Onko 161 naista yhdelle miehelle paljon vai vähän?
Sain kesäkuulla, juhannuksena tuon täyteen. Pidänkö nyt kesän taukoa ja kalastelen sitten taas syksyllä lisää?
Kommentit (503)
Naisten ei tarvitse edes kilpailla. Muuten kuin ehkä joskus keskenään ja kovassa humalassa.
Suurimmalla osalla naisista on takaraivossa vain joko pesänrakennusvietti tai elättäjän hankkiminen.
Minä en ole sortunut kumpaankaan ansaan.
Vanha viidakon sanonta kuului: " Miksi ostaa koko lehmä jos vain maitoa haluaa?"
❤❤ ...Viikonloppu on aivan ovella, suhde kukoistaa toistaiseksi... ❤❤
Kertoo kyllä siitä, että tämä ukko on paaaaaska sängyssä. Ei ole kelvannut -kenellekään-.
Matkustamista pitäisi rajoittaa, mutta ainahan yksi mies voi yksin autolla matkustaa... :)
KOSKA:
Vanha viidakon sanonta kuuluu: " Miksi ostaa koko lehmä jos vain maitoa haluaa?"
❤❤❤ ...Viikonloppu on aivan ovella, suhde kukoistaa toistaiseksi... ❤❤❤
Tampere!
Tuo poliisihuumorin kehto.
kas kummaa onko palsta lopetettu?
Yes.... 161 naista on ihan hyvä luku. kuinkas vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Lumiukko ☞ ☃ tietää.
Nythän on niin että lukemani on kasvanut kovasti... ; ) Hauskaa syksyä Teille kaikki "peräkammarin pojat" ja poikamiehet kolmannessa polvessa.
Naiselle ihan samat lukemat, vai oletkos Joulupukin muoria rakastellut.. tai nainut kai olet. Et muuta, lultavimmin.
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiukko ☞ ☃ tietää.
Nythän on niin että lukemani on kasvanut kovasti... ; ) Hauskaa syksyä Teille kaikki "peräkammarin pojat" ja poikamiehet kolmannessa polvessa.
Ilmeisesti olet sinkkuna pyörinyt. Miten ihmeessä kestät noin vähällä seksillä, kun koko aikaa ei kumminkaan ole ollut naista noin pienellä lukemalla. Itse ollut vakisuhteessa ja nainut n. 6000 kertaa. Tuohon määrään ei olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta jatkuvasti uutta naista pokaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiukko ☞ ☃ tietää.
Ilmeisesti olet sinkkuna pyörinyt. Miten ihmeessä kestät noin vähällä seksillä, kun koko aikaa ei kumminkaan ole ollut naista noin pienellä lukemalla. Itse ollut vakisuhteessa ja nainut n. 6000 kertaa. Tuohon määrään ei olisi ollut pienintäkään mahdollisuutta jatkuvasti uutta naista pokaamalla.
Nythän on niin että Sinä et tajua näistä asioista yhtään mitään. Katsele kaikessa rauhassa onanian ahavoittamia kasvojasi siitä surkeasta taskupeilistäsi.... Hauskaa syksyä Sinullekin siitä huolimatta.
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalmanmies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumiukko ☞ ☃ tietää.
Nythän on niin että Sinä et tajua näistä asioista yhtään mitään. Katsele kaikessa rauhassa onanian ahavoittamia kasvojasi siitä surkeasta taskupeilistäsi.... Hauskaa syksyä Sinullekin siitä huolimatta.
Ai jaa, tainnut olla pidempäänkin puutteessa. Näin oletinkin.
Minä en sorru koskaan mihinkään "vakisuhteisiin." Puolivallattoman poikamiehen elämä sopii minulle kuin suutarin sormi sian perseeseen.
Juuri äsken TV-uutisissa oli tieto että Ranskan katollinen kirkko on hyväksikäyttänyt 260000 lasta. Mitähän hauskaa Afganistanin talebanit tekisi näille hurskaille kirkonmiehille?
Kalmanmies kirjoitti:
Minä en sorru koskaan mihinkään "vakisuhteisiin." Puolivallattoman poikamiehen elämä sopii minulle kuin suutarin sormi sian perseeseen.
Juuri äsken TV-uutisissa oli tieto että Ranskan katollinen kirkko on hyväksikäyttänyt 260000 lasta. Mitähän hauskaa Afganistanin talebanit tekisi näille hurskaille kirkonmiehille?
Talebanit nostaisi tämän kirkon papit lähimpään puhelinpylvääseen kuivamaan.
Norjan jousipyssymies pitäisi nostaa kuivumaan lähimpään puhelinpylvääseen. Turhaan kuluttaa veronmaksajien rahoja täysin turhiin oikeudenkäynteihin.
Syksy on parasta puuman metsästysaikaa. Naiset kun kaipaavat syksyn pimeyteen kuumaa erotiikkaa... : )
No asiaa siis - onkos naiselle tuo määrä hyvä, vaiko liian pieni? Kun naisasiaa piti puhua.