Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen on ihastunut sinuun?

N31
13.07.2019 |

Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen (ei välttämättä oma) on korvia myöten ihastunut/rakastunut/hulluna sinuun?

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten typerännäköistä kun joku nainen on tietämätön olemattomasta viehätysvoimastaan ja yrittää flirttailla. Toisaalta näistä saa hyvät naurut kavereiden kanssa.

Ilmainen neuvo naisille: kaikista naisista ei ole flirttaamaan, vaikka naistenlehdet niin väittäisivätkin.

Tai sitten niin, että mies ottaa sen hymyn ja ystävällisyyden flirttailuna tyyliin: enkö mä ole ihana. On olemassa mun mielestä kahdenlaista flirttiä, tahallista ja tahatonta, joka voi vain vaikuttaa joltain iskemiseltä, vaikka ei ole tarkoitus olla mitään liehittelyä.

Kääk, esim. voiko moin sanominen hymyn kera olla flirttailua, toivottavasti ei, vaikka jos on tilanne nuorempi mies ja vanhempi nainen, saattaa mies heti röyhennellä rintaa ja ajatella niin.

Harvemmin nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista pl. äitiongelmaiset.

Vierailija
122/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on liiallista lähestymistä töissä? Onko tervehtiminen ok? Entä hymyily tai työtehtävissä auttaminen? Lounastaminen yhdessä?

Se TYÖpaikka, eikä mikään seuranhakumesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on liiallista lähestymistä töissä? Onko tervehtiminen ok? Entä hymyily tai työtehtävissä auttaminen? Lounastaminen yhdessä?

Naisille on ilmeisen vaikeata tajuta tätä? Ja sitten itkevät pienemmistä palkoista...

Vierailija
124/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa kun en tiedä onko joku ihastunut minuun. Mistä sitä tietää? Jos joku hymyilee minulle ni ei hän ole ihastunut minuun vaan pelkästään ystävällinen. Mutta voisin kuvitella että se olisi kyllä mukava tunne, kun tietäisi jonkun ihastuneen minuun. 

Älkää nyt miehet olko myös niin pöljiä, että hymyt tai jopa flirttailevat katseet tarkoittaisi, että nainen on heti rakastunut tai valmis repimään sut ovelta suoraan makkariin ja hommiin. Joskus voi tulla vähän flirttailtua esim. katseella ilman taka-ajatuksia tai ilman tarkoitusta. Tai sitten se on sellaista: "ei tuokaan olis hassumpi koittaa", mutta ei ole mitään suoraa toivetta tai aikomusta toteuttaa kokeilua, varsinkin jos kummatkin tai vaikka vain toinen on varattu. Parempi ettei mitään varmaa luule rakastumisesta tai muusta sutinasta, ellei tule ihan selvää kutsua siihen. Olen tullut siihen tulokseen, että ei se niin haittaa, jos vaikka vähän tulee flirttailtua tahattomasti, parempi sekin kun yrittää olla mahdollisimman vakava ja asiallinen ettei toinen vaan vahingossa luule, että on joku syöjätär.

Eli leikit toisen tunteilla testataksesi omaa viehätysvoimaasi. Sulla ei ole itsetunto kunnossa, kun tarvitset siihen pönkitystä jollakin teinimäisellä toiminnalla. Käytöksesi on ala-arvoista ja lapsellista.

Äh, en tarkoittanut mitään sellaista, että annetaan tahalleen ymmärtää jotain. Ehkä flirttailu on väärä sana, mutta joskus voi tulla sellaista tahatonta flirttailua, varsinkin jos mies on miellyttävän tuntuinen tai muuten vaan sattuu itse olemaan sellaisella päällä. Tarkoitan ihan vaan silmiä, hymyä, ilman että on mitään selvää sanallista tai sanatonta flirttailua. Joku voi ottaa sen turhaan iskemisenä, ja ei se ole kiva, varsinkin jos kyseessä varattu henkilö. Itse en ikinä lähtisi iskemään varattua miestä, joten en halua, että joku ajattelisi musta niin.

Vierailija
125/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssit ovat aina sieltä syvältä.

Vierailija
126/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on ilmeisen vaikeata tajuta tätä? Ja sitten itkevät pienemmistä palkoista...

Ai naistenko se onkin vaikeaa tajuta? Minä olen joutunut kärsimään ahdistelevista miestyökavereista (on puristettu jopa perseestä ja puhuttu alatyyliin), joiden on vaikeaa ymmärtää sitä, että työpaikalla naistyöntekijällä on oikeus koskemattomuuteen, vaikka olisikin viehättävän näköinen.

Vierailija
127/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuttiin ihastumisista, eikä seksuaalisesta häirinnästä.

Vierailija
128/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mimmi on timmi ja kaunis niin hyvältä. Jos on vanha ja ruma niin oksettaa.

Vierailija
129/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valtaosin hyvin lämmittävää, koska ihastuneen naisen olemus ja katse jotain niin lumoavan kaunista. Nainen ikäänkuin puhkeaa kukoistukseensa.

Itse olen pohjimmiltaan aika ujo, vaikka ulospäin näytän hyvinkin itsevarmalta. Tämän takia olen hyvin otettu, jos/kun nainen uskaltaa itse olla rohkeasti aloitteellinen.

Tämä tosin on nykyään aika harvinaista herkkua, koska olen jo keski-ikäinen mies...

Vierailija
130/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että monikaan mies on otettu, jos ihastunut nainen on ruma tai muuten ei-toivottu tapaus, kuten jos mies on parisuhteessa tai ihastuneen naisen käytös häiritsee esim. juuri työpaikalla.

Vierailija
131/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto: Hyvät naiset jättäkää ne miehet nyt vaan rauhaan. Ilmiselvästi teidän ihastumisia ei miesten mielestä kaivata, varsinkaan jos et ole missin mitoissa, nuori ja hehkeän kaunis. Muut ovat ilmeisesti säälittäviä tapauksia.... Koskeeko tää myös muuta reviiriä kuin työpaikkaa? Ilmeisesti.

Vierailija
132/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto: Hyvät naiset jättäkää ne miehet nyt vaan rauhaan. Ilmiselvästi teidän ihastumisia ei miesten mielestä kaivata, varsinkaan jos et ole missin mitoissa, nuori ja hehkeän kaunis. Muut ovat ilmeisesti säälittäviä tapauksia.... Koskeeko tää myös muuta reviiriä kuin työpaikkaa? Ilmeisesti.

Oma vaatimaton mielipiteeni on se, että naiset tehkööt, mitä haluavat, mutta työpaikoilla voisivat käyttäytyä aikuismaisesti. Itse ainakin käyn töissä elättääkseni perheeni, enkä kaipaa siihen kylkeen mitään draamaa.

Vierailija
133/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta/tilanteesta. Esimerkiks kun huomasin nykyisen tyttöystäväni olevan ihastunut muhun, se tuntui tosi hyvältä ja imartelevalta. Tuli onnekas fiilis kun niin upee, fiksu ja mukava nainen kestä olin itekkin kiinnostunut tunsi samoin :) Yleisesti ottaen se on muutenkin ihan imartelevaa mutta voi mennä kiusalliseks joissain tapauksissa. Itellä kokemus siitä kun työkaveri ihastui muhun vaikka mulla tosiaan on jo maailman paras nainen eikä pienintäkään intressiä vaihtaa häntä koskaan kehenkään :) Koitin ystävällisesti torjua, muttei tuntunut tulevan asia ihan selväks heti työkaverille ja se aiheutti aika paljon kiusallista fiilistä. Onneks sittemmin kaikki ollut ok ja on pystytty jatkaan työkaveruutta/kaveruutta ihan niinkun ennenkin.

Toinen negatiivinen kokemus on kun joskus vuosia sitten mulla oli yli-innokas ihailija :D En ollu varattu sillon ja jonkin ajan kuluttua kiinnostuin vähän takaisinkin päin, mutta huomasin aika pian että ei, ei tää oo mulle sopiva tyyppi. Se ei kuitenkaan naista miellyttänyt vaan hän aika epätoivoisesti koitti saada mua muuttamaan mieleni eikä meinannut millään antaa periksi :D Oli rasittavaa ja vaivaannuttavaa mutta koitan olla ymmärtäväinen, koska hänellä ei ollut kaikki kunnossa mielenterveyden/itsetunnon kanssa niin se varmaan heijasti... Oon kuullut yhteisiltä tutuilta, että nykyään hänellä menee ihan hyvin elämässä ja uskon ettei enää käyttäytyis samoin. 

M27

Vierailija
134/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta ja imartelevalta. Se lisää kiinnostustani häneen ja saatan itsekin ihastua.

Suhde on kahden kauppa. Enemmän kuin ulkonäkö vaikuttaa että toinen osoittaa pitävänsö sinusta aidosti. Tällöin on helppo ihastua itsekin.

Vierailija
135/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vastanneissa miehissä sellaisia, jotka harrastavat itse flirttiä huvikseen ja sitten inhoavat, kun nainen ihastuu ja jää roikkumaan? Siis miehiä, jotka ovat piristäneet päiväänsä flirtillä ja sitten eivät pidäkään seurauksista?

Tuntuu oudolta, että ksikki olisivat aina olleet itse ihan neutraaleja ja silti saavat suunnilleen ahdistelijan niskaansa.

Vierailija
136/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, kun pelottaakin lukea näistä yksipuolisista ihastuksista. Vaikuttavat suoraan sanoen sairailta ja epätoivoisilta naisilta.

Vierailija
137/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä.

Vierailija
138/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavalta. Olen homo ja halveksin sekä vihaan naisia.

Vierailija
139/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, kun pelottaakin lukea näistä yksipuolisista ihastuksista. Vaikuttavat suoraan sanoen sairailta ja epätoivoisilta naisilta.

Kuulostat pahasti kiintymyssuhdehäiriöiseltä ihmiseltä. Ei ihastumisessa ole mitään pahaa, se on ihana tunne. Eikä yksipuolisessa ihastumisessa ole mitään pahaa, vaikka yrität siitä sellaista tehdä. Sitä sattuu kaikkien elämässä, että toisinaan ihastuksen tunne ei ole molemminpuoleista. Paitsi tietysti niiden ihmisten kohdalla, jotka ovat tunne-elämältään niin lukossa ja traumatisoituneita, että herkkyyden sijaan ihailevat kovuutta, koska itsensä likoon laittaminen sattuisi liikaa ja muistuttaisi vanhoista traumoista hylätyksi tulemisen ja siitä syntyneen häpeän suhteen. Pelkäät omaa häpeääsi niin paljon, että yrität ulkoistaa sitä epätoivoisesti kaikkiin muihin.

Vierailija
140/226 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli työpaikallaan tällainen kyttääjänainen. Mitä tahansa kaverini teki, niin tämä nainen seurasi silmä kovana kaverini työntekoa. Reilun vuoden päästä nainen rupesi hymyilemään ylinäyteltyä iskemishymyä ja vinkkaamaan silmäänsä kaverilleni. Seuraavassa vaiheessa löyttäytyi seuraan tekemään tikusta asiaa ja häiritsi kaverini työntekoa. Kaverini oli pakko tiuskaista naiselle, jotta pääsisi eroon tästä. Seuraavana päivänä kaverini olikin sitten esimiehen puhuttelussa.

Esimies kuitenkin kaverini onneksi ymmärsi yskän ja oli itsekin pitänyt tätä naista hieman outona. Nainen passitettiin toiseen kohteeseen ja kaverini sai jatkaa työntekoaan rauhassa.

Ilmeisen reppana tapaus oli kyseessä, kun vuoden tuijotteli ja sitten rohkaistui pitämään kaverini sanoin "helvetin pelottavaa silmäpeliä".