Miten vähän päälle parikymppisillä on varaa 60 000€ autoihin?
Parissakin tapauksessa tiedän ettei vanhemmat ole kustantaneet, eivät ole hyväpalkkaisissa töissä, usein todella huonolla palkalla, eivät seurustele varakkaiden kanssa. Alla kuitenkin luxusautoja, bemareita, Audeja ja kalliinpia Volvon malleja? Ihme dilemma. Eikä vanhempien autoja, sillä heillä kymppitonnin kaarat.
Kommentit (28)
Juntit miettii miksi jollain on parempi auto kun itsellä. Kaikki mahdolliset muut syyt kuin se , että niillä olisi isommat tulot hyväksytään. On se vaikeeta olla wt kun kaikki maailman asiat hiertää.
Sama se on millä ajaa, maksaa aina 350€/kk
Moni 60 k€ auto on muutaman vuoden ikäisenä aika edullinen jo. Niitä ei kovin moni halua käytettynä. Sen takia ei kannata kahdehtii niitä kebabin veljeksiä vaikka ajavatkin hienoilla pemareilla. Siitä kun jotain hajoaa, niin sinne se kadun varteen jää ellei uuden pizzerian starttirahalla saa korjautettua.
Minulle rakastajani antoi yhden autoistaan (Jaguar) käyttööni. Mielelläni sillä ajelen.
Itse en kyllä tuhlaisi omia rahojani kalliin auton ostamiseen.
N22
Rahoituksella. Katso mainoksia: luottotietojakaan ei välttämättä tarvita eikä käsirahaa. Näin se usein toimii.
Joskus 80-luvulla invalidi sai huomattavan helpotuksen autoveroon joka 3. vuosi. Miten lie nykyään?
Äijät tuumaili, ettei autoa kannata pitääkään kuin 3v! Tämä mun tietämä tapaus oli töissä ja työmatka oli +20km/sivu. Hänellä oli puhevika ja jotain kehitysvammaa kai lisäksi. Mitään liikuntaongelmaa ei nähdäkseni ole vieläkään. Silloin vanhempansa hoitivat paperisodan joka auton ostamisen vuoksi. Nyt epäilen vanhempiensa olevan jo poissa enkä tiedä miten tyypillä sujuu.
Tiedän yhden 22v jätkän. Ajelee kalliilla farkku Audilla. On säästänyt kaikki mahdolliset rahat jostain 16v asti ihan autoa varten. Säästäväinen mies ja älykäs. Opiskelee rahakkaalle alalle. On rikkaasta perheestä, joten lahjarahat yms ovat olleet sen mukaisiakin, että on ollut mistä säästää.
Eipä joku teslakaan maksa hirveään montaa bitcoinia ja niitä sai todella halvalla vielä pari vuotta sitten