Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva puree. Apua!!

26.05.2006 |

Meidän poika on saanut ekat hampaat ja on nyt sitten myös keksinyt, että äiskää on kiva puraista imetyksen lomassa. Onko mitään ideoita? Pelottaa, että imetyksestä ei tule kohta enää mitään kun saa nännit verillä olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sille voi mitään jos imetys ei sitten enää suju.Kuinka vanha lapsesi on?

Vierailija
2/7 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi vielä lopettaa imetystä. Kurjaa.

Olisiko kellään mitään vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUn vauva puree, purista hellästi mutta varmasti hänen sieraimensa kiinni (= purista nenästä). Tällöin vauvan on avattava suunsa, jotta saisi happea ja päästää irti rinnasta. Jouduin tekemään tämän muutaman kerran ja sitten vauva oppi ettei rintaa ole kiva purra. Ikää nyt 10 kk ja imetän edelleen. Tämän vinkin sain imetystukihenkilöltä aikoinaan.

Vierailija
4/7 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä 10kk vanha tytär. Tyttö pureskeli ikenillä aiemmin ja kk sitten sai ensimmäiset hampaansa ja alkoi pureskella. Teki lakon myös yhdeksi illlaksi kun ilmeisesti säikähti kun äiti kiljahti kivusta.... Meillä auttoi kun vaihdoin imetysasentoa. Nyt typy syö napa napaa vasten istuen, tai siis makaa minun mahan päällä. Rauhotin myös imetystilanteen niin että oon tytön " omaisuutta" imetystilanteen ajan. Katsekontakti myös ja eipä ole enää pureksinut äitiä :)

Päivi

Vierailija
5/7 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puri, kun ei ollut nälkä eli lopetin imettämisen, kun puraisi ja yritin uudelleen myöhemmin. Minä myös huudahdin, kun ekan kerran puri ja pelästyi niin, että oli päivän imemättä. Meillä hampaat tuli 6 kk ja edelleen imetän poika nyt 8 kk. Niin puree myös, jos puhun samaan aikaan, kun imetän...

Vierailija
6/7 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy testata, toivottavasti poika lopettaa äiskän puremisen :o)

Vierailija
7/7 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntelen sormen vauvan suunpielestä ienten väliin niin saan nännini ehjänä pois. Lopetan myös imetyksen jos vaan puree ja sanon että ei saa purra, sattuu äitiä ja laitan rinnan piiloon. Toki pojalla ikää nyt 11kk ja ymmärtää paremmin puhetta, eri asia uskooko...