Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen on ihastunut sinuun?

N31
13.07.2019 |

Mies, miltä tuntuu, kun joku nainen (ei välttämättä oma) on korvia myöten ihastunut/rakastunut/hulluna sinuun?

Kommentit (226)

Vierailija
161/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miestäni katseli nainen töissä ja mies lopulta meni sanomaan naiselle, ettei kiinnosta. Nainen suuttui tästä ja kielsi kaiken. Ei ole helppoja tilanteita.

Herranjestas mihin tilanteeseen nainen joutui, hän ei ole ollutkaan ihastunut. Ajatelkaa vähän nokkaanne pidemmälle ennen kuin toimitte. Vai katseli hän miestäsi, sepä todella merkityksellistä.

Vierailija
162/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes punastelu ei ole aina merkki ihastumisesta vaikka varmana pidetään. Ujo punastelee kaikkien kanssa. Rajoittakaa vähän tulkintojanne, katsoakaan ei saisi. Minä katselen ihmisiä jotta pääsen sisään heidän ajattelumaailmaansa, heissä on jotain vierasta ja mietityttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vastanneissa miehissä sellaisia, jotka harrastavat itse flirttiä huvikseen ja sitten inhoavat, kun nainen ihastuu ja jää roikkumaan? Siis miehiä, jotka ovat piristäneet päiväänsä flirtillä ja sitten eivät pidäkään seurauksista?

Tuntuu oudolta, että ksikki olisivat aina olleet itse ihan neutraaleja ja silti saavat suunnilleen ahdistelijan niskaansa.

Lähes kaikki naiset kyllä harrastaa tätä, paitsi että sehän on aina miehen kuvitelmaa ja nainen oli vain normaalin iloinen ja sosiaalinen.

Vierailija
164/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani oli työpaikallaan tällainen kyttääjänainen. Mitä tahansa kaverini teki, niin tämä nainen seurasi silmä kovana kaverini työntekoa. Reilun vuoden päästä nainen rupesi hymyilemään ylinäyteltyä iskemishymyä ja vinkkaamaan silmäänsä kaverilleni. Seuraavassa vaiheessa löyttäytyi seuraan tekemään tikusta asiaa ja häiritsi kaverini työntekoa. Kaverini oli pakko tiuskaista naiselle, jotta pääsisi eroon tästä. Seuraavana päivänä kaverini olikin sitten esimiehen puhuttelussa.

Esimies kuitenkin kaverini onneksi ymmärsi yskän ja oli itsekin pitänyt tätä naista hieman outona. Nainen passitettiin toiseen kohteeseen ja kaverini sai jatkaa työntekoaan rauhassa.

Ilmeisen reppana tapaus oli kyseessä, kun vuoden tuijotteli ja sitten rohkaistui pitämään kaverini sanoin "helvetin pelottavaa silmäpeliä".

Miten pidetään minkäänlaista silmäpeliä yksin? Sen kun vaan ei reagoi mitenkään .

Vierailija
165/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillinen ketju kun näitä ihastumisia ei kyseenalaista kukaan vaan kaikki naiset ovat olleet ihastuneita vastanneisiin miehiin. Jos naisilta kysyttäisiin samaa, miltä tuntuu kun joku mies on ihastunut sinuun, niin vastaukset olisivat tyyppiä kuvittelet, ei ole ihastunut, mistä tiedät, en usko jne.

Miksi näitä miesten kokemuksia pitäisi mielestäsi epäillä? Onko miehet mielestäsi kaikki jotain nepsyjä, jotka ei osaa lukea toisten tunteita ja käytöstä? Toki on tapauksia, joissa toinen osapuoli lukee normaalin ystävällisyyden ja kohteliaisuuden kiinnostukseksi tai flirtiksi, mutta kaipa näitä käy ihan sukupuolesta riippumatta

Kyllä naisena voin ihan rehellisesti kertoa monenkin miehen ihastuneen minuun. Siis tavalla, että olisi valmis viemään tuttavuutta/ kaveruutta pitemmälle. Kun itse ei ole ihastunut ,tämä tuntuu tosi pahalta sekä itsen että sen toisen takia. Kun myös itse on kiinnostunut niin kyllähän se toisen ihastuminen ja tunteisiin vastaaminen on ihanaa.

Vierailija
166/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillinen ketju kun näitä ihastumisia ei kyseenalaista kukaan vaan kaikki naiset ovat olleet ihastuneita vastanneisiin miehiin. Jos naisilta kysyttäisiin samaa, miltä tuntuu kun joku mies on ihastunut sinuun, niin vastaukset olisivat tyyppiä kuvittelet, ei ole ihastunut, mistä tiedät, en usko jne.

Miksi näitä miesten kokemuksia pitäisi mielestäsi epäillä? Onko miehet mielestäsi kaikki jotain nepsyjä, jotka ei osaa lukea toisten tunteita ja käytöstä? Toki on tapauksia, joissa toinen osapuoli lukee normaalin ystävällisyyden ja kohteliaisuuden kiinnostukseksi tai flirtiksi, mutta kaipa näitä käy ihan sukupuolesta riippumatta

Kyllä naisena voin ihan rehellisesti kertoa monenkin miehen ihastuneen minuun. Siis tavalla, että olisi valmis viemään tuttavuutta/ kaveruutta pitemmälle. Kun itse ei ole ihastunut ,tämä tuntuu tosi pahalta sekä itsen että sen toisen takia. Kun myös itse on kiinnostunut niin kyllähän se toisen ihastuminen ja tunteisiin vastaaminen on ihanaa.

Kommentti liittyi palstan tapaan millaisia vastauksia naiset tällaisista ihastumiskyselyistä saavat.

Vierailija
167/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti liittyi palstan tapaan millaisia vastauksia naiset tällaisista ihastumiskyselyistä saavat.

Uskooko joku tosiaan, että joku "tuntuu aivan s-tanan ärsyttävältä ja v-ttumaiselta" olisi miehen kirjoittama kun kysytään että miltä naisen ihastuminen tuntuu? Sitten sama varmaan kirjoittaa että "nonnih! tässä se nähdään ettei kannata ihastua tai tehdä aloitteita miehille!".

Vierailija
168/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vastanneissa miehissä sellaisia, jotka harrastavat itse flirttiä huvikseen ja sitten inhoavat, kun nainen ihastuu ja jää roikkumaan? Siis miehiä, jotka ovat piristäneet päiväänsä flirtillä ja sitten eivät pidäkään seurauksista?

Tuntuu oudolta, että ksikki olisivat aina olleet itse ihan neutraaleja ja silti saavat suunnilleen ahdistelijan niskaansa.

Lähes kaikki naiset kyllä harrastaa tätä, paitsi että sehän on aina miehen kuvitelmaa ja nainen oli vain normaalin iloinen ja sosiaalinen.

Naisella on aina oikeus siirtää vastuu miehelle, kun naisen aloittamat asiat menee pieleen ja liian ahdistavaksi. Kuten vaikka "viaton" flirttailu jonka takia mies sitten ihastuu ja jää roikkumaan.

Vierailija
169/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään, kun itse en ole ollut yhtäaikaisesti koskaan naiseen ihastunut.

Vierailija
170/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheeni on muutamakin nainen ihastunut. Ja tuedän mieheni ihastuneen muutamaankin naiseen. On kova flirttailemaa naisten kanssa. Viimeisimmälle on lähetellyt työ viestejäkin lisämausteella "onko ikävä" ja kun oltiin eri työmailla niin "petyitkö?"

Eli ilmeisen hyvältä tuntuu...

Vierailija
171/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tyhmyys suomessa onko missää muualla sellaista.

Vierailija
172/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän kysymyksenasettelu on täysin toinen. Yleensä kysymys kuuluu, että onko tämä ihminen nainen tai mies ihastunut minuun, koska käyttäytyy ja tekee näin ja näin. Useimmiten tämä kiinnostuksen kohteena käytös ei viittaa mihinkään ihastumisen vaan on kysyjän toiveajattelua. Tässä keskustelussa pidetään lähtökohtana sitä että nainen on selkeästi ihastumisensa ilmaissut. Keskustelun lähtökohta on siis täysin toinen.

Vierailija
173/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes punastelu ei ole aina merkki ihastumisesta vaikka varmana pidetään. Ujo punastelee kaikkien kanssa. Rajoittakaa vähän tulkintojanne, katsoakaan ei saisi. Minä katselen ihmisiä jotta pääsen sisään heidän ajattelumaailmaansa, heissä on jotain vierasta ja mietityttävää.

Minua ainakin ällöttää, jos joku vieras katselee minua.

Vierailija
174/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikalla pitäisi jotain muuta työntekijää erityisesti katsella, ellei sitten kyseessä ole joku koulutustilanne? Tehkää töitänne ja töllöttäkää vapaa-ajalla.

Vierailija
175/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpaikalla pitäisi jotain muuta työntekijää erityisesti katsella, ellei sitten kyseessä ole joku koulutustilanne? Tehkää töitänne ja töllöttäkää vapaa-ajalla.

Työpaikka on siitä kettumainen paikka että siellä ei oikein voi mennä sanomaan V******ko tuijotat. Jossain muualla näin voi tehdäkin.

Vierailija
176/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Riippuu tietty siitä, että onko itse varattu ja onko toiseen suuntaan kiinnostusta.

Jos on kovin aktiivinen nainen kun on itse varattu eikä kiinnosta, niin siitä tulee ihan psyko vaikutelma.

Myöskin kun se oma partneri saa tietää, niin tulee kahdesta suunnasta lunta tupaan vaikka mitään syytä ei ole.

En se mitään kivaa ole.

Toki on ollut fiksujakin, jotka tajuaa vetäytyä ajoissa, mutta on ollut psykojakin. 

Psykot eivät yleensä itse tajua olevansa psykoja. Joskus sitä toivoisi, että näillä olisi joku varoitustarra otsassa.

Vierailija
177/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu siitä, kuka on ihastunut. Luultavasti se olisi ahdistavaa ja epämukavaa, mikäli minulla ei olisi samanlaisia tunteita häntä kohtaan. Ja varsinkin silloin, jos olisin itse varattu.

Olen aivan samaa mieltä.

Vierailija
178/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi te miehet ootte urpoja. Muhun on olluy vaikka ja kuka mies ihastunut. Must se on aina ollu hauskaa ja vähän söpöäkin. Yhden sain sattumalta vahingossa tietää.. harmi, että olin silloin vielä niin alaikäinen ja se mies oli n 30 v. Huoh.. sillä olis varmaan ollut hyvä k yrpä. No sai varmasti paremman naisen kuin mä miehen. Ainakin näin olen kuullut. Haaveilin kyllä s eksistä sen kanssa. Aloin melkein tykästymään siihen, mutta niin vaan karkas naimisiin toisen naisen kanssa. Ei jaksanut odottaa mua 🙄😭

Taidat olla vieläkin teini?

Vierailija
179/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivautuneelta, koska se nainen on yleensä joku, jonka ei haluaisi ihastuvan itseensä. Siinä tilanteessa on viisainta esittää tyhmää ja töksäyttää jotain sopimatonta, niin vaaleanpunaiset possunkuvat haihtuvat naisen mielestä edes hetkeksi.

Toimii kyllä hyvin, jos nainen ei ole joku mielenterveyspotilas.

Vierailija
180/226 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi te miehet ootte urpoja. Muhun on olluy vaikka ja kuka mies ihastunut. Must se on aina ollu hauskaa ja vähän söpöäkin. Yhden sain sattumalta vahingossa tietää.. harmi, että olin silloin vielä niin alaikäinen ja se mies oli n 30 v. Huoh.. sillä olis varmaan ollut hyvä k yrpä. No sai varmasti paremman naisen kuin mä miehen. Ainakin näin olen kuullut. Haaveilin kyllä s eksistä sen kanssa. Aloin melkein tykästymään siihen, mutta niin vaan karkas naimisiin toisen naisen kanssa. Ei jaksanut odottaa mua 🙄😭

Taidat olla vieläkin teini?

Suurin osa naisista on ikuisia teinejä.