Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viisastelija Urheiluruudussa

Vierailija
13.07.2019 |

"Mä tiedän mun nimeni, mutta tiedätkö sinä sun työsi.." olishan sen voinut nätimmästi sanoa toimittajalle jos vahingossa sanoi haastateltavan nimen väärin.
Kyllä kyseisen äipän tytär tarvitsee sponsorirahoja, ei hyvää mainosta nuorelle kilpailijalle.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota muijaa edes haastateltiin?

"ettekö se tiedä kuka minä olen"

Vierailija
22/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyse siitä, ettei toimittaja tietäisi - ihan selvästi meni jännityksessä sanoissa sekaisin. Kertoo ihmisestä kaiken, että nuorelle toimittajalle piti v*ttuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen kevennys tai huumoria Ringalta?

Vierailija
24/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kysyä toimittajalta että loukkaantuiko hän Ringan käytöksestä ja sanoista. Olen satavarma että vastaus olisi: Ei, en loukkaantunut.

Tämä on taas näitä suomalaisten perisyntejä kun pitää nähdä kaikessa jotain negatiivista.

Vierailija
25/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja nuori poika, ei todennäköisesti edes aikaisemmin ole tiennyt, kuka Ringa Ropo ees on. Janne Isaksson nimeltään, svenska talande bättre folk todennäköisesti, vähäisellä työkokemuksella varustettu.

Vierailija
26/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn joka ei oo ikinä sanonu vahingossa mitään väärin työtilanteessa!

Vierailija
27/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan sil menkat?

Oli varmaan viimeks joskus kakskymmentä vuotta sitten. Vanha harppu.

Vierailija
28/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan sil menkat?

Oli varmaan viimeks joskus kakskymmentä vuotta sitten. Vanha harppu.

Joka on kasvattanut lapsestaan hienon ihmisen, urheilijan josta on vielä suomalaisille penkkiurheilijoille paljon iloa. Lahjakas nuori urheilija, joka voisi olla viikonloput ja illat ryyppäämässä ja harrastamassa muita paheita. 

Vierailija
29/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opettajani on/oli tämän Ringan täti tai Ringan sedänvaimo, enivei ihan on ihan sukurasite tuo käyttäytyminen.

ps. Ringa kävi meillä koulussakin esittäytymässä silloin '90-luvun alussa.

Vierailija
30/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo Ringa

Vierailija
31/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tossa, tyypillistä v-mäisen ihmisen käytöstä.

Häiritsi kyllä tuo toimittajan sönkötys, mutta en ite sanoisi päin naamaa että "osaatko hommaas ollenkaan".

Vierailija
32/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin klipin. Minusta Ringa meni vähän jäihin, kun toimittaja meni jäihin, ja yritti pelastaa tilannetta vitsillä. Vitsi vain ei toiminut, vaan kuulosti enemmän nenäkkäältä.

En antaisi ikävän ihmisen mainetta tämän perusteella. Kyseessä oli kahden ihmisen kömpelö sosiaalinen tilanne.

Vierailija
33/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon klipin uudestaan ja voi tosiaan olla että Ringa yritti vain keventää tilannetta. Tiedä häntä. Mut ne jotka arvostelee toimittajaa niin jokainen teistä on sanonut töissä jotain joskus vahingossa väärin. Se on saletti. Mutta ollaan siitä tietysti ihan hiljaa. Kiinnitetään mieluummin huomio muiden tekemiin virheisiin.

Vierailija
34/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No .ttu sen tyttö voitti just pronssia.

Vierailija
35/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No .ttu sen tyttö voitti just pronssia.

Pronssia ei voiteta vaan hävitään. Kulta on ainoa joka voitetaan.

Vierailija
36/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa minustakaan mitään kovin ihmeellistä ollut. Heitti vaan sellaisen ilkikurisen kevennyksen huumorismielessä minun mielestäni. Onnistuiko sitten siinä ihan täydellisesti, niin se onkin sitten toinen juttu. Ihan asiallisesti mielestäni hoisi haastattelun noin muuten. Lopun nauramisestakaan on paha mennä sanomaan, että naurahtiko hän haastattelijalle, tilanteelle, heitolleen ja vai mille. Jotkut nauraa hermostuneenakin jne. Odotin paljon pahempaa keskustelun perusteella.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
37/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän turhan töykeä oli kommentti nuorelle kesätoimittajalle, joka oli myös innoissaan tilanteessa. Sekoitti siis hetkessä äidin ja tyttären nimet, "Äiti Ella Junnila - Ringa Ropo" nopeasti korjasi, ja tämä kokee sopivaksi nolata toimittajan. "Mä tiedän kyllä mun nimen, mutta en tiedä osaatko sä sun asiaa" :o Riemun hetkelläkin kykenee näin iloiseen vastaukseen. Olisi vain todennut "tässä ollaan kaikki yhtä sekaisin" tai jotain ja nauranut päälle... Ei olisi tarvinnut noteerata ollenkaan.

Ymmärrän että on olemassa ammattitaidottomia toimittajia, mutta tässä tuskin oli kyse siitä.