Miksi aikuinen nainen pätkäset hiuksesi?
Mikä monet naiset leikkaa vanhempana hiuksensa, alkaako ne oleen niin ohuet tj? Ihmettee.
Kommentit (47)
Voi miten olisikin ihana sellainen pitkä paksu kiiltävä kaunis tukka! Pitäisin! Mutta todellisuus: hento, helposti haurastuva, juiceleskismäinen roikkuva letti...siis ketä naista sellainen kaunistaa? Polkkapituus laineilla on kaunis, naisellinen ja kuohkea. Tämä on kompromissi, kun geenit antoivat minulle ohuen hiuslaadun ja vanhemmiten roikkuvan naaman :)
N54
Ei se juiceleskismäinen tukka siitä muutu paremmaksi leikkaamalla lyheksi. On vaan lyhyt juiceleskistukka :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se juiceleskismäinen tukka siitä muutu paremmaksi leikkaamalla lyheksi. On vaan lyhyt juiceleskistukka :D
Tuota... Juice Leskis -tukka ei ole lyhyt, se on pitkä ja päältä kalju. Jos sen leikkaa lyhyeksi, se ei ole enää Juice Leskis -tukka. Onko tämä ny selvä?
No mutta harvemmalla naisella on samanlainen kalju kuin Juicella oli. Vai onko joku nähnyt? Tais se Juicellakin olla loppuaikoina jo lyhyt. Eli oli siis lähes tukaton.
Koska itse pidän niistä ja tiedän sen ärsyttävän miehiä, mikäs sen parempaa :) :)
Itselläni on pitkät ja paksut hiukset. Vuodet ja elämä on tuonut niin paljon uusia asioita että suunnittelen vielä hetken kasvattamani hiuksia ja sitten leikkaan ne lyhyeksi koska haluan luovuttaa syöpälasten peruukkeja varten.
Itse olen vasta nuori, mutta yritän pitää pitkiä hiuksia ja jopa kasvattaa niitä lisää. Kuitenkin minulla on jo nyt ohuet hiukset, jotka kuivuvat nopeasti joten todella hankalaa hoitaa ja pitää hyvässä kunnossa. Joskus minulla oli lyhyet, kun kyllästyin niin hiusten huonoon kuntoon ja ajattelin, että leikataan pois sitten. Tuo lyhyt malli ei sitten kuitenkaan sopinut minulle ja nyt kun hiukset ovat taas puoleen selkään niin yritän jatkaa taistelua niiden kanssa. En tiedä sitten missä kunnossa ne ovat kun olen vanhempi, kun nyt jo aika huonot. Ja kaikkea on kokeiltu niin hoitoaineita, ravintolisiä, shampoita jne. Joistakin vähän apua. Kadehdin joskus äitini hiuksia kun hänellä ollut aina todella hyvät hiukset ja voittaa minut vieläkin.