Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Ap, minulle et kelpaisi. Eli liikaa.
Vieläkö se kalmanmies jaksaa esittää ja vastailla itselleen ja pitää ketjua pystyssä
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikis tämä kysymys eriytyetty miehille? Mites naisile vastattaisiin? erilaillako - ja jos niin miksi? (hohhoijaa..sehän tiedetään, mutta eihän feminimiä tarvita - tietenkään ,meillähän on tasa-arvo!)
Löysin joitakin kirjoitusvirheitä tuosta tekstistäsi:
1. Mikis = Miksi
2. eriytytetty = esitetty
3. naisile = naisille
4. erilaillako = Erilaillako?
5. feminimiä = feminismiä
Hauskaa kesää... Kaikesta huolimatta.
Kirotusvireitä tai ei, vois vastata...vaikka kyllähän se tiedetään.
Naiset vastaavat ihan samalla tavalla: Toisille lukema on liikaa, toisille liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se kalmanmies jaksaa esittää ja vastailla itselleen ja pitää ketjua pystyssä
"Kalmanmies" <<<< Isolla!
Ketju pysyy ja paranoo kun valioviili...
Suurimmalle osalle naisista suuri panojen määrä kertoo vain että mies on haluttua tavaraa ja siksi herkkupala.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle naisista suuri panojen määrä kertoo vain että mies on haluttua tavaraa ja siksi herkkupala.
Noihin maitsemiisi "herkkupaloihin" en ota kantaa, mutta aika moni naisista on halunnut jatkaa seurustelua. Ja siitä ei yleensä hyvää seuraa... perhe, lapset, yms. ei ole ollenkaan minun juttuni. Kaikki tuntemani ukkomiehet ovat heti valmiita pettämään puolisoaan kun siihen vain tilaisuus tulee. Joten siitäkin voi päätellä mitä miehen päässä liikkuu?
Hauskaa kesää!
Vierailija kirjoitti:
Ap, minulle et kelpaisi. Eli liikaa.
Kelpaaminen on selvästikin neuvoteltavissa oleva asia. Mikä kenellekin on liikaa, on katsojan päässä.
Haiskaa kesänjatkoa, toivottavasti löydät etsimäsi....
Tapio K !
Tässä palstaa seuraaville hiukan lisää detaljeja menneisyydestäsii
http://karnanen-kuopiosta.blogspot.com/
Eli sait 2017 ihan 150 kpl "täyteen" mitä termiä näytät käyttävän edellenkin
"Poikamiehellä" näemmä saldo on kasvanut 3,5 vuodessa 15 naista lisää ollen nyt 165.
En moralisoi, enkä kehu , enkä tuomitse , mutta sanoisin, että olet silti maakuntasarjaa
, kun muistelen ikäsi olevan oikeasti välillä 65-70v, kuten YLE:n shoutboxissa niin
mielelläsi kerroit. Kuopion poikahan sinä olet. Turhaa viisastelet minulle Partasen kalakukoista.
Seuraavassa mailissa kerron sinusta kaiken kaikille, nimen osoitteen yms .
Ihan vaan huvikseni, "koska mä voin"
Sippi Toppi ja Relletti kirjoitti:
Tapio K !
Tässä palstaa seuraaville hiukan lisää detaljeja menneisyydestäsii
http://karnanen-kuopiosta.blogspot.com/
Eli sait 2017 ihan 150 kpl "täyteen" mitä termiä näytät käyttävän edellenkin
"Poikamiehellä" näemmä saldo on kasvanut 3,5 vuodessa 15 naista lisää ollen nyt 165.
En moralisoi, enkä kehu , enkä tuomitse , mutta sanoisin, että olet silti maakuntasarjaa
, kun muistelen ikäsi olevan oikeasti välillä 65-70v, kuten YLE:n shoutboxissa niin
mielelläsi kerroit. Kuopion poikahan sinä olet. Turhaa viisastelet minulle Partasen kalakukoista.
Seuraavassa mailissa kerron sinusta kaiken kaikille, nimen osoitteen yms .
Ihan vaan huvikseni, "koska mä voin"
"Tätä palstaa seuraaville..." . . . Seurakohan tätä palstaa enää kukaan?
Kerro ihmeessä tietosi juurikin tällä palstalla. . . . Se saattaa helpottaa omaa oloasi.
"Koska sä voit" Minä taas voin tutustua ihan uusiin naisiin sillä aikaa. Kesä alkaa olla ihan kukkeimmillaan.
"Elä laakase, - - naatitaan"
Oho!
Kalmanmies ei voinutkaan säilyttää annuiteettiään.
Tais gallubbinsa mennä suhkuksi
Vierailija kirjoitti:
Oho!
Kalmanmies ei voinutkaan säilyttää annuiteettiään.
Tais gallubbinsa mennä suhkuksi
--------------------------------------------------------------------------------
Sivistyssanojen kanssa kannattaa olla hieman tarkempi.
1. Annuiteetti on pankkilainatermi.
2. Anonymiteetti on nimettömyyden suojaus.
Nikke Pärmi käytti mielellään sivistyssanoja:
"Kun kaikki muud olivad pessimistedejä, minä yksin olin onanisdi" kerrotaan miehen tokaiseen onnistuneen hyökkäyksen jälkeen.
Tapani Karnanen Kuopiosta alias Kalmanmies, kiitokset opastuksesta, tekevälle sattuu, kuten itselläsi
esim sanassa "pessimistedejä".
Mutta mitäpä näistä, Nikke Pärmin tunnut tietävän. Muistelenkin sinun olleen sotahistorian ja -romaanien harras ihailija, ja varsinkin kaukopartiokirjojen ystävä. Teepä seuraava gallubb niistä!
Miten on tuleeko heitettyä edelleen patikointi- , kalastus ja vaelluskeikkaa Hossa-Kuusamo suunnilla?
Vääksyhän sinulla oli myös matkailukohteena, onko tullut käytyä?
Ja jos oikein jaksan muistaa, niin shakin ystäväksi julistauduit, mutta Elvistä musapuolella vihasit. Yritit jopa läskittää Yle Suomen Elvis-illan vittuilullasi, mutta et onnistunut
Pörje: "Pessimistedejä" on lainaus, jota en viitsinyt muuttaa täysin selko-suomeksi. Kuinkas olet viihtynyt siellä Tampereella? Sotahistoriaa harrastan edelleen. Gallub tänne seksipalstalle: Kuinka monta varvia heitit kaukopartiossa? Patikointi-ja kalastuskeikkoja on heitetty monena kesänä, Kuusamo / Karjala linjalla. Vääksyn kanavan diversiteetin tutkiminen on jäänyt hieman vähemmälle. En pidä edelleenkään Elviksestä.
----------------------------------------------------------------------
Seksi-palsta joutaa kiinni: Sippi Toppi Relletti
Onko tämä Kalmanmies sama henkilö joka roikkui Ylen shoutboxissa monta vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Kalmanmies sama henkilö joka roikkui Ylen shoutboxissa monta vuotta?
Onhan se . Karnanen Kuopiosta ite.
Onko tilasto kohentunut viimeisen vuoden aikana?! Kiinnostaisi tietää...
Vierailija kirjoitti:
Onko tilasto kohentunut viimeisen vuoden aikana?! Kiinnostaisi tietää...
Vain kahdella ihanalla naisella. Koska olen vain "hieman" yli 30-vuotias, en enää keskity pelkästään naisiin. Kalastus, metsästys, ja vaellusharrastus ottavat oman osansa.
Kaksi naista ei ole kovin paljon.
Kirotusvireitä tai ei, vois vastata...vaikka kyllähän se tiedetään.