Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Tapansa kullakin. Sinua tuo luku ei kyllä imartele tippaakaan. Kasva jo aikuiseksi ja opettele oikeasti rakastelemaan.
Hemuliina kirjoitti:
Tapansa kullakin. Sinua tuo luku ei kyllä imartele tippaakaan. Kasva jo aikuiseksi ja opettele oikeasti rakastelemaan.
1. Minulla on tällainen tapa. Ja hyvä tapa onkin!
2. Luku ei imartele. Vain naiset.
3. Olen aikuinen.
4. Rakastelen aina eläimellisen rajusti ja pitkään.
Oliko vielä muuta?
himokasnainen kirjoitti:
On se ilmoja pidelly?
Tampereellako on sadellut lunta?
Määrä ei kerro oikeastaan mitään. Miten korkealla tai alhaalla rima miehellä on ratkaisee paljon. Jos jokainen kassi-Alma kelpaa, niin nopeastihan sitä saa lukua kasvatettua. Jos vain tosi klassisen kauniit ja nuoret, niin vähäiseksi tahtoo jäädä. Pitäisi tietää laatu määrän lisäksi.
Puuttuuko tuosta luvusta nollia perästä??
Lähiövalaskantaa jos on luvuissa, niin pitäisin suuta soukemmalla.
Kalmanmies kirjoitti:
Hemuliina kirjoitti:
3. Olen aikuinen.
Oliko vielä muuta?
Kyse onkin tunne-elämän häiriöstä. Et rakastele vaan panet. Ja siinä on ero.
Hemuliina kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Hemuliina kirjoitti:
3. Olen aikuinen.
Oliko vielä muuta?
Kyse onkin tunne-elämän häiriöstä. Et rakastele vaan panet. Ja siinä on ero.
Oikea panomies ei rakastele. Vaan panee.
Voisi olla tunnuslukuna kullekin tapaukselle laatukerroin esim. Skaala1-5. Sitten näiden yhteissumma. Siis 1-tasoisia 150 kpl vastaisi 30 kpl 5-luokan kaunotarta.
Kadehtiminen suorastaan alkoi naurattaa. Tällä sitä "peräkammarin pojat" lukevat Vauva.fi:n tekstejä silmät kierossa. Ette te mitään naista koskaan saa. Karvat kämmenissä käytte lopuksi sinne hautamaille... ; )
Korona ei ole kyytejä juurikaan hidastanut. Koko ajan on ollut metsästys päällä. Peräkammarin pojat siellä nyt suu vaahdossa kadehtivat ja vain haaveilevat oikeista naisista... : )
Kalmanmies kirjoitti:
Korona ei ole kyytejä juurikaan hidastanut. Koko ajan on ollut metsästys päällä. Peräkammarin pojat siellä nyt suu vaahdossa kadehtivat ja vain haaveilevat oikeista naisista... : )
Kalmankylmänä montun pohjalla voit suu matojen syömänä ikivaahdossa haaveilla menneestä.
Nyt onkin hieno sää käydä treffeillä.
Jos sulla olisi naisia, ei sulla olisi aikaa täällä olla niistä vauhkoamassa.
En oo ikää laskenu naisia tai panokertoja. En tiiä etes satalukua, likellä 300 kuitenki jossei yli. Suurintaosaa en tunne jos näkee ja osa ollu 2.kertaa nii etten oo tienny enne ku asiasta maininnu. Liki 30v lukuja keränny ja välillä ollu villimpiä aikoja välii jonkinlaista vakiintumista
Ja hyvin useita kuitenkin tavannu moniakertoja, joten tuo naintiluku ei jää ainakaan juurialemmaks