Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Subway vai Vapiano terveellisempi?

Vierailija
13.07.2019 |

Whole Foods -hullu ystäväni tulee Jenkeistä pariksi päiväksi Suomeen ja lupasin viedä hänet lounaalle. Syön yleensä arkena työpaikan ravintolassa enkä käy muutenkaan ulkona syömässä. Nuo kaksi tarjoavat googletuksen perusteella suht tavallista mutta terveellistä apetta nirsollekin kuten minulle. Kun kaverin terveysintoilun ja nirsouteni lisäksi ei ole mitään ruokarajoitteita niin kummassa olisi edustavampaa lounastaa? Luultavasti maanantaina.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIis pitääkö ruoan olla vegaanista?

Ei tarvitse.

Vierailija
22/25 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annes vege ja silvoplee. Molemmissa painon mukaan, yleensä menee n. 10-15e eli eipä ole kallisra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Luulin että Subway on suomalainen :D Mutta kiitos! Tuli monta ehdotusta! Pupusta välittyy jotenkin ainakin terveellinen vaikutelma (kyllä, olen mainosten uhri...). Miten tuo Fisken -ravintola, onko täyttä lounasaikaan kun on ihan Kampissa?

Ap

Subwayssa ei ole mitään suomalaista, ei mitään! Ilme, kalusteet, valaisimet kaikki on jenkkitavaraa. Jopa patongit tuodaan jäisinä ulkomailta! Ja niissä on se outo tuoksu tai haju, kuten itse sen koen. Lihat, leikkeleet, ulkomaista tavaraa. Jos pidät "merenelävistä", se on lihottavaa turska-majoneesi sekoitusta.

Itse en tyydytä nälkääni Subwayn pullilla, lihomisen voi aloittaa helpomminkin. Salaatit ovat sitä samaa mitä noutopöydissä laitetaan esille missä hyvänsä mättöruokapaikassa. Nykyisin vältän tällaisia pikaruokakuppiloita. Etenkään kun eivät ole suomalaisia.

Vierailija
24/25 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tripadvisor.com/Restaurants-g189934-c10679-Helsinki_Uusimaa…

Top10-listalle päässyt moni ketjussa jo ehdotettukin.

Vierailija
25/25 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapiano on ihan teinimesta. Jotkut menee sinne vahtaamaan, kun halpatyöntekijä vatkaa spagaattia ja truuttaa ketsuppia kylkeen. Aikaa prosessiin kuluu 30 minuuttia, mutta on 20 euron arvoista.