Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
281/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Varmaan vähän sama asia kuin jos ei seisoisi ollenkaan. Itse seurustelin täydellisen miehen kanssa, jolla oli yksi pikku ongelma: ei seiso. Asiaa yritettiin useita kertoja ja oli apuvälineitä yms. Mutta kun ei asia korjaantunut niin erohan siitä tuli. Ja jälkeenpäin ajatellen hyvä oli että erottiin, lopulta tuollainen aiheuttaisi vaan myöhemmässä vaiheessa ensin pihtaamista ja läheisyyden loppumisen ja lopulta ero kuitenkin. Se on kumma kun miehet tuppaa syyttämään näistä pihtaamisesta vaikka väittäisin sen olevan lähes aina miehen vika. Nainen pihtaa seksiä, jos ei itse saa siitä mitään iloa. Ennen pihtaamista asia on aina kerrottu miehelle, mutta mies ei vaan usko ja jatkaa huonoa seksiä. Tämän kerroin, koska miehet täällä haukkuu pinnalliseksi ja vaatii että pitäisi vaan olla vaikka seksi on huonoa. Näin niitä pihtareita tehdään.

Juuri niin. Itse laitoin vaimon pihalle kun alkoi lihomaan ja seksi lopahti. Lihominen naisella on ihan sama kuin erektion loppuminen miehellä - ja miehen erektio saattaa lopahtaa jos vaimo on lihava. Siinä vaiheessa ei kannata enää tunteilla vaan laittaa vaimo pihalle. Nyt on hoikka kumppani ja seisokki on aina taattu.

-Mies52

No nyt sä yleiseit liiaksi, osa miehistä tykkää tuhdeista ja seisokki jää jos nainen on hoikka. Ksuneusihanne riippuu ihan ihmisestä, oma veljeni haluaa aina ison tytön. Itse olen hoikka nainen. Kyllä se seisokki myös on vähä huono, jos se riippuu ulkonäöstä. Tulee impotenssi-ongelma myöhemmin kuitenkin.

Mulla on laaja kaveripiiri miehiä - eri taustoilla ja koulutustasoilla duunarista tohtoriin - eikä KUKAAN heistä syty millään tavoin lihavista tai "tuhdeista" ja "kehopositiivisista" naisista. Ei vaan seiso, jos pitää toisen ulkomuotoa vastenmielisenä. Se on totuus. Ja kun harmittaa, että aiemmin niin hoikka ja lihaksikkaan jäntevä nainen on muuttunut vuosien saatossa rannalla loikoilevaksi hylkeeksi, niin ei sekään juuri mieltä kohenna. 

-Mies52

Voi hassua. Kuitenkin me läskit naiset mennä nussutellaan niin, että lätinä vaan kuuluu. Ikäni olen lihava ollut, mutta seksittä ei ole tarvinnut koskaan olla. Eikä ole myöskään ollut koskaan miestä, jonka kanki ei kovana pysyisi. Pitää iskeä miehiä, joilla on normaali lipido. 😁

Kiitos mielikuvasta läskien lätinä

hyi helvetti

Vierailija
282/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ja tälläsiä ongelmia, voi jeesus sentään. Tässäkin huomaa kuinka surkeita tapauksia suurin osa ihmisistä on, peitellään kyllä autoilla ja taloilla vajavaisuuksia ja ongelmia. Kuinka säälittävää voi olla, että yli 40v mies ei osaa naista tyydyttää ja kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta? Voi herranjumala, helposti pystyy paukuttamaan kun kani sen 15-20min ja hitaammin keinutellen 45-60min ja tähän päälle vielä esilämmittelyt. Koko touhuun menee melkein aina yli tunti. Harrastakaa liikuntaa ja opetelkaa hallitsemaan omaa kehoanne.

T: M40

Saisko sut lainaksi?

N 40

Tottahan toki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sekään kyllä hyvä ole, jos mies ei laukea mihinkään r*.  Kokemusta siitäkin. Mutta saanpa ainakin hyvän p*.

Vierailija
284/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla kaikilla läskeillä kyllä riittää vientiä  vaikka kuinka paljon ja ikääkin olisi 60v ja läskit lotisee. Läski se vaan lotisee ja lotisee ja lotisee, hiki virtaa ja kainalot haisee, hinkkien alla hiertymiä ja alapää helteillä on kuin komposti mutta vientiä riittää, nuoret miehet roikkuu kiinni kun läski se vaan lotisee aamusta iltaan.

Kyllä lotisee!

Vierailija
285/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että on ihmisiä jotka yllättyy siitä että nainen ei halua olla vaan reikänä miehelle. Apua. Kauheen kiva hei ensin kiihottua ja sit kun alotetaan niin kaikki onkin jo ohi. Sit vaan suihkuun masturboimaan vai? Varmaan kiinnostaa ihan hirveesti muutaman kerran jälkeen.

Tässä on syy haluttomiin naisiin ja "pihtaamiseen". Miehet eivät vain millään halua tunnustaa tätä vaan ongelma vyörytetään naisen viaksi.

Vierailija
286/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelua. Peukalo ja etusormi ympärille, kevyt puristus, peukalo painaa reitin tukkoon juuri ennen laukeamista (ei kovaa).

Vierailija
287/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Varmaan vähän sama asia kuin jos ei seisoisi ollenkaan. Itse seurustelin täydellisen miehen kanssa, jolla oli yksi pikku ongelma: ei seiso. Asiaa yritettiin useita kertoja ja oli apuvälineitä yms. Mutta kun ei asia korjaantunut niin erohan siitä tuli. Ja jälkeenpäin ajatellen hyvä oli että erottiin, lopulta tuollainen aiheuttaisi vaan myöhemmässä vaiheessa ensin pihtaamista ja läheisyyden loppumisen ja lopulta ero kuitenkin. Se on kumma kun miehet tuppaa syyttämään näistä pihtaamisesta vaikka väittäisin sen olevan lähes aina miehen vika. Nainen pihtaa seksiä, jos ei itse saa siitä mitään iloa. Ennen pihtaamista asia on aina kerrottu miehelle, mutta mies ei vaan usko ja jatkaa huonoa seksiä. Tämän kerroin, koska miehet täällä haukkuu pinnalliseksi ja vaatii että pitäisi vaan olla vaikka seksi on huonoa. Näin niitä pihtareita tehdään.

Juuri niin. Itse laitoin vaimon pihalle kun alkoi lihomaan ja seksi lopahti. Lihominen naisella on ihan sama kuin erektion loppuminen miehellä - ja miehen erektio saattaa lopahtaa jos vaimo on lihava. Siinä vaiheessa ei kannata enää tunteilla vaan laittaa vaimo pihalle. Nyt on hoikka kumppani ja seisokki on aina taattu.

-Mies52

No nyt sä yleiseit liiaksi, osa miehistä tykkää tuhdeista ja seisokki jää jos nainen on hoikka. Ksuneusihanne riippuu ihan ihmisestä, oma veljeni haluaa aina ison tytön. Itse olen hoikka nainen. Kyllä se seisokki myös on vähä huono, jos se riippuu ulkonäöstä. Tulee impotenssi-ongelma myöhemmin kuitenkin.

Mulla on laaja kaveripiiri miehiä - eri taustoilla ja koulutustasoilla duunarista tohtoriin - eikä KUKAAN heistä syty millään tavoin lihavista tai "tuhdeista" ja "kehopositiivisista" naisista. Ei vaan seiso, jos pitää toisen ulkomuotoa vastenmielisenä. Se on totuus. Ja kun harmittaa, että aiemmin niin hoikka ja lihaksikkaan jäntevä nainen on muuttunut vuosien saatossa rannalla loikoilevaksi hylkeeksi, niin ei sekään juuri mieltä kohenna. 

-Mies52

Jännä. Lihavissa on kuitenkin enemmän miehiä. Eikä naiset itse sitä täällä joka päivä.

Jospa tässä onkin perimmäinen syy siihen, miksi naiset pihtaavat? Ei pysty innostumaan läskistä miehestä...

Vierailija
288/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpä täällä virinnyt vilkas keskustelu aiheesta, vaikka kovin harvalla on asiasta omakohtaista kokemusta. Haluan tarkentaa tilannettamme sen verran, että mies kärsii itsekin liian nopeasta tulemisestaan, sillä hän haluaisi saada minutkin nauttimaan. Valitettavasti en ole saanut hänen kanssaan muilla tavoilla eli sormin tai suuseksillä. Aikaisemmissa suhteissa olen saanut niilläkin tavoilla. Tosin muut orgasmit ovat huonompia (lyhyitä, teräviä, laimeita, jopa satuttavia) kuin yhdyntäorgasmit ja jättävät minut tyydyttymättömään tilaan.

En ole vielä lyömässä kirvestä kaivoon, koska emme ole keskustelleet asiasta perusteellisesti, enkä siis tiedä, mitä kaikkea voimme tehdä tilanteen parantamiseksi. Miehellä on niin paljon hyviä puolia, että aion yrittää kaikkeni, jotta saadaan myös seksielämä toimimaan. Toisaalta tiedän turhautuvani, jos siihen ei tule parannusta ajan myötä. ap

Vierailija
289/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivustolla kaikilla läskeillä kyllä riittää vientiä  vaikka kuinka paljon ja ikääkin olisi 60v ja läskit lotisee. Läski se vaan lotisee ja lotisee ja lotisee, hiki virtaa ja kainalot haisee, hinkkien alla hiertymiä ja alapää helteillä on kuin komposti mutta vientiä riittää, nuoret miehet roikkuu kiinni kun läski se vaan lotisee aamusta iltaan.

Kyllä lotisee!

No mutta miksei lotisisi? Miehillähän on niin paljon laajempi maku kuin naisilla, heille kaikki kelpaa ja kuka vaan nainen voi saada ainakin seksiä jos nyt ei ihan parisuhdetta. Itsehän te palstamiehet tätä täällä jatkuvasti toitotatte.

Vierailija
290/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikövä kyllö karahti suhde ”täydellisen” miehen kanssa erektio-ongelmaan, josta mies ei halunnut puhua,

Tapaamishalukkuus miehen puolelta alkoi vähetä, kun seksi aina epäonnistui. sain kyllö itse käsi- suupelillä ja mieskin välillä käsin tyydytettynä, vaikka erektio olikin vajavainen.

Vituttaa aivan vietävästi. Muuten kaikki olisi natsannut. Ja ei olisi kaatunut tähänkään juttu, jos vaan miehen kanssa olisi voinut puhua aiheesta ja miettiä ratkaisuja.

Vierailija
291/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mieheni kanssa nuorempia, noin kolmekymppisiä, ja meillä on sama juttu. Itseäni tämä ei tosin haittaa ollenkaan. Meillä hoidetaan minut ensin. Mies pystyy kuitenkin hieman toisinaan säätelemään tulemistaan, kun kovasti pinnistelee. Monesti en kuitenkaan kerkeä hänen tulemiseen mukaan, mutta sormetan samalla jolloin mahdollisuus yhtäaikaiseen tulemiseen on olemassa.

Vierailija
292/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisessä suhteessa sama ongelma. Mies tuli yleensä jo ekalla työnnöllä. Joskus ei saanut edes sisään asti. En voinut ikinä itse nauttia seksistä, sillä nautintoni näkeminen sai hänet viimeistään heti laukeamaan. Meillä homma ei toiminut. Yritettiin puhua, mutta ei asiaan auttanut mikään. Lopulta meillä ei ollut enää ikinä seksiä, sillä en halunnut. Mies sitten lopulta petti ja jätti. Ollaan molemmat nykyään tahoillamme naimisissa. En tiedä onko miehen nykyinen vaimo tyytyväinen :D Mutta pointtini siis on, että itse en ollut tavannut ikinä vastaavaa. Kyllähän jotkut tulee välillä nopeammin, mutta exän kanssa tilanne oli toivoton.

Ymmärrän siis harmituksesi ap. Mutta jos seksi ei ole sinulle tärkeää, niin ehkä suhde voi toimia.

Vierailija
293/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki aseksuaaliset naiset jonoon tänne. Lesbotkin saa tulla. Kyllä sen 10 sekuntia kestää kun pitää silmät kiinni.

Vierailija
294/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ongelma toisinpäin. Jos ei tee kunnon esileikkejä niin saa panna menemään tunnin ennenkuin laukeaa. Tauon jälkeen saattaa tulla nopeamminkin riippuen vähän kiihottumisen tilasta. Tarvitsen vieläkin orgasmin tai kaksi päivässä vaikka olen jo keski-ikäinen. Ei ole vielä ikä vaikuttanut vehkeen toimintaan eikä juurikaan himoihin.

Vierailija
295/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

-Mies52

-Mies52

Jännä. Lihavissa on kuitenkin enemmän miehiä. Eikä naiset itse sitä täällä joka päivä.

Ei ole vaan yhtä paljon

Vierailija
296/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ja tälläsiä ongelmia, voi jeesus sentään. Tässäkin huomaa kuinka surkeita tapauksia suurin osa ihmisistä on, peitellään kyllä autoilla ja taloilla vajavaisuuksia ja ongelmia. Kuinka säälittävää voi olla, että yli 40v mies ei osaa naista tyydyttää ja kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta? Voi herranjumala, helposti pystyy paukuttamaan kun kani sen 15-20min ja hitaammin keinutellen 45-60min ja tähän päälle vielä esilämmittelyt. Koko touhuun menee melkein aina yli tunti. Harrastakaa liikuntaa ja opetelkaa hallitsemaan omaa kehoanne.

Taas joku kommunisti pääsi kertomaan kuinka täydellinen on. Se vaan on niin että hyvätuloiset elää myös terveellisemmin. Yksi poikkeus Ei merkitse mitään.

Vierailija
297/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Eli olet suhteessa , jossa ei ole seksiä.

Huvittavaa, miten ap:ta syytetään itsekkääksi jne.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Ai ap on se taitamaton tässä? Yllättäen vika on naisen.

Kyllä sen asian voi noinkin päin kääntää.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.

Ajattelin, että ehkä ap:kin voi oppia nauttimaan myös käsi- ja suuseksistä enemmän. Nyt hän omien sanojensa mukaan tulee niistä orkuista vain vihaiseksi. 

Miehellä paljon hommia edessään (täällä tulikin joitain rohkaisevia vinkkejä), mutta kannattaisi minusta naisenkin laajentaa tapojaan saada hyvä orkku. Ihan oman etunsa tähden, voihan tämä ongelma tulla eteen myöhemminkin jonkun toisen "muuten täydellisen" kanssa.

Tai sitten ei ole miestä ollenkaan panemassa. Eikä tarvitse tehdä sitten kompromisseja miehen valinnassa, kun menee alapää edellä.

Vierailija
298/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

-Mies52

-Mies52

Ei ole vaan yhtä paljon

Aikuisväestö

Vuonna 2017 lähes kolme neljäsosaa 30-vuotiaista ja sitä vanhemmista miehistä ja kaksi kolmasosaa naisista oli ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2). Neljännes aikuisista voidaan luokitella lihaviksi (painoindeksi vähintään 30 kg/m2).

Miesten keskimääräinen painoindeksi oli 27,7 kg/m2.

Miehistä vähintään ylipainoisia oli 71,9 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).

Miehistä lihavia oli 26,1 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).

Naisten keskimääräinen painoindeksi oli 27,5 kg/m2.

Naisista vähintään ylipainoisia oli 63,2 % (painoindeksi 25 kg/m2 tai enemmän).

Naisista lihavia oli 27,5 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).

Lähes joka toinen aikuinen (46 %) oli vyötärölihava.

Lähde: https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…

Vierailija
299/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parannetaan naisen lahnaisuus? Pitääkö laittaa eroa vireille?

Vierailija
300/363 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köö kirjoitti:

Yleensäkin kaikki huonot tapahtumat on miesten vikaa, kun naissukupuoli on erehtymätön. Tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi