Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Onko nämä jotain burnout-oireita?
12.07.2019 |
Tänään olen ollut vapaapäivällä. Pää tuntuu todella painavalta ja sumuiselta, kylmää hikeä, kuiva suu, hartiat ja keho todella jännittynyt... Tukala, sumuinen olo.
Vihaan juoksemista, mutta nyt tuntuu että pitäsi mennä juoksemaan täysiä.
apua!
Kommentit (3)
Koita vaikka nyt sitten sitä juoksemista. Jos on noin ahdistunut olo, rivakka liikunta voi tehdä hyvää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mene ihmeessä juoksemaan, sittenhän tiedät miten auttoi ja kerro meillekkin. Puoli tuntia riittää, tai miten vain ,jäämme kuulolle. Hop, hop!
Alue: Aihe vapaa
Älä juokse. On ihan normaalia.