kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se 162 . on sinulle sitten se viimeinen.
Joudun tuottamaan Sinulle pettymyksen. Oikea lukema on jo 165. Kyllä poikamiehen täytyy päästä melko säännöllisesti naisen äärelle.
Hauskaa kesää, karusta toivomuksestasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies, eli eläkeläinen Tapsa Kuopiosta, tee se itsellesi, mitä käskin jo Ylen huutolaatikossa aikoinaan
Kiitoksia jo etukäteen
Sippi, Toppi ja Relletti
Olen haistavinani lievää katkeruutta kirjoituksesi rivien välistä? Kaikilla ei vain käy flaxi naisten suhteen.
Hauskaa kesää sinne Kuopioon. Hanna Partasen lihapiirakat on parasta savolaista herkkua, näin kesällä.
Tainnut tulla pikkuvirhe. 1.67 on lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut tulla pikkuvirhe. 1.67 on lähempänä totuutta.
Kirjanpitoni on kunnossa.