Samanlainen hajuvesi etsinnässä
Auttakaa viisaat av:läiset! Olen itse surkea meikkien ym. juttujen kanssa, joten tarvitsen apuanne. Rakastuin aikoinaan Kylie Minogue Showtime-hajuveteen. Käytin sitä vuosia, kunnes se katosi kauppojen hyllyiltä. Sen jälkeen olen etsinyt samantyylistä hajuvettä jo ainakin 8 vuotta, enkä ole löytänyt mitään hyvää. Olen pyytänyt myyjiltä apua, mutta aina vain tarjotaan sitä Julia Robertsin mainostamaa hajuvettä, enkä pidä siitä.
Hajuvesi oli vadelmainen ja ruusun tuoksuinen. Haluaisin vastaavan, ja minulla on ikää 28 vuotta, jos se johonkin vaikuttaa. Olisiko rakkaalla av-raadilla suosituksia?
Tässä lisää tietoa Showtime -hajuvedestä:
https://www.fragrantica.com/perfume/Kylie-Minogue/Showtime-EDT-2559.html
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vaivautua!
Kommentit (22)
Ja jossain Sokoksella tai Stockalla kannattaa vain testata ja ostaa tuoksu kolmasosan tai jopa puolet halvemmalla netistä: hajuvesi.fi, perfume.fi, nettioutlet.fi. Ainakin, jos tykästyy johonkin hintavampaan tuoksuun, mutta itse en julkkistuoksuistakaan viitsi ylihintaa maksaa.
Rihannan ja Beyoncen tuoksut kuuluvat samaan kategoriaan. Jos haluaa vähän "laadukkaampaa" hajuvettä niin suosittelen tuoksuttelemaan Guerlainin Aqua Allegoria -sarjaa. Siinä on useampikin ruusuinen tuoksu.