Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos tuntematon oikeistovanhus näkisi sinun tulevan Kelasta ja paheksuisi nimitellen sinua verovaroilla loisijaksi

Vierailija
12.07.2019 |

Alkaisi pitää puhetta työnteon tärkeydestä ja kommunismin kirouksesta? Tämä ei ole vitsi. Kaupungissani asuu tällainen vanhus. Hän pysäyttelee ihmisiä julkisilla paikoilla ja saarnaa. Olen itsekin törmännyt häneen kerran apteekissa ja pari päivää sitten Sokoksessa. Olin ensin menossa samaan kassajonoon, mutta vaihdoinkin äkkiä toiseen. Vaikken edes ole työtön, en halua joutua tentattavaksi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen perussuomalaisnuori ottaisin vanhuksen siittimen suuhuni ja alkaisin imeä sitä posket lommolla.

Mutta eihän aloittaja kertonut vanhuksen sukupuolta! Jos ko vanhus onkin nainen? Mites sitten perussuomalaisen suu pannaan :D?

Vierailija
42/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, että kenen rahoilla loisiva eläkeläinen kuvittelee elävänsä. Ettei vaan työntekijöiden eläkemaksuilla? Vihaan vanhuksia.

Eiköhän tuo mennyt liioittelun puolelle, jokainen meistä on saanut osansa verorahoista ja suurinta osaa odottaa vanhuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan räjähtäisin. Minulla oli entisessä asuinpaikassani naapurina eläkkeellä oleva vanha mies, joka oli ilmeisesti kytännyt ja seurannut menemisiäni pidemmän aikaa ja tuli eräänä iltana avautumaan kotiovelleni siitä kuinka olen loinen, en käy töissä ja olen veronmaksajien elätti. Juu, olen kuntoutustuella mt-syiden takia koska minut on raiskattu ja elämässä on ollut muutenkin vaikeaa. Yritän käydä terapiassa niin usein kuin on varaa. Olen pahoillani etten ole työ- tai opiskelukuntoinen ja näin haittasin herran elämää. En käy muualla kuin kaupassa, terapiassa ja kirjastossa.

Vitsailin tähän ketjuun aiemmin, mutta oikeasti ei hymyilytä kirjoituksesi. Voi, kunpa voisin ottaa sinut kainaloon, olen tällainen melkein mummeli. Tyttärelläni on melkein sama tilanne.

Usko vaan, vuoden päästä asiat voivat olla ihan eri tavalla!  

Nyt kihahti kyyneleet silmiin. Kaikkea hyvää sinulle! Luota itseesi, pienin askelin eteenpäin!

Vierailija
44/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vanhemmalla polvella oli niin helppoa .. ne vellihousut eivät ymmärrä kovuudesta mitään.

Nyky-yhteiskunnan vaatimukset ovat 10x kovemmat, kuin teillä pelleillä aikoinaan oli.

Sinccis

Vierailija
45/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille v-tun velleihousuille keksittiin pekkaspäivät, kaikenmaailman lomiltapaluurahat kun te stanan pskat, ette jaksaneet edes tulla lomalta takaisin töihin!!!

KIKYÄ Eläkeläisille prkle!!!

Sinccis

Vierailija
46/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille v-tun velleihousuille keksittiin pekkaspäivät, kaikenmaailman lomiltapaluurahat kun te stanan pskat, ette jaksaneet edes tulla lomalta takaisin töihin!!!

KIKYÄ Eläkeläisille prkle!!!

Sinccis

Ihminen joka ei jaksa lomalta palata takaisin töihin, ei ole mikään nuorempia ihmisiä arvostelemaan, mutta totta kai ennen oli kaikki niin paljon vaikeampaa kun koulumatkakin oli niin pitkä että piti puolimatkassa jo kääntyä takaisin kotiin, että olisi kerennyt seuraavana päivänä kouluun.

En minä halua mennä töihin, jotta saisin maksaa ylisuuria eläkkeitä ihmisille, jotka ovat inhottavia, kypsymättömiä ja vanhanaikaisia juntteja.

Vierailija
47/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin odottamaan perässäni tulevaa vasemmistovanhusta.

Voisi hälle sitten tarjota kaffeen ja pullan. Heillä varmasti riittää jutunjuurta vaivoistaan.

Vierailija
48/48 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan räjähtäisin. Minulla oli entisessä asuinpaikassani naapurina eläkkeellä oleva vanha mies, joka oli ilmeisesti kytännyt ja seurannut menemisiäni pidemmän aikaa ja tuli eräänä iltana avautumaan kotiovelleni siitä kuinka olen loinen, en käy töissä ja olen veronmaksajien elätti. Juu, olen kuntoutustuella mt-syiden takia koska minut on raiskattu ja elämässä on ollut muutenkin vaikeaa. Yritän käydä terapiassa niin usein kuin on varaa. Olen pahoillani etten ole työ- tai opiskelukuntoinen ja näin haittasin herran elämää. En käy muualla kuin kaupassa, terapiassa ja kirjastossa.

Vitsailin tähän ketjuun aiemmin, mutta oikeasti ei hymyilytä kirjoituksesi. Voi, kunpa voisin ottaa sinut kainaloon, olen tällainen melkein mummeli. Tyttärelläni on melkein sama tilanne.

Usko vaan, vuoden päästä asiat voivat olla ihan eri tavalla!  

Nyt kihahti kyyneleet silmiin. Kaikkea hyvää sinulle! Luota itseesi, pienin askelin eteenpäin!

Kiitos sinulle ihanasta viestistäsi! :) Pienin askelin yritän mennä eteenpäin, moni arkinen asia on nykyään kovin vaikeaa mutta yritän selvitä ja parantua. Kuulostat empaattiselta ja ihanalta ihmiseltä, tyttäresi on onnekas että hänellä on tuollainen äiti. Kaikkea hyvää myös sinulle ja tyttärellesi! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi