Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?

Kalmanmies
15.07.2019 |

Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?

Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?

Vaihtoehdot

Kommentit (503)

Vierailija
361/503 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Tämä ei ole mikään peukutusfoorumi. Täällä käsitellään pelkästään naisasiaa.

Jotta tällä tavalla... : )

No asiaa siis - onkos naiselle tuo määrä hyvä, vaiko liian pieni? Kun naisasiaa piti puhua.

Vierailija
362/503 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei tarvitse edes kilpailla. Muuten kuin ehkä joskus keskenään ja kovassa humalassa. 

Suurimmalla osalla naisista on takaraivossa vain joko pesänrakennusvietti tai elättäjän hankkiminen.

Minä en ole sortunut kumpaankaan ansaan.

Vanha viidakon sanonta kuului: " Miksi ostaa koko lehmä jos vain maitoa haluaa?"

❤❤ ...Viikonloppu on aivan ovella, suhde kukoistaa toistaiseksi... ❤❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/503 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappara on terästä!

Vierailija
364/503 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä siitä, että tämä ukko on paaaaaska sängyssä. Ei ole kelvannut -kenellekään-.

Vierailija
365/503 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustamista pitäisi rajoittaa, mutta ainahan yksi mies voi yksin autolla matkustaa... :)

KOSKA:

Vanha viidakon sanonta kuuluu: " Miksi ostaa koko lehmä jos vain maitoa haluaa?"

❤❤❤ ...Viikonloppu on aivan ovella, suhde kukoistaa toistaiseksi... ❤❤❤

Vierailija
366/503 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere!

Tuo poliisihuumorin kehto.

Vierailija
367/503 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas kummaa onko palsta lopetettu?

Vierailija
368/503 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes.... 161 naista on ihan hyvä luku. kuinkas vanha olet?

Vierailija
369/503 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
370/503 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko ☞ ☃ tietää.

Vierailija
371/503 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko ☞ ☃ tietää.

Nythän on niin että lukemani on kasvanut kovasti... ; ) Hauskaa syksyä Teille kaikki "peräkammarin pojat" ja poikamiehet kolmannessa polvessa.

Vierailija
372/503 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ihan samat lukemat, vai oletkos Joulupukin muoria  rakastellut.. tai nainut kai olet. Et muuta, lultavimmin.

Vierailija
373/503 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko ☞ ☃ tietää.

Nythän on niin että lukemani on kasvanut kovasti... ; ) Hauskaa syksyä Teille kaikki "peräkammarin pojat" ja poikamiehet kolmannessa polvessa.

Ilmeisesti olet sinkkuna pyörinyt. Miten ihmeessä kestät noin vähällä seksillä, kun koko aikaa ei kumminkaan ole ollut naista noin pienellä lukemalla.  Itse ollut vakisuhteessa ja nainut n. 6000 kertaa.  Tuohon määrään ei olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta jatkuvasti uutta naista pokaamalla.

Vierailija
374/503 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko ☞ ☃ tietää.

Ilmeisesti olet sinkkuna pyörinyt. Miten ihmeessä kestät noin vähällä seksillä, kun koko aikaa ei kumminkaan ole ollut naista noin pienellä lukemalla.  Itse ollut vakisuhteessa ja nainut n. 6000 kertaa.  Tuohon määrään ei olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta jatkuvasti uutta naista pokaamalla.

Nythän on niin että Sinä et tajua näistä asioista yhtään mitään. Katsele kaikessa rauhassa onanian ahavoittamia kasvojasi siitä surkeasta taskupeilistäsi.... Hauskaa syksyä Sinullekin siitä huolimatta.

Vierailija
375/503 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalmanmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko ☞ ☃ tietää.

Nythän on niin että Sinä et tajua näistä asioista yhtään mitään. Katsele kaikessa rauhassa onanian ahavoittamia kasvojasi siitä surkeasta taskupeilistäsi.... Hauskaa syksyä Sinullekin siitä huolimatta.

Ai jaa, tainnut olla pidempäänkin puutteessa. Näin oletinkin. 

Vierailija
376/503 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sorru koskaan mihinkään "vakisuhteisiin." Puolivallattoman poikamiehen elämä sopii minulle kuin suutarin sormi sian perseeseen.

Juuri äsken TV-uutisissa oli tieto että Ranskan katollinen kirkko on hyväksikäyttänyt 260000 lasta. Mitähän hauskaa Afganistanin talebanit tekisi näille hurskaille kirkonmiehille?

Vierailija
377/503 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmanmies kirjoitti:

Minä en sorru koskaan mihinkään "vakisuhteisiin." Puolivallattoman poikamiehen elämä sopii minulle kuin suutarin sormi sian perseeseen.

Juuri äsken TV-uutisissa oli tieto että Ranskan katollinen kirkko on hyväksikäyttänyt 260000 lasta. Mitähän hauskaa Afganistanin talebanit tekisi näille hurskaille kirkonmiehille?

Talebanit nostaisi tämän kirkon papit lähimpään puhelinpylvääseen kuivamaan.

Vierailija
378/503 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan jousipyssymies pitäisi nostaa kuivumaan lähimpään puhelinpylvääseen. Turhaan kuluttaa veronmaksajien rahoja täysin turhiin oikeudenkäynteihin.

Vierailija
379/503 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on parasta puuman metsästysaikaa. Naiset kun kaipaavat syksyn pimeyteen kuumaa erotiikkaa... : )

Vierailija
380/503 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan